Logan 0.9 90 Cp Sau 1.5dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 0.9 90 Cp Sau 1.5dci 75 Cp

    As dori sa achizitionez un logan II nou, dar nu m hotarasc asupra motizari.
    Circul in medie 12.000 km pe an si as vrea sa aflu consumurile pt cele doua variante de motirizari, precum si cat costa reviziile anuale la cele 2 motorizari.

  • #2
    Discutat și n-șpe ori, în plus sunt deja tabele cu reviziile și costurile.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Poate sa discutat dar nu stiu unde si cum sa le caut.
      Daca esti asa de dragut poti sa-mi spui si mie unde le gasesc.
      Vad ca esti posesor de 0.9.
      Esti multumit de masina?

      Comment


      • #4
        incearca aici http://www.loganclub.ro/forum/sfat_a...ii-t50457.html

        Comment


        • #5
          Sandero Stepway, luat in 2014. 0,9TCe, benzina.

          Am mers mai mult prin Bucuresti, in general fara sa am parte de ambuteiaje. In ultimii 4-5000 de km am avut un consum mediu de 8,6L/100km. Prima revizie: 5-600 lei (Auto Meridian Vest). Casco: cca. 2000 lei / an.

          Pentru concedii am nevoie de sarcofag

          Comment


          • #6
            Aici


            ai pdf cu specificții și dotări iar la coadă ai tabelele de cheltuieli pe 10 ani sau 10 revizii.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Daca te tine buzunarul...eu as merge pe diesel, dar e strict o parere personala

              Am o intrebare pentru cine cunoaste treaba cu resoftarile: diferenta intre puterile de 75 si 90 la 1.5dCI e strict din soft sau difera si turbina?
              Last edited by ady_dragan; 9 June 2016, 14:18. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                cel de 90 are intercooler si alt soft, bineinteles.
                cel de 110 de pe Duster are turbina cu geometrie variabila + soft.

                Comment


                • #9
                  si cel de 75 are intercooler

                  Comment


                  • #10
                    Intreb ca pt 500 euro diferenta nu as crede sa fie doar soft. Mi-ar place pe viitor o resoftare, dar o sa mai am aceeasi fiabilitate?

                    Comment


                    • #11
                      am cautat si eu pe forum si nu am gasit ceva exact... eu cred (presupun) ca difera turbina, injectoarele, si softul.Dar CRED, sigur nu stiu.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru ca detin cele doua variante de 75 si 90 resoftate iti spun in mod cert difera turbina si atat. Dupa resoftare trage liniar pana in 4000, inutil sa o duci mai sus de 4000.
                        Ambele au peste 60k km resoftate fara nicio problema. Motorina buna si niciodata tinute la drum sub 1800 rpm.

                        Ca fapt divers sandero dupa resoftare face 0-100 in 8.5s, dupa 130 incepe sa urce mai greu.
                        Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                        Comment


                        • #13
                          Ai facut stage 1 la Stepway? A crescut consumul ?

                          Ms.
                          Last edited by 77sky; 10 June 2016, 18:44.

                          Comment


                          • #14
                            In conditii de exploatare normala nu, insa la rupt fasul da. Daca mergi cu 150 pe autostrada sa te astepti la peste 6% consum.
                            Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by masinamica View Post

                              Ca fapt divers sandero dupa resoftare face 0-100 in 8.5s, dupa 130 incepe sa urce mai greu.
                              8.5 secunde? :O ulala. Pai e cu totul alta masina dpdv al acceleratiei. Si explorare normala, ce intelegi prin asta? In sensul ca la cate ture schimbi de obicei? Eu schimb cam la 2500, desi tampenia aia de indicator arata sa schimb si la 1800 (ca si paranteza - nu am sesizat ca indicatorul de schimbare viteze sa se adapteze unui stil anume de condus, cum mai zic unii). Vechiul logan 1.5 65 cp nu il lasam sub 3000 de ture.
                              Cat despre consumul de peste 6% la v>150 kmh, eu deja il am din fabrica. Ba chiar 6,5 - 7 %
                              Last edited by pilifida; 13 June 2016, 12:43.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google