Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da. Eu nu am mai asteptat si am dat comanda de un Prestige 1.5 90 cp. Vedeti ca nu se mai iau comenzi de 0.9 tce, deci probabil o sa fie inlocuit cu 1.2 tce cu putere de peste 100 cai "frumosi". Am vrut tot eu sa dau comanda la M. Nord si au zis ca nu mai se fac.

    Comment


    • #92
      Nu se mai fac în formula Euro6 90CP, ci cu mai mult(motorul suportă 100CP fără modificări fizice), vezi TwingoIII și Smart
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #93
        Nu stiu ce sa zic, am citat din agentul de la M. Nord. Probabil ca asa este.

        nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi la ultimul post!
        Last edited by Seba; 29 August 2016, 16:45.

        Comment


        • #94
          Nu se mai iau comenzi noi ptr. Logan 2 Ph 1. Se vor onora doar cele in desfasurare cu modelul Ph1. Pana pe 28 sau 29 sept. cand se va da drumul la Salonul auto de la Paris (el incepe pe 28 sau 29 sept. pt. reprezentanti si presa, iar ptr. vizitatori incepe pe 1 oct.) nu se mai iau comenzi cu PH1. Se asteapta septembrie ptr. a veni in showroom-uri faceliftul. Astept faceliftul cu nerabdare.

          Comment


          • #95
            Originally posted by t0rquemada View Post
            Nu se mai fac în formula Euro6 90CP, ci cu mai mult(motorul suportă 100CP fără modificări fizice), vezi TwingoIII și Smart
            Inseamna ca remap-ul la 100 cp si 155 nm e safe sa inteleg?!

            Comment


            • #96
              Originally posted by darksun View Post
              Inseamna ca remap-ul la 100 cp si 155 nm e safe sa inteleg?!
              Nu stiu ce sa-ti zic, dar una este sa remapezi (fortezi piesele din interiorul turbine/motorului-seamana cu procesul de OVERCLOCK al CPU-urilor din pc-urile noastre) si alta e sa se nasca masina cu un anumit pedigree.
              La pc-uri, daca faci overclock (aka remapare ptr. motoare) se va traduce prin uzura premature a procesorului si, implicit, scurtarea vietii lui.

              Comment


              • #97
                Nu tine caroseria la masina, cat tine motorul .

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Oti View Post
                  Conteaza si felul cum esti obisnuit sa tii mainile pe volan, constructia volanului. Eu apas mult mai usor claxonul in pozitia actuala, pe maneta, in acelasi timp pot controla masina cu ambele maini. De cele mai multe ori cand claxonezi este o situatie de urgenta si trebuie sa fii pregatit pt o manevra rapida.
                  Total de acord cu tine. Claxonul pe volan te obliga sa iei o mana de pe covrig ceea ce face ca o manevra de ocolire brusca sa fie mult mai greu controlabila. Dar deh ce e aia utilitate?...daca germanele au pe volan, troaca de ce sa nu aiba?
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Ma facui ca sa ma rad. De obicei, claxonul de pe volan se poate apasa cu usurinta folosind unul dintre degetele mari.

                    Ori ati vazut prea multe filme americane proaste, ori nu ti mers vreodata cu o masina cu claxon pe volan
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • dsign am mers cu destule...dar si cu multe am claxonat la curbe (Am obiceiul sa nu iau mana de pe volan cand iau curba mai stransa...).
                      Nenea dealerul mi-a spus au comenzi pt 0.9 TCe pana prin noiembrie, si din cauza asta nu se mai iau comenzi

                      Comment


                      • eu m-am obisnuit si imi place cu el pe maneta. chiar nu inteleg care e problema cu pozitia claxonului acolo, mie mi se pare foarte la indemana.......

                        Primul test #giurgeasibratu cu noul Logan MCV în echipare de top și cu motorul diesel 1.5 dCi. https://www.masinicugiurgeasibratu.ro


                        de la 3:35.. foarte adevarat ))

                        Comment


                        • Maneta se strica cam des și deobicei ramai fără lumini/claxon după caz. Ar fi cazul sa-l pună și ei pe volan, ca la celelalte marci.

                          Comment


                          • Dupa logica de mai sus, prin analogie: "volanul se strica mai des.....ramai fara....toate alea....", este prea complicat pt Reno (..low cost....o sa iasa ceva naspa) si nu respecta traditia Renault cu pozitia contactului claxonului pe maneta (cazuri similare cu respectarea unor traditii si la alte marci, cu diferite accesorii)
                            Last edited by Oti; 30 August 2016, 07:36.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • nu respecta traditia Renault cu pozitia contactului claxonului pe maneta
                              Pai la Dacia 1100 si 1300 etc, concept Renault, cum era?
                              Bine macar ca nu dai flash apasand in jos pe maneta.

                              Comment


                              • De ce sa nu puna si pe maneta si pe volan ca sa va impace pe toti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google