Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adevarat, nu ar fi prea multe de reprosat, dar francezii parca au ciuda pe noi , cred ca ajung la 500 cmc pana la urma . Parerea mea este ca e destul de reusita, dupa cum spuneai, design ok, dotari suficiente, confort(banui ca e mai confortabila decat ph2-ul meu), tabla nu stiu cum o fi, dar fata de vechiul logan e un pas mare in fata! Sa vedem ce preturi vor avea.

    PS. Nu ne mai face in ciuda cu astfel de videoclipuri .
    sigpic
    !

    Comment


    • Constat faptul ca, despre prezenta Dacia, la Salonul Auto de la Paris, au ramas tot mai putine lucruri nespuse; propun sa ne indreptam in ordine, spre ...iesire. Adica spre inchiderea topicului.
      ...
      Ce spuneti?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Corect, ce sa tot vorbim, asteptam sa le vedem live, cand vor ajunge si la noi. Eu unul de abia astept.
        Daca apar noutati, puteti oricand redeschide taraba .
        sigpic
        !

        Comment


        • Pana apare live pe piața noul model, fiecare vine și se informează despre noutăți. Personal nu l-as închide și as lasa discuțiile mai la liber, ca sa contribuie fiecare cu cate o impresie despre ce si-ar fi dorit de la aceasta relansare.

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            ...
            Ce spuneti?
            Total de acord. O sa inceapa diverse discutii departe de subiect, cu multe contre si.... etc.
            Si-a terminat datoria topicul asta.


            Originally posted by aris86 View Post
            ... sa contribuie fiecare cu cate o impresie despre ce si-ar fi dorit de la aceasta relansare.
            Poti deschide un topic dedicat. De ex.: ce ati fi dorit sa arate dacia la salonul... bla-bla. Sau cumva.
            L.E. Sau "Ce asteptari aveti de la Dacia pe viitor". Zic si eu....
            Last edited by Fanez; 3 October 2016, 23:00.

            Comment


            • Pai ce mai conteaza, au aratat ce au aratat, se cam stie totul, numa ramane sa faca lansarea in showroom.
              Cu ce ar ajuta daca, de ex. eu as posta ca mi-ar fi placut sa arate Dacia la Salonul auto un model cu jante pe 17 sau sa arate una neagra? Parerea mea.
              sigpic
              !

              Comment


              • Eu sunt de parere ca ar trebui inchis. Cand vor aparea noile modele in Ro, se va putea deschide (cu siguranta) un alt topic. Acesta, cu Parisul nu imi apare sa fi fost promovat prea mult la noi, dovada fiind si putinele video-uri/prezentari aparute pe net.

                Comment


                • Da.. să-l închidem ca apoi să deschidem nșpe-mii de topicuri. Nu, închis dar făcut sticky la fel ca altele ce ar trebuie citite înainte de a deschide topicuri aiurea.

                  de făcut sticky




                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Valea plangerii cu motoarele. 0.9 TCe se misca decent pe masina, un cu remap la 100 de cp o sa mearga mai mult decat decent. Sincer sunt cam singur ca 0.9 TCe remap face lejer 1.6 16v.

                    Comment


                    • Pai sa ramana deschis. Nicio discutie care are legatura cu Dacia nu va fi considerata offtopic si gata.

                      Comment


                      • Originally posted by cristi
                        ........nu dispare loganu asa usor, practic loganu a fost cel care a pus dacia pe harta europei, cum sa dispara simbolu revolutiei low cost?!
                        .................................................. ..........
                        nu inteleg ce nu va place
                        Simbolul revolutiei......prin analogie cu alte firme mult mai mari fata de Renault, din alte domenii, revolutia low cost, inseamna sa fii f. flexibil in "globalizare", profit maxim, avantaje pt tara "natala", adica renunti la o marca cu pierderi minime. Daca "blondele" de care spuneam alta data, si-au pus amprenta pe directia spre care merge "Renault" o sa asistam in viitorul apropiat la ceva nasol, pt noi, nu pentru ei. Sper sa se trezeasca la timp si sa nu fim noi cei sacrificati.
                        Ma refer la faptul ca nu au diversificat motorizarea, optiuni mai multe, la preturi competitive, ca au de unde.
                        Deci, daca vreau ceva mai potent ma indrept spre sh, Germania - nu lasa loc de alegere, ceva nou vs de sh.
                        Last edited by Oti; 4 October 2016, 08:40.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • De ce ceva sh din Germanica? Si nu alt auto nou mai potent, evident alta marca?
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • Mda. E clar ca Loganul 2 nu va vedea motorizare peste 100 cai. Multi s-au intrebat de ce nu pun. Pai au pus pe Loganul 1 si nu a mers la vanzare. Cei din afara cumpara mai mult Sandero. Asa ca la momentul actual nu vom vedea o motorizare de peste 100 cai.

                            Comment


                            • Marota asta cu motoare peste 100 de cai e ca si tractiunea 4x4. Multi opteaza pentru SUV-uri cu tractiune 4x2 pentru ca nu au nevoie de mai mult, iar cei care si-au luat tractiune 4x4 "sa fie acolo" o folosesc rar. Dupa parerea mea, motoarele oferite in prezent acopera nevoile majoritatii clientilor Dacia. E o alegere logica sa-ti cumperi o masina de care ai nevoie, nu masina din "Need for Speed" sau "Fast and Furios".
                              Last edited by liviunvl; 4 October 2016, 12:15.

                              Comment


                              • liviunvl de ce crezi ca are succes in alte tari dar nu si in romania? Sunt prelativ pragmatici. Pe principiu, de ce sa cumpar un motor de 200 cp...cand eu nu il folosesc la potentialul ala. Mai vin romanasi care spun ca tine de siguranta...si poti face o depasire in siguranta...e...ete wrong...siguranta tine de sofer si nu de masina. Daca te bagi ca prostul...poti sa o dai in bara si cu 50 cp si cu 500 cp (ba cu putere mai mare esti mai tupeist).
                                Motorul de 1l are logica (mai ales in oras).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google