Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine. Uite o poza de la lansarea Logan 2 in 2012, care avea jante pe 15".

    Dar asa, ca idee, roata de 195/55/16 este chiar mai mica decat cea de 185/65/15. Cu 1.89mm, dar este mai mica.
    Attached Files
    Last edited by vitriol; 29 September 2016, 15:21.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Iti dai seama ca le aranjeaza pentru salon, regleaza suspensia, etc. Probabil fac la fel si pentru sedintele foto sau folosesc photoshop.

      Comment


      • Sau depinde cum bate lumina. Doar n-or baga doua borduri in portbagaj ca sa arate mai bine. Conteaza si unghiul din care se vede.

        Comment


        • Da, e ca in bancul cu Bill Gates.

          Cica moare intr-o zi Bill Gates si ajunge la Judecata de Apoi. Acolo Sfantul Petru il intampina:
          - Mai Bill, tu pentru ce ai facut lumii cu windozul ar fi trebuit sa arzi in adancurile iadului, dar nu stiu de ce ti s-a oferit sansa sa alegi unde sa-ti petreci viata de apoi: in rai sau in iad.
          Chiar atunci veni un ingeras care il lua pe Billica de mana si il duse in rai. Acolo, Bill vazu ceva ca un parculet unde niste batranei hraneau cu paine porumbei morti. Ingerasul zise:
          - Acesta este Raiul. Bill stramba din nas:
          - Pai ... asa ar trebui sa arate Raiul ? Ia du-ma si in iad !
          Il ia ingerasul pe Billy de mana si il duce in iad. In iad veselie mare, petreceri, bautura, femei. Billy:
          - Wow, pai ... aici e de mine. Aici vreau sa raman ... in iad.
          Si nu apuca sa termine de vorbit, ca deodata se trezeste cufundat pana la gat in lava. Cu ultimile puteri, il striga pe ingerasul care se departa:
          - Hei, ingerasule, pai tu inainte mi-ai aratat altceva !
          - Sa fii tu sanatos, aia era vesiunea demo !
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Ma asteptam la putin mai mult de la facelift-ul acesta(aveam de ales intre facelift si noul megane 4 sedan). Daca puneau 1.2 TCe, ramaneam client. Un buzunar in plus in consola centrala si niste led-uri nu prea imi iau ochii.

            Da, un mare plus claxon-ul de pe volan si cam atat.

            Comment


            • Arata bine. E facut sa iti ia ochii.

              Comment


              • totusi noul megane joaca in alta liga decat loganu

                cu toate astea din cate am vazut pana acu m-a cucerit versiunea facelift, imi place f mult. mi-am ales si culoarea , cafeniu ala


                astept sa vina in showroom, sa mai tragem un test si la anu pensionez loganu actual dupa 8 ani de serviciu, cu cea mai inalta distinctie pt fiabiliatate. 8 ani si nici o problema mecanica. sper ca si noul model sa se ridice la acelasi nivel, de asta l-am si asteptat, ca sa ajunga ”la maturitate”

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post

                  - Pe benzină: SCe 75 CP, TCe 90 CP cu sistem Stop & Start (S&S), TCe 90 CP S&S GPL și TCe 90 S&S cu cutia pilotată Easy-R.
                  Deci sa inteleg ca ne luam gandul de la TCe-ul upgradat sau il anunta acum la 16:30?

                  Comment


                  • Un link ceva unde se poate vedea live? Ca banuiesc ca la 16:30 vor transmite si ceva live .

                    Comment


                    • A fost prezentarea de dimineata, live.

                      Originally posted by ciprs View Post
                      Deci sa inteleg ca ne luam gandul de la TCe-ul upgradat sau il anunta acum la 16:30?
                      Da, nu va disponibil 1.2 TCe și nici 0,9 TCe 100 CP.
                      Last edited by aris86; 29 September 2016, 16:46. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • daca nu-l pun acum , atunci in mod sigur va fi pe logan 3...adica peste 3, maxim 4 ani

                        poate ca noul l3 va avea platforma meganului 4, simplificata

                        Last edited by cristi....; 29 September 2016, 17:43. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • jos pălăria, renodaciagrup ... speechless

                          oricât 200% pasiune, mă mai gândesc, s-ar putea să renunţ ...
                          Last edited by bogdan_cr; 29 September 2016, 17:55.

                          Comment


                          • S-a terminat cu era benzinarelor în 4 cilindrii la dacia logan/sandero/mcv.

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_cj View Post
                              Ma asteptam la putin mai mult de la facelift-ul acesta(aveam de ales intre facelift si noul megane 4 sedan). Daca puneau 1.2 TCe, ramaneam client. Un buzunar in plus in consola centrala si niste led-uri nu prea imi iau ochii.

                              Da, un mare plus claxon-ul de pe volan si cam atat.
                              La Megane nu ai motor pe benzina la versiunea INTENS, e singura versiune pentru care merita luat Megane-ul.

                              Mda, se pare ca Dacia nu vrea sa treaca de bariera celor 100 de cai.

                              Comment


                              • In trecut se stie de 1.6 16v cu 105 CP acum nu stiu ce s-a intamplat , probabil ceva psihologic , de ce sa-i mai dam noi romanului gama Logan /sandero II cu 100 cp sau peste mno.!!
                                Sa nu-mi spuneti ca n-au fost vanzari la L1 cu motorizarea k4M de 105 cp si din acest motiv s-a scos de pe L2 "puterea" asta de 100 CP sau peste!!
                                Last edited by prometheus; 29 September 2016, 18:20.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google