Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • anton.dan da...adevarat...
    Doar ca un mic amendament: Mers legal...pe traseul X scoti 65Km/ora. (75 cp iti ajung pt mers legal...trust me)...mers cu 80 prin localitati...120 afara...etc...Culmea, scoti pe acelasi traseu aprox 75Km/ora. Pe un traseu de 250 km (asta o spun pentru ca exista un traseu de 260 km/ora pe care-l fac aproape lunar)....cu vmediu 65 scoti 3 ore si 50 min....cu 75/ora scoti 3 ore si 25 min. Adica castigi fix 25 min (nici macar timp de o bere cu prietenii).
    Nu de alta...dar am facut acelasi traseu si cu 75cp, si cu 90 cp si cu 185cp.
    Adevarat...am ales 90cp...ca-i mai confortabil la un mers usor mai alert sau incarcat (deh...bagajele nevestei). Deci in mare...daca privesti din punct de vedere al unui deplasat normal dar economic...diferenta nu-i asa de mare. Pentru unele persoane mai pragmatice (chiar de cat mine)...nu se merita diferenta fata de un motor mai potent.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      37 de mii din 2.5 milioane.
      Le cumpara sirienii si alti emigranti, care nu-si permit altceva.
      Si la noi se vand marci rare, intr-o proportie mica.

      ....
      Acum am inteles si eu de ce toti emigrantii astia din lumea araba vor sa mearga in Germania.
      Ca sa-si cumpere Dacia!
      Last edited by vitriol; 6 October 2016, 08:45.

      Comment


      • Ntzz. Tebuia sa intelegi ca nemtalaii stiu ca exista Dacia, asa cum stii si tu ca exista Aixam. Exista si cam atat. Cate un neamt mai sarac isi pune problema daca sa cumpere sau nu o Dacia. Ai sub 1.5% cota de piata.

        Comment


        • Mă, voi pe la kia v-aţi mai uitat ? chiar kia rio, nu mai spun de c`eed, încep să mă gândesc serios, la anul expiră loganul ăsta şi trebuie alta, să se bucure şi altu de aşa "maşina" bună ...
          De ce kia poate si reno/dacia nu ?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Ntzz. Tebuia sa intelegi ca nemtalaii stiu ca exista Dacia, asa cum stii si tu ca exista Aixam. Exista si cam atat. Cate un neamt mai sarac isi pune problema daca sa cumpere sau nu o Dacia. Ai sub 1.5% cota de piata.
            De ce neamtul ala sarac ar cumpara ceva ieftin si prost? Daca pretul ar fi principalul criteriu, atunci si-ar lua Tata Nano sau altceva de genul asta. Avantajul Dacia nu este pretul scazut, ci raportul pret-calitate, care e mai bun decat la alti producatori. E doar o parere personala a unuia care nu e specialist in domeniul auto.

            Comment


            • Rio e mica, daca vrei o conserva ce pleaca de la 10452 fara rabla e perfect. Vad ca nici geamuri electrice nu are la banii astia ...
              Iar Ceed pleaca de la 13956 € fara rabla, vad ca are totusi ceva dotari in comparatie cu Rio.
              Toate motoarele mai potente ca ale Logan'ului, dotari bunicele pe Ceed cel putin, dar banii, e cu 4000 EUR mai mult ca Logan'ul meu SL10 cu cruise control si navi ...
              Daca as avea banii astia, nu i-as da pe o masina coreeana ...

              Comment


              • Da, dar de aia 4000 euro diferenta ai niste scaune comode, supensie muli-link pe spate, discuri de frana pe spate, tabla mai ok si probabil altele.

                Comment


                • Treaba e simpla : ei trebuie sa vanda si Renault nu numai Dacia.
                  Vrei motor mai fortos, xenoane (LED-uri), trapa, cruise conrol adaptiv etc, iti iei Renault la bani mai multi.
                  Decizile sunt bazate pe studii de piata, analiza competitorilor, strategii la nivel de grup. Doar nu si-or taia singuri craca de sub picioare.

                  In alta ordine de idei prin 2009 am cunoscut cativa germani veniti in Romanica in interes de serviciu care doreau sa isi ia Logan fiind mori copti de suparare ca Passat-urile lor se stricau in draci , citez: "Degeaba ai DSG daca se strica pompa de motorina de 3 ori pe an si pleci de acolo cu taxiul si masina pe platforma!"...

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_cj View Post
                    Da, dar de aia 4000 euro diferenta ai niste scaune comode, supensie muli-link pe spate, discuri de frana pe spate, tabla mai ok si probabil altele.
                    4000 de euro la un pret de 10000 inseamna 40%.aproape jumatate, adica. 40% e un procent foarte mare cand compari doua lucruri asemanatoare cat de cat, indiferent de pret.e mult. romanul are o boala cu discurile pe spate si suspensia multilink, dar el n-are bani sa schimbe sabotii o data la 8 ani (mult mai ieftin decat placute la doi ani) sau bucsele de punte h (2 bucati 160lei fata de 450 lei pe o parte la "pisicuta" din 2005 - toata bucsaraia pentru puntea spate costa 900 lei). mai vreti din aste ca apoi sa spuneti ca dacia e scumpa? de ce nu sunteti pe bmwfanclub ci pe loganclub? deoarece pt ca lipsa de bani? daca da, atunci tot ce ne ramane de facut e sa visam mamaliga cu sarmale, dar tot pufuleti o sa mancam
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Eu doar am dat un exemplu. Momentan imi intretin masinile cum trebuie cu piese originale fie ca e la dacie sau ca e la mitsubishi.

                      Si am bani sa schimb sabotii de frana si am dat si 900 lei pe revizie la logan fara sa mananc cartofi o luna.

                      Comment


                      • Si ai impresia ca esti domn ? Sau cum ?
                        Nu crezi ca sunt lucruri prea mici ca sa te "fălești" p-aici cu ele?
                        Din pacate, Seba are dreptate, suntem saraci dar ne place sa tinem coada pe sus.
                        Si cu cartofii ce-ai ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Cartofii sunt anii 2000, acuma mancam shaorma si intretinem masinile.

                          Comment


                          • darksun nu te lua de saorma...ca fac urat
                            P.S. Stai linistit...multi si mananca saorma...si nici nu-si intretin masiniile...La un moment dat rar-ul a facut publica o statistica prin care afirmau ca peste 60% din masini sunt periculoase pentru ca sunt in stare tehnica deplorabila.
                            Romanul are fite...atat...

                            Comment


                            • @bogdan_cj: nu era intentia sa te critic sau sa ma leg de veniturile tale. doar combateam ideea. adevarul e ca sunt prea putini cei care-si permiteau o masina de 15-16000 si-au ales logan si din alte considerente decat costul de achizitie in primul rand, ca de asigurari si piese nu-si mai pune nimeni problema cand oricum plateste 10 ani pentru 7000 de euro. marea amjoritate au ales prin prisma pretului, dar voiau climatronic, 300cp, tractiune integrala, frane de nascar, suspensii de dtm, aerodinamica de f1, totul la 6500 de euro, ca 6600 cat au dat pe-un 1.4mp3 fara servo, fara airbaguri, fara aer conditionat, fara abs, era cam mult...
                              uita-te sa vezi, procentual, cate 1.4mp3 chele sunt fata de dci85 sau 1.6_16v si-o sa vezi ca am dreptate. ultimele doua, exceptand masinile de firme, au procentuajul de vanzari dintr-o cifra, iar 1.4 chel are din doua cifre si incepe macar cu 5, daca nu cu 6...
                              Last edited by Seba; 6 October 2016, 17:01.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • frane de nascar
                                Frane de NASCAR chiar are, stii ca aia franeaza doar cand ajung la pit.

                                dci85 sau 1.6_16v
                                Ca sa fim corecti pana la capat, ambele au aparut prea tarziu, dupa ce se cumparasera deja grosul de Loganuri, 1.4 si 1.6 intr-o veselie.
                                Last edited by mr.K; 6 October 2016, 17:08.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google