Originally posted by Seba
View Post
Dacia la Salonul Auto Paris-2016
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
K, crezi ca in 6 ani de vanzari in paralele din 8 in total, tu crezi ca din 2005 pana in 2006 s-au vandut atat de multe 1.4 incat 1.6_16v n-a avut ocazia sa recupereze decalajul din 2006 pana in 2013? pana si in armata aia de 1.4-uri, majoritatea nu erau laureate, ci ambiance sau in echiparea "trotineta cu cabina".
Originally posted by Cherubino View PostLa motorul 1,4mp3 putem asculta și sidiuri cu muzică?
la asta al meu, cu overclock (16volti) n-am vrut eu culoarea aia cacanie pe interior si jantele lor de aluminiu, altfel cred ca imi luam prestige. oricum jantele la laureate au costat de 2 ori diferenta pana la prestige. dar na, mofturile, ca sa nu zic "domnia si prostia", se platescDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
n 6 ani de vanzari in paralele din 8 in total, tu crezi ca din 2005 pana in 2006 s-au vandut atat de multe 1.4 incat 1.6_16v n-a avut ocazia sa recupereze din decalaj 2006 pana in 2013?
Degeaba aduci homar la petrecere la juma' de ora dupa ce toti s-au ghiftuit cu pizza.
Comment
-
lasa ca in 2006 inca era coada la dacia la reprezentanta, pana in 2008. si din 2009 au inceput iar sa se vanda bine, da-le'ncolo de trocariciuri si tot 1.4 era top vanzari. apropo de dci-uri, de cand a iesit ala de 85cp, cu "i rosu" s-a cam terminat povestea cu injectoarele. uitandu-ma pe forumurile din germania si anglia, aia n-au prea avut probleme cu ele, la fel cum nici vw n-a prea avut probleme in vest cu injectoarele, doar la noi, la bulgari, la turci, la rusi. adica avem noi aditivul ala smecher in motorina furata din tir sau de la cfr care strica injectoarele, altfel nu vad cum de in secial la noi, dieselele, aproape indiferent de marca, au probleme cu injectoarele si cu span in pompa de injectieDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
N-o mai tot cotiti; 16v nu s-a vandut intr-un procent insemnat, pentru ca era scumpa, iar lumea era speriata cand se vorbea despre un motor de peste o suta de cai; de consum vorbesc.
Si acum, daca loganul primea un motor de peste o suta de cai si ar fi costat cu doua mii mai mult, tot motorizarea mai ieftina ar fi fost mai bine vanduta.
Lumea alege in primul rand prin prisma pretului; marea majoritate. Si apoi clientii Dacia si nu vorbesc aici de firme, cumpara aceste masini pentru satisfacerea necesitatilor de zi cu zi; un concediu, piata, servici, vizite la parinti, rude etc. Nu cred ca cineva cumpara aceste masini din snobism; cei ce vor ca masinile sa ii promoveze intr-o clasa superioara, numai de ei stiuta, cumpara nemtoaice in draci. Nu conteaza anul si nr. de km; sa fie nemtesti si negre.
Loganul, ramane...un produs Dacia; by Renault, daca vreti.Last edited by IancuMIC; 6 October 2016, 18:13.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Mda.
Am am vorbit, am glumit, am barfit, dar pana la urma subiectul s-a cam epizat; n-are rost sa batem campii. Recunosc si eu ma las furat de val uneori.
Am vazut, ce, cum, cat, de care, ce fel, a fost Dacia la Paris.
Prin urmare inchidem.
Asteptam sa vedem, sau mai degraba sa...citim, pareri ale posesorilor de modele facelift 2016.Last edited by IancuMIC; 6 October 2016, 18:29.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment