Originally posted by sabauflorin18
View Post
Problema Kilometraj
Collapse
X
-
Last edited by bogdan_cr; 21 June 2016, 11:07.
-
Până la ABS și senzori de rotație roți eu vreau să aflu dacă TdB funcționează: display, martori, iluminare, sunete astea se verifică foarte ușor și rapid pe loc cu CLiP, ocazie cu care se puteau vedea eventualele erori de pe TdB (dacă nu e din siguranțe, caz în care e absent) și ABS.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu ai captor de viteză la X52 ABSul se ocupă de asta
Eu, bogdan_cr și seba ți-am dat soluții clare. E chiar atât de greu să pună un CLiP și să vadă ce erori sunt(că sigur sunt)?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
abs-ul pana la ph2 si probabil si la logan2 are o singura mufa, mare, ce se afla pe pompa de abs (ecu fiind in corpul pompei). ce crezi ca rezolvi scotand-o? daca e vreo eroare serioasa, ar trebui sa ai becul aprins in bord si masina sa franeze normal, fara sa intre abs-ul daca se blocheaza rotile. repet, nu exista o mufa a senzorului de viteza, ca la logan1, viteza vehicolului si implicit distanta parcursa se calculeaza in bza informatiilor venite de la cei 4 senzori abs - unul la fiecare roata. apoi datele astea se transpit prin can-bus la bcm, emu, eic si daca airbagurile au un ecu destept multi-stage, inclusiv la airbag. tu vrei sa faci ce, de fapt? sa dai cu spray contact pe pinii din mufa aia? da-i...poate dai cu spray de-ala de ingheata si spargi mufa, atunci o sa ai cu adevarat cacatura pe dinafara chilotilor si-o sa te (ne) intrebi cum se repara o mufa etansa sparta
mergi la aia la diagnoza si eventual sa faca si una in mers...Last edited by Seba; 23 June 2016, 20:54.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment