Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Saptamana viitoare sper sa-l iau. Nu cred ca il vand pana apare PH2.
    sigpic

    Comment


    • #62
      In cazul in care brusc ramaneti fara ventilatie si aer conditionat verificati panoul de sigurante din partea stanga a bordului. In poza atasata este marcat un releu care a iesit din soclu din cauza vibratiilor (presupun). Dupa reintroducere totul functioneaza corect. O sa ma duc la dealer sa ii atrag atentia, poate chiar o sa dea feedback catre fabrica despre nivelul de asamblare. Daca nu, macar ne ajutam intre noi
      Attached Files

      Comment


      • #63
        De la vibratii zici ?

        Aoleu, ai ala in 3, asa e explicabil ...

        Comment


        • #64
          Originally posted by bogdan_cr View Post
          De la vibratii zici ?

          Aoleu, ai ala in 3, asa e explicabil ...
          99% de la gropi

          Comment


          • #65
            Eu cred ca nu a fost băgat bine de la început.
            sigpic

            Comment


            • #66
              Originally posted by cristi.... View Post
              curtea fiatului e lipita de cea a daciei...nu am vazut nici un fiat la reparatii capitale, doar pt revizii normale )

              ce palarie sa se strice la 1.4 16v de la fiat? sau la 1.6/1.3 multijet 2, fiatu fiind taticu motoarelor disel?

              trebuie sa recunosti ca arata f bine ca un samurai enervat )

              Nu -am putut abtine :



              Deci unii inca vad in diesel-urile mici niste chilipiruri. Fiat taticul motoarelor diesel? De unde asta?
              Din punctul meu de vedere un motor care cere ORICE altceva in afara de revizie si intretinere curenta inainte de 100.000 km, fie ca e in garantie au ba, este un motor prost.

              Ori acel 1.3 numai fiabil nu e. Si aici nu ma refer la turbine/pistoane/chiulase, ma refer la rahaturi de anexe care te imobilieazza si care iti toaca nervii si buzunarul.

              Eu inca astept sa vad un diesel cu adevarat economic, mai economic decat benzinarul - ma refer strict la costul /km, pana in 200000 km.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #67
                Uitati-va cu atentie la poze. Sandero si MCV sunt Dacii, iar sedan-ul este Renault. Se disting rombul emblemei si "umerii" barei fata, intre grila si faruri, ambele elemente, acoperite cu acea folie neagra. Asadar, trebuie luate ca referinta doar MCV-ul si Sandero, in privinta noului calandru Dacia.

                Comment


                • #68
                  O sa apara in septembrie ph2 ☺

                  Comment


                  • #69
                    Eu cred ca are sa apara in octombrie. Data de 1 octombrie reprezinta deschiderea salonului auto de la Paris, unde Dacia va fi prezenta cu PH2. Atasez o imagine cu bordul faceliftului (ce-i drept mai de la distanta). In schimb, in acest thread nu am vazut pe nimeni sa insereze idea conform careia, o data cu aparitia faceliftului, Dacia va pune probabil si claxonul pe volan.
                    Recapitulam ce credem ca va aduce nou Loganul 2 Ph2:
                    -grile noi bara fata+aripioarele alea care exista pe versiunile braziliene si rusesti;
                    - bara spate schimbata;
                    - noi modele de chei;
                    - nou model aerisitoare interior;
                    - posibil noi blocuri optice ptr. faruri;
                    - intuiesc ca va veni cu semnalizatoare in oglinzile laterale pentru toate versiunile;
                    - claxon pe volan 100%;
                    - motor nou 1.2 tce;
                    - geamuri electrice fata/spate (cele regasite pe prestige) in dotarea de serie Laureat si Prestige.(aici e discutabil ca ar trebui sa anuleze varianta Prestige, sau ii vor adauga ceva in plus versus Laureat).
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      Sa te tii bine cand o sa ne zica preturile

                      Comment


                      • #71
                        Deja este scumpit cu 100 de euro. Deci se pregateste pt o scumpire mai babana? As da pe un Laureat facelift cu comenzi geamuri situate pe usi cu 200 /300 de euro mai mult decat este acum.

                        Comment


                        • #72
                          Sincer cu 100e cumperi butoane si le pui tu pe usi, iar cu restul de bani mai cumperi ceva util

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by ady_dragan View Post
                            Sincer cu 100e cumperi butoane si le pui tu pe usi, iar cu restul de bani mai cumperi ceva util
                            Intentia este total laudabila (cea cu privire la economisirea banilor).
                            Cu siguranta se va aplica problema cu pierderea garantiei, probabil cel putin pe parte electrica. Daca Prestige-ul sau Laureate-ul este nascut cu anumit pedigree, eu de ce sa-l modific genetic?

                            Comment


                            • #74
                              claxonul pe volan mi se pare o prostie din partea Dacia... S-a dorit pastrarea lui pe maneta stanga pentru "melancolicii" ca mine
                              Sigur, e super pe volan n-am ce comenta, dar parca moare ceva din esenta Dacia, parerea mea ...

                              Comment


                              • #75
                                Am facut dirve test in iunie la Baneasa Shopping City cu Loganelul 1.5 dci Easy-R si din vorba in vorba cu dealer-ul am pus si problema ca singurul lucru pe care il are in minus Loganul in anul 2016 este claxonul pe volan, ceea ce te-ar face sa zici ca poate fi orice alt producator de masini. Mi-a raspuns ca pozitionarea claxonului pe maneta este un fel de "marca" proprietara Daciei si ca nu crede ca la facelift il vor pune pe volan. Am facut un pariu de 500 de euro cu el zicandu-i ca daca la facelift vor pune claxonul pe volan sa imi scada 500 de euro din pretul de achizitie, iar daca nu-l vor pune, ma simt dator sa ii dau 500 de euro in plus, pe factura, fata de pretul de lista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google