O avea SCE cuplul maxim la 2850 rpmuri, dar 1.2 la turatia aia are in jur de 97-98nm.
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pe un twingo
europenii au obsesia downsizingului si americanii pun motoare disel de 6.6l v8 disel cu 1000nm cuplu )
te doare bila
europenii nu o sa atinga niciodata la un nivel asemanator de rafinat, daca nu si baga mintile in cap cu downsizingu...
Comment
-
de remarcat si cilindreea enorma raportat la nivelu infim de putere dezvoltata. europenii scot peste 350 de cai din 2... dar cuplu si rafinamentul...
eu nu pot intelege de unde ineptia si prostia asta enorma cu downsizing, de la cine a pornit enormitatea asta??
dacia e in impas cu motoarele pe benzina pt ca si fratele mai mare nu prea mai are in portofoliu prea multe
adica e doar 0.9 si 1.2tce care sunt motoare mai normale
in rest nu mai are nimic, doar 1.6tce care sare de 200 de cai. deci de asta sunt in plop cu benzinarele, ca nu mai au ce sa puna
trebuia pastrat 1.6-ele de pe duster si pus pe logan. cum cererea cea mai are era pt 1.2..si cum asta e deposit tehnologic, n au avut alta solutie decat o alta pertarda mai sinistra decat cea de 1.2. priviti partea buna. ceva mai rau decat 1.0sce nu exista inca la Renault ) deci mai jos de atat nu se pot duce
mpiurile de pe vechea generatie cred ca sunt parfum pe langa ce e acu )
dacia ar trebui sa devina incet incet independent. sa-si faca singuri o familie de motoare, de transmisii, etc, asa cum au facut coreenii sau suedezii de la Volvo cu noile familii de motoare. s-au saturat de atatea parteneriate nasoale cu fiat si ford si s-au hotarat sa si faca ei singuri motoarele. asa ar trebui sa faca si dacia, sa se rupa de sub tutela lui Renault si sa devina un brand autonomLast edited by cristi....; 6 October 2016, 00:09.
Comment
-
De la babaul ”incalzirea globala” si taxele din ce in ce mai mari pe emsiile de CO2, in schimb pe amerciani si chinezi in doare in cot de europeni.
Originally posted by t0rquemada View PostAi motorizări decente, zi mersi că nu ai afișaj km/L să vezi 6Km/L(17%) la F4R
Comment
-
manipulare maxima cu incalzirea globala
asta e cea mai mare problema a omenirii, altele nu mai avem
cu resursele stam beton de ex si ca suntem numai consumatori si ca nu producem mai nimic, ma refer in gnral la noi
suntem o colonie, adica la stadiu asta am fost adusi. au distrus toata industria, nu mai poti sa faci nimic la tine in tara, nici o furculita nu mai suntem in stare sa produce, au distrus invatamantu, ti au luat resursele si acu ne invadeaza cu prostiile lor, piata de desfacere
dupa aia vin cu tehnologia lor, "hai ba nu vrei sa ti exploatam noi resursele? si-ti dam si tie de o cola sa nu zici ca nu ti am dat nimic"
astia se imbogatesc si pe tine (noi) ne lasa cu degetu in guraLast edited by cristi....; 6 October 2016, 00:20.
Comment
-
Acu ceva timp aveai alta parere. Si masinile electrice, nu miroase tot a manipulare in masa. De ce sa dai 8000 de euro pe masina, când poti sa iei una electrica cu 25000 de euro. Era consumului si fiecare trage pe turta lui sa vanda ceva oamenilor.
Comment
-
nu ti trebuie 25 de mii pt una electrica, si alea sunt momentan cam ineficiente prin prisma autonomiei modeste si a perioadei mare de reincarcare
cu 18 mii imi iau un hibrid si sunt mult mai castigat, cel putin in oras poti rupe "fasu" oricarui disel fara sa afectezi anexele motorului, gen turbina afumata, catalizator infundat etc
eu de ex am sentimentu ca dacia nu mai e demult o masina romaneasca, a mai ramas doar numele de ea
pe cale de consecinta, patriotismu nu poate exista, din moment ce acel ceva nu e creat de tine, ci e doar copy paste (ca tot e o isterie cu asta, alta ineptie) de la altu, strain
cand mai atacati dacia, ganditi-va mai intai ca ei nu au de fapt nici o vina, si ca trebuie sa atacati Renault , nu dacia. astia saracii nu mai au nici o putere de decizie, ce zice stapanu aia eLast edited by cristi....; 6 October 2016, 00:27.
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostDe la babaul ”incalzirea globala” si taxele din ce in ce mai mari...
Originally posted by cristi.... View Post
Comment
-
Originally posted by Gabi GL View PostDacia la Salonul Auto Paris 2016 pt mine , sincer , e o dezamagire . Leduri in faruri si stopuri , si marea "inovatie" , claxonul pe volan . Iar si o mai mare dezamagire e fortosul motor de 1 litru . Daca 1.4 a fost atat de hulit , desi isi facea treaba destul de decent , daca 1.2 , a fost si e si mai criticat , ma intreb cum va fi primit noua motorizare Dacia
Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk
În plus, barele de protecție au fost redesenate și li s-au adăugat noi elemente de design. #DaciaLive #MondialAuto
Dacia a pus claxonu pe volan la cererea clientilor tot la cerere clientilor sa introduca k4m.
Intrari aici pe mine mau blocat pt leam dat link cu 1.6 v pus in alte tari.
Comment
-
Dacia nu o sa puna motoare performante pe Logan pentru ca nu are interes. Eu speram la 1.2 TCe in 4 cilindrii, dar na asta e ramane doar pe Duster. Daca pun motoare bune sar peste segmentul Clio si asta nu vor. 0.9 TCe se misca excelent de bine, pot sa zic asta dupa 3 luni de condus. Daca ii mai faci si un remap ai chiar o masina decenta.
Comment
-
Si daca pun 1.2TCe...nimeni nu or sa-l cumpere...ca masina este prea scumpa...si isi pierde sensul (practic intra intr-o zona in care are concurenta...unde vanzarea o sa le fie mica...si profitul o sa fie...mic in cel mai bun caz)
Motorul de 1L, prin prisma cuplului mic...pare destul de ok pt oras (deh...la fel de repede stai la semafor si cu 1L 75cp...si cu 7.2L si 600 cp). Iar pt afara...se comporta decent cat timp intelegi scopul ferataniei de sub capota.
Comment
Comment