Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu sunt curios cat va costa noul nissan micra, care arata senzational. e in aceiasi clasa cu loganu si derivatele lui



    Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload daily, our original, short, Car and Motorcycle walkaround videos. We are specialized in doing coverage fr...


    si micra modelu vechi avea niste scoruri in echiparea de top de te cam lua cu ameteala, ajungea pe la 18k

    alternativa la logan am gasit-o in oferta celor de la ford, cu ford ka+. chiar daca arata el mai uratel asa cica pe parte de directie si suspensie se ridica la nivelul ford, incomparabil mai buna tinuta de drum decat cea la logan dupsa spusele jurnalistilor

    Ford a jucat până acum cartea sigură în segmentul mic: Fiesta e unul dintre cele mai vândute modele din această clasă și un simbol al gamei. Noul Ka+ promite însă să adune clienți noi pentru constructorul american.


    mie mi se pare chiar ok, pt cei care vor o masina cu strictu necesar, fara briz brizuri de design etc
    Last edited by cristi....; 5 October 2016, 00:02.

    Comment


    • Alternativa la logan/sandero o reprezinta fiesta, nicidecum Ka. Aceea este o broscuta și se poate încadra la masina de oraș alături de smart, twingo, skoda Citygo, citroen C1.

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        alinn28 nu cred ca era cu aer conditionat automat. Dar este irelevant. Aia este o jumatate de masina la pret de masina
        P.S. Logan-ul cu AC automat incepe de pe la 9600 euro...dar si asa...este un pret excelent pentru o masina intreaga.
        eu am scos din buzunar 8500 EUR dar cu rabla mea, am mai spus asta ... Pretul de lista a fost 10mii EUR.

        Comment


        • GuGu21 eu nu discut de cat am dat cu rabla. Masina mea a costat 10500...ca mi-a dat statul 1450 euro pe rabla mea...este alta mancare de peste. Si daca nu era rabla...eu tot trebuia sa cumpar masina. Rabla este doar o metoda de a recupera ceva bani de pe masina veche.

          Comment


          • Originally posted by zmihaiionut View Post
            Dar sunt si romani care vor Dacia si carora le place Loganul, mie unul mi se pare foarte reusita forma actuala. Ofera-le ceva nou, ceea ce ofera ceilalti producatori.
            Asa cum am platit in plus ptr motorul 0.9 TCe, da-mi posibilitatea sa il aleg si pe cel de 1.2 TCe pentru cateva sute de euro in plus.
            Da-mi sansa sa aleg cateva culori, cum e de exemplu la Opel Corsa, nu mai putin de 14 culori metalizate.
            Si pe Logan Prestige 0.9 ai doar jante de 15, nu mai ai posibilitatea sa pui jante de 16.
            Plus ca vii cu oglinzile alea argintii, de tot rasul, tiganie!
            Trebuie sa intelegeti ca echiparea cu un nou nou motor ( 1.2 TCe ) nu inseamna cresterea pretului strict pentru cei care cumpara motorizarea respectiva, ci pentru toate logan'urile deoarece fabrica investeste bani in instruirea oamenilor, linie de asamblare schimbata, caroserie noua, elemente noi. Deci daca fabrica pune 1.2 TCe va creste pretul si la Acces, deoarece global creste pretul de fabricatie al modelului respectiv.
            Ei cunosc aceste costuri, stiu cati sunt dispusi sa plateasca si momentan nu se va implementa. Dieselul va disparea parerea mea, nu cred ca vor mai investi companiile in dezvoltarea acestor poluante extrem de poluante, se vor concentra pe benzinare si reducerea consumului la maxim oferind in acelasi timp putere ( vezi Mazda cu al lor skyactive ). Downsizing'ul e in voga, Logan3 va avea motor de 0,5 benzina si inca 4 motoare electrice independente pe fiecare roata

            Comment


            • Originally posted by GuGu21 View Post
              ...Logan3 va avea motor de 0,5 benzina si inca 4 motoare electrice independente pe fiecare roata
              Hai, mah, stii tu ??

              Comment


              • gugule , dacia e in urma reno cu ani buni si acolo trebuie sa stea. ideea e ca dacia nu inventeaza nimic , absolut nimic nu e nou , totul e preluat de la stapan. totul trebuie sa fie cat mai profitabil , nu de bun gust , nu inovativ , nu revolutionar .
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Ai partial dreptate, Renault + Dacia au inventat cel mai ieftin sedan din lume, ca sa fac pe englezoiul Logan a fost un "game-changer" la nivel mondial, a pus in sah toti constructorii de automobile la nivel mondial ... Au inventat cea mai ieftina masina de teren ( Duster ), cel mai ieftin MCV, cel mai ieftin hatchback ( Sandero ). Dacia a scos din rahat Renault, unde era Renault fara Dacia ? Iti zic eu, la fundul sacului, vedeti si voi cati romani cumpara Renault'uri noi, fix nimeni ...
                  Acum se incearca si de altii sa sparga piata Logan'ului dar nu reusesc, pur si simplu nu sunt capabili sa ofere la preturi rezonabile ce ofera Dacia, cam tot ce este pe Dacia fiind de calitate ( pana si medianavul ala e LG, in loc de un no name ... ). Am scris cateva posturi mai sus, nu ma mai repet
                  Respect Renault+Dacia pentru ce au creat
                  PS: istoria Dacia-Renault stim cu totii ca e veche de cand cu dinozaurii

                  Comment


                  • Renault se cumpara binisor, cel putin in Cluj e plin de clio 4, megane 3, fluence si mai nou cateva talisman-uri.

                    Comment


                    • si privind date din 2015 :
                      "Topul pe marci este condus de Dacia, cu 27.986 de unitati (35,1% din total piata), urmata de Volkswagen cu 7.960 unitati (10%), Skoda cu 7.245 unitati (9,1%), Ford, cu 4.991 unitati (6,3%), Renault, cu 4.832 unitati (6,1%) si Opel, cu 2.953 unitati (3,7%)..."

                      reno pe locul 5, deci nu chiar "fix nimeni". poate nici tu nu ai dreptate totala si vezi lucrurile doar dintr-o anumita perspectiva.
                      "cam tot ce e pe dacia e de calitate" - hapciu ! s-o spui la gradinita poate te cred aia. in primul rand tabla nu e de calitate , apoi scune , plastice , etc
                      e "low cost" !
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • am folosit "cam tot" ce e pe dacia e de calitate. Cuvintele cheie sunt "cam tot" nu am zis tot
                        Si oricum, te supara asa tare ca nu ai plastice de calitate ? Cand timp iti petreci mangaind bordul ?
                        Iti zic eu, cel mai mult tii volanul in mana, eu fiind multumit de pielea si finisajele lui. Tabla ok, putea sa fie mai groasa, dar si aia e galvanizata deci ... Hai sa vedem cand incepe sa plesneasca rugina pe niste logan'uri2 NELOVITE ! Momentan e prematur sa ne exprimam si vorbim sa nu adormim. Scaunele de pe fata sunt destul de comode, n-am ce reprosa, cele de pe spate ok sunt cam aiurea, dar iti arat marci premium unde tot la fel stai sau chiar mai rau ...
                        Hai sa nu fim malitiosi cand nu trebuie, are foarte multe puncte pozitive Dacia, singurul lucru ce eu ii reprosez e antifonarea, in rest sunt un client multumit

                        Comment


                        • Tabla ok, putea sa fie mai groasa, dar si aia e galvanizata deci .
                          Galvanizata din parti.

                          Scaunele de pe fata sunt destul de comode
                          Asta cand stau drepte si nu se misca precum vaporul pe oceanul furios.

                          Si oricum, te supara asa tare ca nu ai plastice de calitate ? Cand timp iti petreci mangaind bordul ?
                          Cu alte cuvinte, in portbagaj putea fi tabla goala, doar acolo nu petreci niciun minut.

                          dar iti arat marci premium unde tot la fel stai sau chiar mai rau ...
                          Arata-le alora de au marcile premium, sa moara si aia de ciuda pe tine pe cat te bucuri tu de lipsurile lor.


                          Am mai zis, pretul e punctul forte la Logan Iar pretul asta vine cu toate lipsurile posibile fata de un standard minim ce s-ar numi masina. Totul e ieftin, facut cu zgarcenie, dupa buget.

                          E un fel de apartament nedecomandat la ultimul etaj, in termeni imobiliari. Ai unde sta, ai o baie si o bucatarie, dar toate mirosurile se imbina in sufragerie. Si mai si ploua in el.
                          Last edited by mr.K; 5 October 2016, 14:54. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Asta este parerea ta, eu nu consider ca cei de la Dacia au gandit cu zgarcenie, ieftin si la buget cand mi-a pus pe masina:
                            - prostiile de jante de 16" ( puteau sa puna si de 14" la o adica, si de 13", sunt cateva masini cu astfel de jante ). O faceau si mai ieftina ...
                            - jaful de Medianav LG. Puteau sa puna medianav XIANGMIN, iesea si mai ieftina ...
                            - cablaraie siemens+continental, un fleac
                            - Anvelope Continental, Goodyear, Michelin echipare standard... Alte low-costuri de 2 bani, ba ce zgarciti nesimtitii astia de la Dacia ...
                            - Geamuri electrice fata-spate, nu e bine ...
                            - Faruri duble, sa-ti spun cum vad pe timp de noapte ?
                            Oricum toate sunt fleacuri, nu are xenoane e jaf low cost, facut dupa buget cu zgarcenie ...
                            mr. K hai nu mai fi morocanosul de servici, recunoaste ca Dacia e pe un trend ascendent, e de bine, las-o ca macane
                            Iar la Paris au venit cu cateva elemente de design noi, ce-i drept foarte subtire dar de efect ... Se putea si mai bine ?! Evident, dar s-a facut cu gandul pastrarii liniei de fabricatie fara a se interveni asupra procesului prea mult, practic jongland cu furnizorii de faruri/stopuri, de plastice mai pune o gaura colo, mai scoate ceva de dincolo, taie mai asa din plasticu ala, mai rotunjeste chestia asta ... Oamenii pe linie fac aceleasi miscari, doar ca mai iau in manute si alte chestii cu alta forma
                            Last edited by GuGu21; 5 October 2016, 16:04.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Galvanizata din parti.


                              Asta cand stau drepte si nu se misca precum vaporul pe oceanul furios.


                              Cu alte cuvinte, in portbagaj putea fi tabla goala, doar acolo nu petreci niciun minut.


                              Arata-le alora de au marcile premium, sa moara si aia de ciuda pe tine pe cat te bucuri tu de lipsurile lor.


                              Am mai zis, pretul e punctul forte la Logan Iar pretul asta vine cu toate lipsurile posibile fata de un standard minim ce s-ar numi masina. Totul e ieftin, facut cu zgarcenie, dupa buget.

                              E un fel de apartament nedecomandat la ultimul etaj, in termeni imobiliari. Ai unde sta, ai o baie si o bucatarie, dar toate mirosurile se imbina in sufragerie. Si mai si ploua in el.
                              Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 9,6% în primele nouă luni ale anului, la 37.752 de autoturisme, pe o piaţă care a avansat cu 6,1%, la peste 2,55 milioane de autoturisme, scrie News.ro

                              Astia din Nemtia cred ca sunt prosti rau de tot, cumpara Dacii intr-o veselie. Mr. K, fie-ti mila de ei, spune-le ca Dacia nu e buna de nimic, sa nu-si mai cheltuie banii aiurea.

                              Comment


                              • Originally posted by GuGu21 View Post
                                - Faruri duble, sa-ti spun cum vad pe timp de noapte ?
                                Despre asta pot sa zic ceva, in comparatie cu farurile de la cealalta masina(Mitsubushi Lancer - tot halogen are) vad/bat destul de slab.

                                Am farurile simple, le-am avut pe cele de SL10 dar am renuntat la ele din cauza ca nu puteau fi reglate(le-am cumparat de pe forum), cu farurile duble a fost putin mai bine, dar nesemnificativ.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google