Logan 0.9 90 Cp Sau 1.5dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    @mr.k Iar te bagi aiurea! Se pare ca nu te poti abtine!
    Nu eu fac 4.5% in Bucuresti, asa ca tu trebuie sa te abtii la a mai lansa goange.
    Spre deosebire de tine, eu locuiesc intr-un oras unde media de viteza e 15-20km/h in cea mai mare parte a zilei. Numai pe strada mea sunt mai multi locuitori decat in toata localitatea unde locuiesti. Jumatate dintre ei au si masini, si toti au obiceiul sa plece la munca intre 6 si 8 dimineata.
    Asa ca, stiu ce consumuri se pot scoate cu Logan1, Logan 2.
    Last edited by mr.K; 15 June 2016, 21:49.

    Comment


    • #92
      Originally posted by vitriol View Post
      Daca pui niste poze cu CB-ul in care sa arati consumul mediu, media orara de pana in 20 km/h si cel putin 400 km facuti in acest regim, promit sa te cred. Pana atunci... nu.
      Credeti ce vreti! Tot asa nu am fost crezut cand am spus ca am scos consum mediu ( aproximativ 60% extraurban si 40%urban) sub 4%, adica cam cat a dat producatorul.
      sigpic

      Comment


      • #93
        Cred ce stiu, nu ce vreau.

        Firma la care lucrez are vreo 100 de Logan 2 dci. O parte 75 cp si o parte 90 cp. Mai discut si eu cu colegii, mai vad nist CB-uri, ba chiar am avut un L2 75cp pe mana o perioada, asa ca nu ai cum sa te superi pe mine pentru ca nu te cred.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #94
          Dar consumul expus in thread-ul "Plimbari cu loganul 2 prin lume" il crezi?
          sigpic

          Comment


          • #95
            1900 km facuti in 27 de ora, inseamna ca ai mers cu 70 km/h. Cam asta e consumul la viteza aia.

            Dar nu despre asta vorbeam...
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #96
              Originally posted by vitriol View Post
              1900 km facuti in 27 de ora, inseamna ca ai mers cu 70 km/h. Cam asta e consumul la viteza aia.

              Dar nu despre asta vorbeam...
              Da? Mergi tu 27 ore cu 70km/h si apoi sa imi spui daca e posibila treaba asta. Anchilozezi pe scaun doar daca stai sau daca dormi pe scaunul ala, nu mai vorbesc de condus. Ma mir cum de nu ai calculat viteza medie si in cazul celor 450km parcursi in 15 ore. Cat dadea? M-ai dezamagit!

              In urma unui astfel de calcul da-mi voie sa ma retrag din discutie. O seara buna!
              sigpic

              Comment


              • #97
                Pana la urma decizia ramane a autorului acestui topic, ii recomand sa faca drive-test cu ambele si sa decida in consecinta.

                P.s cineva spunea "daca te intereseaza cat costa inseamna ca nu ti-o permiti" asa se intampla si cu batalia consumului mergi incet ca melcu` incurci traficul prin oras care si asa e dezastru tocmai pt ca se circula prost si incet si nu ma refer la incalcarea limitei de viteza dar frate pana ajungeti la 50 va tarati sa nu cumva sa consume mult.
                Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                Comment


                • #98
                  masinamiuta. Acceleratul lent duce la consum mare. Recomandat este sa accelerezi putin mai sportiv pana in ultima treapta cu care vrei sa mergi...si in treapta aia sa accelerezi lent.

                  Comment


                  • #99
                    Recomandat este sa accelerezi putin mai sportiv astfel încât Eco2drive(care are, eu am) te premiază cu 5 stele.

                    Cât despre consum eu reușesc un 6L(efectivi nu L/100) pe 100Km în București, și e TCe nu dCi deci... se poate
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by masinamica View Post
                      Pana la urma decizia ramane a autorului acestui topic, ii recomand sa faca drive-test cu ambele si sa decida in consecinta.

                      P.s cineva spunea "daca te intereseaza cat costa inseamna ca nu ti-o permiti" asa se intampla si cu batalia consumului mergi incet ca melcu` incurci traficul prin oras care si asa e dezastru tocmai pt ca se circula prost si incet si nu ma refer la incalcarea limitei de viteza dar frate pana ajungeti la 50 va tarati sa nu cumva sa consume mult.
                      Nu merg incet. Ba chiar merg mai repede decat tine, asta pe perioada verii. Si apropo, consuma peste 7%. O seara buna!
                      Attached Files
                      Last edited by MihaiiahiM; 15 June 2016, 23:15.
                      sigpic

                      Comment


                      • t0rquemada in ce conditii?
                        P.S. Recordul meu este de 5.4l/100 in TM ziua in amiaza mare cu 1.4mpi...Adevarat...era a doua zi de revelion...si cred ca in 12 km...am vazut 3 masini

                        Comment


                        • solutia era clara din capu locului

                          pragmatic, diselul renteaza numai de la 25-30 de mii de km / an in sus
                          cum initiatoru estimeaza doar 12 mii, solutia era clara, respectiv benzina

                          va place sa va lalaiti si sa pierdeti timpu aiurea

                          daca banii nu-s o porblema, alegerea e o chestiune de gusturi, daca ii place cum suna diselu sau daca ii place silentiozitatea benzinei sau alte criterii, gen distributie pe lant vs curea, diferenta de 1500 de euro la achizite sau cat o fi, revizii mai scumpe la disel vs mai ieftine la benzina, invocam diferente la impozit in favoarea benzinea, casco mai mic mai benzina (valoarea mai mica a masinii) etc samd

                          orasu e moartea diselului, mai ales pe distante scurte, o aberatie sa-ti iei disel sau sa mergi cu masina pt cateva sute de m sau 2-3km

                          va luati prea in serios cu toate nimicurile

                          când dai 10-12 mii pe o masina, te mai uiti la 10lei/100km diferenta?

                          consumu e cea mai mica problema in ceeace priveste achizitia si intretinerea unei masini. pai dupa ce platesti sute de euro pe an pe taxe si impozite, revizii, anvelope, spalari, toate balariile...constati ca..ca ce? ca mai ai nevoie de 10 lei sa ajungi la destinatie? )

                          pt ro parerea mea ca solutia optima si pragmatica e benzina, all the time. când om ajunge si noi la cateva mii de km de autostrada, atunci merita si diselu. apropo, chinezii, sau un oras din china mai exact, are 45.000 km de autostrazi. noi cati avem? 200 max? si aia in regim comunal. noi nu suntem in stare sa pastram ce am avut/ facem pe noi sa facem un rahat de autostrada
                          Last edited by cristi....; 16 June 2016, 01:34.

                          Comment


                          • Cu 1,2 am scos consum mediu 4,7 L/100 km pe o distanta de 110 km, intr-o seara, mers linistit, 2 persoane, depasiri putine. Depinde de stilul fiecaruia de condus. Mersul incet prin localitati cu 30-40 km/h, cum se practica deobicei, iti creste consumul masinii.

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              solutia era clara din capu locului

                              pragmatic, diselul renteaza numai de la 25-30 de mii de km / an in sus
                              cum initiatoru estimeaza doar 12 mii, solutia era clara, respectiv benzina

                              va place sa va lalaiti si sa pierdeti timpu aiurea

                              daca banii nu-s o porblema, alegerea e o chestiune de gusturi, daca ii place cum suna diselu sau daca ii place silentiozitatea benzinei sau alte criterii, gen distributie pe lant vs curea, diferenta de 1500 de euro la achizite sau cat o fi, revizii mai scumpe la disel vs mai ieftine la benzina, invocam diferente la impozit in favoarea benzinea, casco mai mic mai benzina (valoarea mai mica a masinii) etc samd

                              orasu e moartea diselului, mai ales pe distante scurte, o aberatie sa-ti iei disel sau sa mergi cu masina pt cateva sute de m sau 2-3km

                              va luati prea in serios cu toate nimicurile

                              când dai 10-12 mii pe o masina, te mai uiti la 10lei/100km diferenta?

                              consumu e cea mai mica problema in ceeace priveste achizitia si intretinerea unei masini. pai dupa ce platesti sute de euro pe an pe taxe si impozite, revizii, anvelope, spalari, toate balariile...constati ca..ca ce? ca mai ai nevoie de 10 lei sa ajungi la destinatie? )

                              pt ro parerea mea ca solutia optima si pragmatica e benzina, all the time. când om ajunge si noi la cateva mii de km de autostrada, atunci merita si diselu. apropo, chinezii, sau un oras din china mai exact, are 45.000 km de autostrazi. noi cati avem? 200 max? si aia in regim comunal. noi nu suntem in stare sa pastram ce am avut/ facem pe noi sa facem un rahat de autostrada
                              Cea mai pragmatica si mai clara analiza a dilemei diesel vs benzina, subscriu pentru ca am cantarit si eu problema cand am cumparat masina si la o medie de 10k km pe an din care 9k km doar in oras am ales benzina fara regrete...
                              TCe-ul are un comportament bun, cuplu bun la turatii joase, dupa parerea mea se misca mai bine decat 1,6 aspirat de la renault (eu am avut inainte varianta de 8v si TCe-ul e mult mai vioi )
                              RTFM

                              Comment


                              • Deschizanda aceasta discutie am crezut ca ma lamuresc in privinta alegerii pe care urmeza sa o iau. Diferenta de pret intre 0.9TCE si 1.5DCI este de 1000 Euro. Daca stam si analizam consumurile diferenta la mixt este de 1.4 litri la 100 km , deci la 100.000 km este de 1400 litri combustibil adica peste 1400 Euro.
                                Din listele cu reviziile pe 10 ani, la 200.000 km parcursi, diferenta este de 200 euro pt benzina.
                                Tinand cont ca o masina noua nu o cumperi pt mai putin de 10 ani, ca nu circul mai mult de 12.000 de km pe an, ca exista o diferenta la impozit si la asigurare intre cele 2 motorizari, in urma discutiilor purtate cu soferi cunoscuti de mine, inclin sa merg pe un 1.5 DCI.
                                Am condus logan 1 de 1.5DCI de 50KW si imi pare ca merge OK.
                                O sa solicit la dilerul din orasul meu un drive test cu 0.9TCE si daca se poate si cu 1.5DCI si abia apoi o sa iau o decizie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google