Pagube uriase !!! asta e o masina compromisa , pacat de ea.
Grindina Din Petrosani
Collapse
X
-
Pai gandeste-te cam cat chit va pune pe tabla aia ca sa o faca ca "noua" ca oricat de mult ai indrepta acele zone cu tot felul de aparate moderne e imposibil fara chit sa iasa cum trebuie!!! pacat.....masina noua!! eu dupa reparatia asta as vindeo si asta e , viata merge mai departe asta daca erai cumva atasat de masina.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Alexpetro, exista soluții de indreptare la diverse ateliere, dar te costa 250 euro fransiza la un service particular (neagreat Dacia). Ai putea sa încerci sa schimbi și capota ulterior. Am văzut masina ciuruita de grindina la un service în Bucuresti, ii desfacea tot plafon interior ca sa lucreze la ea.
Comment
-
Originally posted by FloNick View PostDa,dar aia nu o sa mai fie tabla pe masina aia.stii cum se repara tabla indoita de grindina?Originally posted by prometheus View PostPai gandeste-te cam cat chit va pune pe tabla aia ca sa o faca ca "noua"...Originally posted by FloNick View PostTabla aia se indreapta prin mici puncte de sudura si "tragere" plus polizor plus chit.....grund vopsea....zic si eu nu sunt tinichigiuOriginally posted by AlexPetro View PostCapotele se pot schimba. Asta ar fi una. A doua, nu era parca pe aici pe site ceva "solutie miraculoasa" cu ventuze?
Last edited by Fanez; 19 June 2016, 23:44.
Comment
-
Doar ca metoda PDR - Paintless Dent Rapir - nu functioneaza chiar peste tot.
Din ce am vazut eu in poze exista lovituri unde tabla a fost forfecata (rupta) - cred ca pe plafon exista cel putin o astfel de lovitura - iar pentru asa ceva nu se poate aplica metoda PDR.
Din punctul meu de vedere, la cat de avariata e masina aceasta, as insista ca masina sa fie declarata dauna totala sau eventual sa se gaseasca o solutie pentru a vinde aceasta masina in cel mai scurt timp.
Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri. Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
Bafta.
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostDoar ca metoda PDR - Paintless Dent Rapir - nu functioneaza chiar peste tot.
Din ce am vazut eu in poze exista lovituri unde tabla a fost forfecata (rupta) - cred ca pe plafon exista cel putin o astfel de lovitura - iar pentru asa ceva nu se poate aplica metoda PDR.
Din punctul meu de vedere, la cat de avariata e masina aceasta, as insista ca masina sa fie declarata dauna totala sau eventual sa se gaseasca o solutie pentru a vinde aceasta masina in cel mai scurt timp.
Chiar si reparerea prin metoda PDR nu este o solutie pentru o suprafata atat de mare afectata de lovituri. Teoria e lunga (rezistenta materialului in anumite zone etc) dar un lucru e sigur ... PDR functioneaza pentru o lovitura sau doua pe un panou. La mai multe de doua lovituri pe un panou nu mai merita efortul.
Bafta.
Eu am reparat masina prin acea metoga dupa prapadul din vara lui 2012; peste 100 de lovituri. Este foarte adevarat, grindina de atunci n-a depasit 10-12mm diametru, aproximativ in schimb a fost foarte foerte deasa.
20 de milioane a costa reparatia, bani obtinuti de la pentru reparatie in regie proprie, de la casco.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Da la baza stau si aceste defrisari masive , temperatura globala care a crescut face tot acest prapad din ultimul timp , ca nu mai avem si noi o perioada normala ca in alti ani , acum ba o zi e cu furtuna , ba alta este extrem de cald.
Fenomene de acest gen cu grindina o sa fie din ce in ce mai dese , misto de cei care detin un garraj , masina este protejata , restul...cum ne este norocul!!!sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Dragii mei, tabla nu este rupta niciunde. La îmbinarea aceea, nu este vorba de forfecare, cu doar vopseaua este sărită. Din spusele voastre, cel puțin o treime din concetățenii mei ar trebui să se facă samsari. Am să vă țin la curent cu concluziile evaluatoruluiProwd of my new wheels!
Comment
Comment