Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se stia din 2015 ca in 2016 va aparea facelift-ul.

    Comment


    • #17
      Se știu multe doar dacă vrei să cauți, dacă nu vrei...
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Adaug si eu 2 poze. Una cu volanul care se stia si una noua cu cheile. Se pare ca nu vor introduce senzorul de lumina inca (desi stiu ca au negociat ceva cu un furnizor). Tabloul de bord ramane acelasi. Cheile nici de data asta nu o sa fie tip briceag, dar in sfarsit le schimba. Din ce incerc sa inteleg de pe poza par tot de Huf facute. Par interesante dar vom vedea cand se lanseaza mai multe detalii. Cine stie poate o sa implementeze inchiderea geamurilor din telecomanda acum, desi cred ca e posibil si acum pe cele cu macarale cu impuls.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Nu văd noutățile. Cheile se folosesc deja la Duster ph2 și Lada Xray(Sandero în alte haine).

          Pentru senzor ploaie/lumină e novoie de calculator suplimentar(UPC) care costă, în plus canibalizează Clio4/Captur

          Închiderea geamului din telecomandă e prezentă și acum doar că nu e activată.

          p.s. Dacă nu introduc RES(pornire motor de la distanță) standard tot degeaba.
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            imi place volanul, aduce cu cel de pe mercedes e class w212

            carcasa cheilor era si cazu sa mai fie schimbata dupa 12 ani...ne-om fi plictisit si noi de aceleasi chei de când lumea si pamantu totusi, sper sa le mai finiseze un pic pana la lansare, par destul de aiurea. macar o rama cromata sa le mai traga, ca la citroen

            deci, ceva informatii cu privire la perioada in care vor incepe livrarile in tara pt facelift? anu asta sau la anu?

            pana acu modificarile par de bun gust

            la versiunea prestige facelift iluminarea ceasurilor e pe alb cu ace galbene sau e tot clasic, portocaliu ala?

            @andy dragan

            daca poti sa anulezi comanda ar fi bine. o sa fie cam aiurea dupa aia, o sa tot regreti ca nu ai faceliftu tinand cont ca masina o pastrezi cativa ani, 5-6 luni incolo si încoace zic ca merita
            Last edited by cristi....; 8 June 2016, 13:16.

            Comment


            • #21
              Ați scos din calcul o alta treaba...la preț se vor mai pune câteva sute de euro. Acum...întrebarea e dacă merita...

              Spre exemplu, analizați Prestige-ul de acum o luna cu cel din oferta actuala și vedeți Cum se înclină balanța. Acum nu zic ca volanul ăla de ph2 nu e frumos, dar...rămâne la același preț? Nu uitați ca am plecat de la mașină de 5000e,...în 2006 Laureate-ul era 8200e, acum...

              Sa mai așteptăm nițel și vom lua Dacia de 25000e. În maxim 10 ani zic ca apare.
              Last edited by MihaiiahiM; 8 June 2016, 15:18. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #22
                Just comentariul cu pretul, insa asta e de bine. MAsinile se vand la fel de bine si au o valoare mai mare.
                Ia uite insa ce are in plus laureate de azi fata de laureate in 2006 (ESP, airbaguri laterale ca sa numesc doar cateva mai scumpe). Noul volan are si un nou airbag dupa cum pare...
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  daca la 25 de mii ofera dotarile uneia de 35-40 de mii, din pct meu de vedere merita

                  pretul se mentine inca in limite rezonabile din pct meu de vedere

                  de ex m-am uitat la un tipo, varianta easy (echiparea medie superioara)e 13 mii si are dotari de bun simt la care mi-ar fi greu sa renunt la ceva. mai e o varianta pop, inferioara, la 12 mii dar care daca e sa o lasi/iei asa strica tot designul frumos al masinii, invariabil mai trebuie sa-i pui optionale de vreo mie de euro ca s-o faci sa arate cum trebuie (vopseaua metalizata e 500 de euro, jantele din aliaj la fel), daca la jante din aliaj mai poti face o concesie si sa bifezi optiunea cu jante de tabla de 16, nu de 15, contra sumei de 100 de euro in plus, la vopsea n-as putea face nici o concesie, albu standard nu-mi place deloc...mai adaugi niste chestii cromate la geamuri, manere, calandru, mai un sistem multimedia de 5 inci, inca 500 de euro..ajungi tot la 13 mii

                  13 mii, pret deja redus cu 1 mie si ceva; daca mai ciupesti macar un 500 de euro de la dealer (macar sa-ti faca cado vopseaua sau sistemu multimedia) e ok

                  loganu asta 2 facelift burdusit cu toate dotarile tce upgradat la 100+ de cai nu cred ca ajunge la 13 mii sau daca ajunge, ipotetic, faptu ca mai ai o dacie tot mai ciupesti 1 mie de euro reducere

                  Comment


                  • #24
                    Ne-ai disperat cu Tipo ala, sa moara Franta! 'te-ai in el de rahat italian! Du-te intr-o reprezentanta Fiat si mai vorbim dupa ce o sa vezi curtea plina de motoare desfacute.

                    Nu spun ca Logan-ul ar fi vrei scula, dar decat sa-mi iau Fiat, prefer sa vad cum rugineste autohtona (desi nici de-asta nu mi-as mai lua)...
                    Last edited by vitriol; 8 June 2016, 15:41.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #25
                      curtea fiatului e lipita de cea a daciei...nu am vazut nici un fiat la reparatii capitale, doar pt revizii normale )

                      ce palarie sa se strice la 1.4 16v de la fiat? sau la 1.6/1.3 multijet 2, fiatu fiind taticu motoarelor disel?

                      trebuie sa recunosti ca arata f bine ca un samurai enervat )
                      Attached Files
                      Last edited by cristi....; 8 June 2016, 15:59.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cristi.... View Post
                        daca la 25 de mii ofera dotarile uneia de 35-40 de mii, din pct meu de vedere merita
                        Găsești Skoda la 25000e și are dotările unui Audi de 45000e. Da o fuga pe la Skoda, au și eu programul rabla. Deci, nu se pune problema dacă merita sau nu, ci cât trebuie sa muncești sa iți iei o mașină noua și daca ajungem și noi sa le putem schimba la 3-4-5ani.

                        Am logat 2 diesel de 3ani, am 150000km cu el(km făcuți prin Europa de vest). Îl schimb pentru ca nu îmi permit, din punct de vedere financiar, o eventuala depanare și reparație în Germania, Franta, Olanda... Suntem prea săraci sa plătim o poliță ADAC, ACR pentru o depanare.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          La o adica daca nu iti convine pretul de la facelift poti cumpara un PH1 la care mai faci pressing ca o cumperi din stoc si ca e generatia veche pe langa rabla si alte reduceri.
                          Oricum ai da-o tot iesi in castig daca mai astepti faceliftul. Ori te alegi cu PH2, ori cu un PH1 cu o reducere substantiala.

                          Bai la fiat se strica cam orice numai motorul nu

                          Comment


                          • #28
                            Sper doar sa aiba niste scaune mai confortabile si o pozitie la volan mai buna, ca brizbriz-uri ca o cheie noua sau un aerator...

                            Comment


                            • #29
                              Iar încep comparații Logan Laureate/Prestige cu (insert car name here)?
                              Gen:
                              MCV Laureate cu Seat Toledo basic,
                              Logan Prestige cu Fiat whatever mediu
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #30
                                ......

                                Motorul de twingo gt este un 1.2 turbo de 101 cp , nu de 0.9 cum se scria cineva mai in sus
                                Deci e posibil sa se puna pe ph2 motorizarea de 1.2. 101 cp sau maxim 110 cp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google