Si eu tot de 40Ah am bateria si nu am avut nici un sughit la pornire asta iarna! Sa zicem ca motorul meu e mai mic, dar nici 1.2-ul nu-i vreun monstru sa moara bateria la pornire!
Probleme Relantiu Logan 2 1.2.16v
Collapse
X
-
pai eu zic ca daca bateria invarte la pornire electromotorul, fara probleme ce legatura ar mai putea fi intre stabilitatea relantiului si baterie? ca aprinderea nu se stabilizeaza si nu se regleaza corect dupa ce masina e pornita, alternatorul baga deja curent .... eu m-as interesa daca nu ar mai fi vreun update de soft pentru unitatea de control al motorului...RTFM
Comment
-
da, Fane, numai ca te-ai obisnuit tu fluctuatiile, nu ca merge constant motorul
pentru cei care stiti sigur ca bteria mica e de vina, v-as spune sa incercati c-o baterie de 75ah si-o sa spuneti ca si aia e mica. adica voi aveti o pompa de bnzina ce consuma asa mult current, ca nici o baterie din lume nu-I poate asigura current constant. nu seamana asta mai degraba cu o problema de soft, decat una d ebaterie? mai ales ca dupa ce a pornit motorul, alternatorul ar trebui sa asigure deficitul de tensiune/current din cauza descarcarii partiale sub sarcina mare (pornirea motorului)?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postda, Fane, numai ca te-ai obisnuit tu fluctuatiile...
Comment
-
Daca te uiti mai atent o sa observi ca se misca aparatul cu care s-a filmat
Pornire cu trepidatii (31 august).
Pornire fara trepidatii (20 noiembrie).
Comment
-
In plenum admisie; daca stii cum arata il vei identifica usor. Problema e ca in afara de pinii si mufa, nu prea ai ce sa cureti la el; e un termistor tip NTC, care in general se inlocuieste.
Eu as recomanda mai intai inspectia sistemului de admisie, pentru a identifica eventuale probleme de etansare. In cazul asta calculatorul emite un cod fals de eroare, senzorul presiune fiind functional totusi.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment