Acest nou Sce nu este supraalimentat.
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dacia cu motor de 1L incepe sa semene tot mai mult cu Daewoo Damas, care ii pune o caroserie babana pe un motoras anemic. Cuplul este mic si dupa 2850 rot/min nu o sa mai aiba vlaga in ea, ca pana la 6000 rot/min sa intre toti calutii e cale lunga.
Comment
-
Este o diferenta a naibii de mare unde isi atinge cuplu maxim(ma refer la rotatii/minut) fiecare din aceste doua motoare (Sce-D4F)pun pariu ca la condus va fi muuuult mai silentios si confortabil Sce fata de D4F.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Caroserie babana si cantareste ~1060 de kg. Motorul ala e la fel de obosit ca orice motor aspirat si tind sa cred ca este peste 1.2.
@Kojak - la noi in tara, cel putin in domeniul in care lucrez eu, sa iei 3K EUR/luna cu 10 ani experienta in spate este banal.
Comment
-
Ceva imi spune ca 1.0 SCe va consuma mai mult decat 0,9 TCe.
Daca 1,2 TCe implica costuri foarte mari pentru implementare atunci cred ca era mult mai safe daca s-ar fi introdus ca motorizare disponibila 1,6 16v H4M, tot un aspirat dar unul muuuuuuuuuuult mai decent (si potrivit) pentru Logan 2 asa cum de altfel a fost K4M pentru Logan1.
Comment
-
-
Ai motorizări decente, zi mersi că nu ai afișaj km/L să vezi 6Km/L(17%) la F4RLast edited by t0rquemada; 5 October 2016, 20:04.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Caracteristici SCe 70 simplu si SCe 70 stop&start ecoAttached Files
Comment
Comment