Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acest nou Sce nu este supraalimentat.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • @Kojak:
      H4B = 0,9 TCe are 898cm3 90CP 135Nm(140Nm Euro6) @ 2500rpm(2250rpm Euro6) și Pmax @ 5250rpm(5000rpm Euro6)
      B4D* = 1,0 SCe 999cm3

      *nu e de Kwid
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Dacia cu motor de 1L incepe sa semene tot mai mult cu Daewoo Damas, care ii pune o caroserie babana pe un motoras anemic. Cuplul este mic si dupa 2850 rot/min nu o sa mai aiba vlaga in ea, ca pana la 6000 rot/min sa intre toti calutii e cale lunga.

        Comment


        • Depinde...
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Este o diferenta a naibii de mare unde isi atinge cuplu maxim(ma refer la rotatii/minut) fiecare din aceste doua motoare (Sce-D4F)pun pariu ca la condus va fi muuuult mai silentios si confortabil Sce fata de D4F.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • @t0rquemada, @prometheus, am inteles. Ms.
              Cu alte cuvinte vom avea tot 2 motorizari pe benzina si 1.2 16v va disparea din peisaj.

              Comment


              • Caroserie babana si cantareste ~1060 de kg. Motorul ala e la fel de obosit ca orice motor aspirat si tind sa cred ca este peste 1.2.

                @Kojak - la noi in tara, cel putin in domeniul in care lucrez eu, sa iei 3K EUR/luna cu 10 ani experienta in spate este banal.

                Comment


                • @darksun,
                  In ce domeniu? IT?

                  Comment


                  • Ceva imi spune ca 1.0 SCe va consuma mai mult decat 0,9 TCe.

                    Daca 1,2 TCe implica costuri foarte mari pentru implementare atunci cred ca era mult mai safe daca s-ar fi introdus ca motorizare disponibila 1,6 16v H4M, tot un aspirat dar unul muuuuuuuuuuult mai decent (si potrivit) pentru Logan 2 asa cum de altfel a fost K4M pentru Logan1.

                    Comment


                    • Originally posted by Cromatic View Post
                      .....cred ca era mult mai safe daca s-ar fi introdus ca motorizare disponibila 1,6 16v H4M, tot un aspirat dar unul muuuuuuuuuuult mai decent (si potrivit) pentru Logan 2 asa cum de altfel a fost K4M pentru Logan1.
                      .....+1

                      Comment


                      • @cromatic, de acord

                        Comment


                        • Care se baga sa faca un referat la dacia sa solicite o motorizare decenta?
                          Suntem modesti, un bezinar la 115-125cp, la un 12-13 mii max full (fara piele)

                          Comment


                          • Ar putea sa-i puna o trapa, dar mi-i ca ploua dupa aia in masina, la cum face lucrurile Dacia.

                            Comment


                            • Ai motorizări decente, zi mersi că nu ai afișaj km/L să vezi 6Km/L(17%) la F4R
                              Attached Files
                              Last edited by t0rquemada; 5 October 2016, 20:04.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Caracteristici SCe 70 simplu si SCe 70 stop&start eco
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google