Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign View Post
    Eu inca astept sa vad un diesel cu adevarat economic, mai economic decat benzinarul - ma refer strict la costul /km, pana in 200000 km.
    ehee e "discutie" multe dar ...
    zii o masina buna cu un benzinar bun sub capota .... pana in 100 hp

    Comment


    • Ford Fiesta cu celebrul 1.0 Ecoboost.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Gresit! Raspunsul corect era Logan/Sandero 0.9 TCe 90cp...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Pai a intrebat de un benzinar bun , acum da am gresit ca si putere pentru ca 1.0 ecoboost are mai mult de 90 de cp, insa la capitolul fiabilitate eu cred ca este mai bun decat un tce (la TCE pica lantul de distributie putin dupa 100k).
          Cati ani la rand a fost declarat Ecoboost motorului anului ?
          Last edited by prometheus; 30 August 2016, 13:26.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • A zis "pana in 100 hp". EcoBoost-ul are 100 hp. A fost cu trimitere directa.

            Legat de faza cu lantul de distributie, deocamdata nu stim decat un caz, nu trebuie sa generalizam.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • vitriol cum sa nu generalizam...dara-i sport national

              P.S. Eu sper sa nu puna claxon-ul pe volan...imi pare enervant...si cu sanse mai mari de probleme. Si apropos...cat de des folositi claxon-ul? Nu de alta, dar eu am avut o masina de servici timp de un an de zile...si n-am stiut ca am primit masina cu claxonul defect...si am facut aprox 90.000 km in anul ala cu masina.. Nu vad pe nimeni revoltat ca semnalizatorul este nu's cum sau de ce limitatorul de viteza nu retine ultima viteza setata (la oprirea motorului).

              Comment


              • mazda 2 g90 (1.5 benzina aspirat din generatia skyactive)

                1.0ecobosst am inteles de la un posesor din buc ca il rupe la consum. a fost bucuros ca si-a luat motor mic pe considerentu ca va consuma putin iar in buc ii ia 12-14% vrea sa scape de ea

                1.4 de 100 de cai de la opel ce are? euro 6, pare a fi si cu turbo , fiind cotat cu 200nm, lucru imposibil pt un aspirat de 1,4

                1.0tsi 90 de cai, noua generatie de la vw, cel putin pe vw up si pe golf si octavia e laudat (1.0tsi in versiunea mai potenta, de 115 cai)
                Last edited by cristi....; 30 August 2016, 15:46.

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  vitriol cum sa nu generalizam...dara-i sport national

                  P.S. Eu sper sa nu puna claxon-ul pe volan...imi pare enervant...si cu sanse mai mari de probleme. Si apropos...cat de des folositi claxon-ul? Nu de alta, dar eu am avut o masina de servici timp de un an de zile...si n-am stiut ca am primit masina cu claxonul defect...si am facut aprox 90.000 km in anul ala cu masina.. Nu vad pe nimeni revoltat ca semnalizatorul este nu's cum sau de ce limitatorul de viteza nu retine ultima viteza setata (la oprirea motorului).
                  Nu stai in Bucuresti legat de folosirea claxonului, daca nu ii folosesti intri in diferite masini pe aici. Si aia cu "si cu sanse mai mari de probleme", cum adica mai multe probleme. Toate masinile inafara de dacie au pe volan si merg ca unse.

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    limitatorul de viteza nu retine ultima viteza setata (la oprirea motorului).
                    nu stiu sa existe vreo masina care sa aiba chestia asta

                    Comment


                    • Ar fi culmea; adicatelea sa ai setat la 120, sa opresti dupa care sa te duca pana la acea viteza, chiar daca pornesti a doua zi masina; poate si alt sofer. Chestia e cu cap; la franare se anuleaza, pentru ca franarea e considerata ca o urgenta iar o noua accelerare se face voluntar nu de catre sistem.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • nu e nici o chestie cu cap, e pur si simplu un system basic

                        cruise crontrolu adaptive franeaza singur masina, mentine singur o distanta presetata de sofer fata de masina din fata si e capabil sa se adapteze la conditiile de traffic, adica daca cel din fata franeaza sistemu franeaza singur masina, apoi reia accelertia spre viteza presetata, etc.

                        la oprirea completa la stop sa zicem, aici apare o mica diferenta intre sisteme: la unele trebuie sa le dai un mic impuls din acceleratie ca sa porneasca de la stop, la altele nu e nevoie de asta, sistemu vede ca masina din fata se indeparteaza si pune singur masina in miscare

                        in combinatie cu un system de lane departure, ai o masina care se poate conduce autonom, fara interventia soferului
                        Last edited by cristi....; 31 August 2016, 00:00.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          ai o masina care se poate conduce autonom, fara interventia soferului
                          Ce masina interesanta de condus.

                          Comment


                          • Misto, o bere si un ziar, masina merge singura ...

                            Comment


                            • IancuMIC eu vorbeam de limitatorul de viteza...nu de cruise control. Ala-l folosesc rar. Dar de exemplu, imi era extrem de util limitatorul in localitati. iar o chestie care ma deranjeaza...Dupa ce am setat o limitare/viteza de croaziera. Calculatorul de bord nu se intoarce la ultimele informatii afisate (de exemplu, am consumul instantaneu...setez 130km/ora pe bord...nu se mai intoarce la consumul instantaneu...sau...am setat 120km/ora...vreau sa fac o depasire pe autostrada, accelerez in podea...masina acelereaza...se muta automat pe pagina care imi arata viteza de cruise...si cand ridic piciorul de pe acceleratie...si revine la viteza stabilita...nu se intoarce pe pagina cu consum instantaneu)

                              darksun nu toate...si nici nu-l vad un avantaj (am avut o masina acum vo 20 ani...adevarat...veche rau...un opel kadett...care claxona cand luam stanga). Am vazut o groaza de masini cu volanul uzat rau (mai ales opel)...din cauza claxonului. Adevarat...opel-ul are doua butoane...nu se este capacul volanului ca si claxon...cum era la Skoda Fabia din 2002...cu care claxonam involuntar cand viram mai strans (atingeam cu antebratul volanul in mijloc)

                              Comment


                              • @cristi....: daca boul din fata intra pe rosu si masina ta se ia dupa el, dai vine pe prioducator ca ramai fara permis? de aia e bine sa lasi masinile sa le conduci tu si pentru aia care nu-s in stare sa volaneasca, n-au decat sa circule cu autobuzu' 33 si cu tramvaiu' 5
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google