Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci asa se termina era aspiratelor fiabile ...
    si incepe era claxonului pe volan
    Last edited by Costi-bc; 29 September 2016, 12:41.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • hai ca arata bine faceliftu

      cel mai mult imi plac stopurile de pe stepway ,, cu fundal negru

      seaman f bine, amplasarea ledurilor cu ce am vazut pe Porsche cayenne facelift. tot in 4 colturi

      e reusit faceliftu din punctu meu de vedere, cu toate ca ziceau ca vor imbunatati ergonomia mie mi se pare ca a ramas la fel, aceiasi amplasare a comenzilor, poate doar claxonu de pe maneta pe volan dar o cataloghez ca fiind minora

      Comment


      • Puteau sa prezinte si ei modelul cu clima automata, doar na....e salonul de la Paris...au venit cu climatizarea aia manuala, personal cred ca parca arata mai bine varianta fara facelift
        Grila fata gen Duster...mi se pare urata. farurile hmm...or fi ele cu leduri de zi dar parca tot aratau mai bine cele vechi
        Ar fi putut sa prezinte si ei un model full gen Prestige. Au pus doar ceva asa...la repezeala ca sa zic
        Stopurile pe spate parca sunt cam urate? Nu stiu de ce dar parca tot mai aratoase sunt cele vechi
        Last edited by mdaniel76; 29 September 2016, 12:52.

        Comment


        • pai poate nu au prezentat vitrina tehnologica

          sa apreciem totusi noile jante care par a fi pe 16

          Comment


          • Si eu eram curios sa vad un Prestige ph2 cu Easy-R. Poate maine, la prezentarea pentru presa ...
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • Si mie imi place, chiar e frumusel. Volanul imi place mult, chestia cu claxonul e si ea o imbunatatire, multi il vor pe volan .
              Sunt curios de preturi si ce motorizari mai baga.
              sigpic
              !

              Comment


              • Pentru noi cei pasionaţi 200% Dacia, gestul claxonatului cu deştu` este caracteristic, regret profund modificarea asta ...!!

                Comment


                • Corect, sa vedeti ce-o sa mai apese lumea pe maneta de semnalizare pana se obisnuieste cu noul claxon.

                  Comment


                  • Este un lucru bun ca s-a mutat claxonul pe volan , asa este si natural sa fie ! oricum maneta aia are cam prea multe functii pe ea , ar trebui si luminile sa fie comutate pe un buton separat undeva in stanga bordului cum sunt la majoritatea masinilor.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • de cutia cu dublu ambreiaj de pe duster, ce parere aveti?

                      Comment


                      • Tiiiiiiii... Si eu care voiam sa-mi iau noul Logan. Treaba asta cu claxonul ma face sa renunt la idee.

                        Dar, oare, au facut si maneta de comanda pentru stergatoare sa se actioneze in sus, ca la orice masina normala? Stie cineva? Sau au in plan pentru Logan III?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Ceva mai detaliat ... aicihttp://www.daciagroup.com/presa/comu...oteaza-modelul

                          ...

                          Mai multe prestaţii la un preţ la fel de accesibil

                          Noile modele Logan, Logan MCV, Sandero şi Sandero Stepway dispun de sisteme de asistenţă la condus care oferă un plus de confort utilizatorilor. În funcţie de versiune, modelele dispun de o cameră video de marşarier şi de asistenţă la demarajul în rampă, pentru uşurarea manevrelor. Comenzile de acţionare a geamurilor electrice, faţă şi spate, sunt de acum amplasate pe panourile portierelor. Şoferul dispune, de acum, de o comandă impulsională pentru acţionarea geamului. În fine, în funcţie de versiune, scaunul şoferului integrează o cotieră escamotabilă, pentru un plus de confort.

                          Datorită numeroaselor spaţii de depozitare utile, interiorul noilor modele câştigă în funcţionalitate. Astfel, în partea din faţă îşi face apariţia un spaţiu de depozitare a telefonului mobil, iar în partea laterală a consolei centrale, un mic buzunar poate adăposti diferite obiecte personale. În spate, consola centrală dispune de acum de un nou suport pentru sticle. O altă noutate: pasagerii aflaţi în spate beneficiază de o priză de 12 volţi pentru încărcarea aparatelor electronice.

                          sursa - daciagroup.com
                          Last edited by M.FLORIN; 29 September 2016, 14:27. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • Eu nu pot sa inteleg cum dracu' le fac pentru salon sa aiba o linie asa frumoasa, adica distanta aia intre roti si aripi sa arate asa bine (vezi poza 1), iar cand te duci sa o ridici de la dealer, arata de zici ca sta pe cric (poza 2)...
                            Attached Files
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Priza de alimentare pentru pasagerii din spate, este deja pusa la dokker.

                              Un nou motor, SCe 75 CP

                              Noile modele sunt disponibile, încă de la lansare, cu șapte variante de grup motopropulsor, din care una în premieră – blocul SCe 75 CP (Euro6). Acest nou motor cu 3 cilindri, de 1,0l, care dezvoltă 75CP, beneficiază de expertiza Renault. El permite reducerea emisiilor de CO2 și a consumului de combustibil cu aproape 10% [2].

                              Gama de motorizări include astfel, următoarele propulsoare:

                              - Pe benzină: SCe 75 CP, TCe 90 CP cu sistem Stop & Start (S&S), TCe 90 CP S&S GPL și TCe 90 S&S cu cutia pilotată Easy-R.

                              - Pe motorină: dCi 75 CP S&S, dCi 90 CP S&S cu cutie de viteze manuală sau pilotată Easy-R.

                              1.2 Duster dispune de noua cutie de viteze automată Efficient Dual Clutch (EDC)

                              Pentru un șofat simplu și confortabil

                              În premieră, Duster dispune de cutia de viteze EDC (cutie de viteze automată, cu 6 trepte). Această cutie, cu dublu ambreiaj, oferă confortul și plăcerea de a conduce a unei cutii automate, în condițiile unui nivel al consumului și al emisiilor de CO2 apropiat de cel al unei cutii manuale.

                              Cu noua cutie EDC, nu mai este nevoie ca șoferul să ambreieze și să schimbe manual treptele de viteză. Şofatul devine mai simplu, iar schimbarea treptelor se efectuează fără sincope.

                              Transmisia EDC este însoțită de un sistem de asistență la demarajul din rampă. În această situaţie, calculatorul EDC şi sistemul de frânare oferă şoferului timpul necesar pentru a acționa pedala de accelerație fără ca vehiculul să dea înapoi. Duster EDC este echipat cu motorul diesel dCi 110 CP 4x2 S&S.

                              Last edited by aris86; 29 September 2016, 14:33. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by vitriol View Post
                                Eu nu pot sa inteleg cum dracu' le fac pentru salon sa aiba o linie asa frumoasa, adica distanta aia intre roti si aripi sa arate asa bine (vezi poza 1), iar cand te duci sa o ridici de la dealer, arata de zici ca sta pe cric (poza 2)...
                                Pentru ca cea de la salon avea jante pe 16", iar cea de la dealer pe 15"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google