Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate motorizarile pe benzina tce si sce sunt suficiente dpdv al performantelor dinamice


    sce cica va fi mai economic cu aprox 10% decat 1.2 16v, adica cam cu 0.5l/100km mai putin la consum mediu

    la l1 intre 1.6 mpi 8v si 1.6 16v diferenta de putere a fost numai de 15 cai, aici ar fi dubla
    eu ma gândesc ca nu mai exista un motor intermediar ca putere intre tce 90 si tce 120, iar diferenta de 30 de cai ar necesita si regandiri ale trenului de rulare, ranforsari suplimentare etc, si se pastreaza pt urmatoarea generatie când vor avea si o platforma noua care poate suporta mai bine motoare mai puternice

    pe de alta parte, sunt masini de clasa medie care au un raport de 100cai/tona asa ca... ori ca am 100 de cai pe un logan sau 200 pe un.. nu stiu, ziceti voi o masina premium de 2tone, e cam acelasi lucru dpdv dinamic

    mai mult decat atat, la viteza maxima admisa pe autostrada, cu marja de eroare de +10km/h, resursele motorului nu sunt exploatate foarte mult, adica are rezerve suficiente. aici conteaza si etajarea cutiei

    de ex pe audi a4 b9 2.0tdi 190 de cai cu dsg, la 130 sta in 1700 de ture, la 160 de abia are 2 mii, deci e foarte relaxat motorul
    Last edited by cristi....; 29 September 2016, 18:42.

    Comment


    • Parca suntem amerindieni pe timpul lui Columb, margele, oglinzi, si gata, suntem sclavi pe plantatie. O bagat LED-uri, un pic de colo, de dincolo si am cazut pe spate, sau pe fata in cazul barbatilor.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Romanilor le trebuie masini de 30 CP . Nu te uiti pe la stiri? Viteza ucide. Ar trebui sa se revina la limita de viteza de "trapul calului" (sau cat trapu' la cal). Asa scade si RCA. Imi vine sa
        Au calculat ei ca in Ro, pana strangi bani de masina noua iesi la pensie. Pensionarii nu prea cauta masini de 100 CP sau peste.
        Acum depinde ce "targhet" au. Ca sa se incadreze in normele de puloare impuse de EU, nu prea reusesc sa scoata motoare de 100CP.

        Comment


        • Asta e motorul? http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=20221

          Comment


          • Ce au mai înjurat multi motorul 1,2, dar ce o sa tragă de 1L. Avantajul este ca nu mai trebuie sa schimbe distribuția la 60000 km, fiind pe lant..
            Last edited by aris86; 29 September 2016, 18:47.

            Comment


            • Da , asta-i! cu distributie pe lant daca nu ma insel.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Asta este motorul, numai ca l-au mai îmbunătățit un pic. I-au dat mai multi cai (75 vs 70) și posibil sa-i fi crescut cuplul. Avantajul ar fi ca cuplul maxim (91 Nm) este la 2850 rot/min și 75 CP la 6000 rot/min. Probabil consumul va fi 7l/100 km urban și 121 g CO2.
                Last edited by aris86; 29 September 2016, 18:50.

                Comment


                • 1.0sce pe smart fortwo face vreo 15 sec 0-100 ) smart care are sub 900kg



                  hai ca e ”potent„ )

                  Smart Fortwo 1.0 71 HP Acceleration 0-100test przyspieszenia 0-100 km/hFacebook: https://www.facebook.com/detailedlook.atcars/
                  Last edited by cristi....; 29 September 2016, 18:51.

                  Comment


                  • S-ar putea acest sce de 1.0 sa urce mai repde in ture si cu un zgomot mult mai redus fata de D4F iar acest lucru culmea sa para pentru utlizator ca este si mai rapid fata de raposatul 1.2 16v.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Originally posted by iatagan View Post
                      Asta e motorul?
                      Incredibil ! 91Nm, să-l vezi la deal cum trage ! Măcar are HSA standard ? Că-i trebuie săracu '

                      Comment


                      • probabil ala , dar upgredat la euro 6.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • paradoxal, cu cat masina e mai antifonata cu atat senzatia ca stai pe loc e mai accentuata, chiar daca ea face viteza f repede. cum logan 2 e mult mai bine insonorizat decat l1, dublat de faptul ca motorul e el insusi slabut pt greutatea si aerodinamica loganului, chiar ca posesorul o sa aiba senzatia ca parca merge pe langa masina

                          91nm e cam nasol. greutatea masinii+plinu facut+ac on si 2 pers normale ca si greutate... priviti partea buna: cu motoru asta e imposibil sa va luati amenda pe autostrada e mai degraba pt exploatare urbana sau daca esti genu calm care nu depaseste 90-100 in afara

                          Comment


                          • Au pastrat ac'ul ala urat, nu au clima automata, iluminarea bordului in rosu e naspa, au mutat claxonul pe volan, ceva clasic la dacia, era semnatura dacia claxonul pe maneta stanga ...

                            Comment


                            • Tipic Renault...doua plastice restilizate si cateva sute de euro adăugate la pret.
                              sigpic

                              Comment


                              • Un facelift subtil! Pacat! Era loc de mai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google