poate motorizarile pe benzina tce si sce sunt suficiente dpdv al performantelor dinamice
sce cica va fi mai economic cu aprox 10% decat 1.2 16v, adica cam cu 0.5l/100km mai putin la consum mediu
la l1 intre 1.6 mpi 8v si 1.6 16v diferenta de putere a fost numai de 15 cai, aici ar fi dubla
eu ma gândesc ca nu mai exista un motor intermediar ca putere intre tce 90 si tce 120, iar diferenta de 30 de cai ar necesita si regandiri ale trenului de rulare, ranforsari suplimentare etc, si se pastreaza pt urmatoarea generatie când vor avea si o platforma noua care poate suporta mai bine motoare mai puternice
pe de alta parte, sunt masini de clasa medie care au un raport de 100cai/tona asa ca... ori ca am 100 de cai pe un logan sau 200 pe un.. nu stiu, ziceti voi o masina premium de 2tone, e cam acelasi lucru dpdv dinamic
mai mult decat atat, la viteza maxima admisa pe autostrada, cu marja de eroare de +10km/h, resursele motorului nu sunt exploatate foarte mult, adica are rezerve suficiente. aici conteaza si etajarea cutiei
de ex pe audi a4 b9 2.0tdi 190 de cai cu dsg, la 130 sta in 1700 de ture, la 160 de abia are 2 mii, deci e foarte relaxat motorul
sce cica va fi mai economic cu aprox 10% decat 1.2 16v, adica cam cu 0.5l/100km mai putin la consum mediu
la l1 intre 1.6 mpi 8v si 1.6 16v diferenta de putere a fost numai de 15 cai, aici ar fi dubla
eu ma gândesc ca nu mai exista un motor intermediar ca putere intre tce 90 si tce 120, iar diferenta de 30 de cai ar necesita si regandiri ale trenului de rulare, ranforsari suplimentare etc, si se pastreaza pt urmatoarea generatie când vor avea si o platforma noua care poate suporta mai bine motoare mai puternice
pe de alta parte, sunt masini de clasa medie care au un raport de 100cai/tona asa ca... ori ca am 100 de cai pe un logan sau 200 pe un.. nu stiu, ziceti voi o masina premium de 2tone, e cam acelasi lucru dpdv dinamic
mai mult decat atat, la viteza maxima admisa pe autostrada, cu marja de eroare de +10km/h, resursele motorului nu sunt exploatate foarte mult, adica are rezerve suficiente. aici conteaza si etajarea cutiei
de ex pe audi a4 b9 2.0tdi 190 de cai cu dsg, la 130 sta in 1700 de ture, la 160 de abia are 2 mii, deci e foarte relaxat motorul
Comment