Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm partea cu jarul. De aia sunt la al 2-lea dci.

    Comment


    • Originally posted by bogdan_cr View Post
      motorul v-ar mulţumi dacă ar putea vorbi, mai ales dizelul.
      Si care ar fi motivul? Sa vrea motorul fara S&S, mai ales `dizelul ...

      Iar aia cu ITPistii e poveste pescareasca. Daca nici la un motor de 66kw nu ies testele, de nou, ce sa mai vorbim ...
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Te obişnuieşti greu să-l dezactivezi înainte de plecare.

        Comment


        • @bolovan, noi în geofizica avem o vorba " 1+1 nu fac intotdeaua 2", asa și cu exemplele și calculele tale. Pe hârtie arata bine, în practica e altceva.

          Comment


          • Eu il dezactivez foarte simplu, la cozile unde se sta putin: bag doua secunde in marsarier, apoi revin la punctul mort .
            In rest, ramane pe ON, mi se pare util.

            Comment


            • Originally posted by bogdan_cr View Post
              ... Da` de mers, jar mănâncă !
              Ai vazut motor care sa corespunda normelor si sa mai manance si jar? Poate ala cu hidrogen, de-i curge apa distilata la teava de esapament!

              Originally posted by claudius_log View Post
              Eu il dezactivez foarte simplu, la cozile unde se sta putin: bag doua secunde in marsarier, apoi revin la punctul mort . ...
              Asta este de tinut minte!
              Last edited by tipicarul; 23 May 2017, 12:00. Reason: Automerged Doublepost
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Originally posted by claudius_log View Post
                Eu il dezactivez foarte simplu, la cozile unde se sta putin: bag doua secunde in marsarier, apoi revin la punctul mort .
                In rest, ramane pe ON, mi se pare util.
                Da, exact aşa să faci, de ce simplu când se poate complicat ..??

                Comment


                • E mai usor sa tragi de facaletz decat sa-ti zdrelesti degetele printre scaune si frana de mana... i-au gasit astia de la Dacia locatia "ideala", butonului acela!
                  Last edited by tipicarul; 23 May 2017, 13:18.
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_cr View Post
                    Da, exact aşa să faci, de ce simplu când se poate complicat ..??
                    Pai e mai simplu asa, ca nu trebuie reactivat din buton dupa pornire!
                    Si, cum zice @tipicarul, e al naibii de nasol sa operezi acel buton, mai ales acum ca am pus si cotiera.

                    Comment


                    • Ca tot ziceam ca nu e activ in oras S/S..Azi( motor rece)dupa 300 m la stop,surpriza,motorul s-a oprit...Ieri desi am stat la cozi,stopuri etc S/S a tacut malc..
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • da, dar cine protejeaza orasul de poluare ? dl micutzu666 !
                        uraaa!
                        copii nostri or sa/ti multumeasca

                        Comment


                        • Daa,sunt fericit ca salvez planeta,balenele..etc[emoji4]
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Salut. Desi eu am initiat topicul asta, nu am mai intrat pe el de mult timp. Asta din cauza faptului ca am tot fost descurajat cu dezactivarea acestui stop and start... Gasisem o solutie si anume ca la borna bateriei este o mufa pe care daca o scot, atunci nu se mai activeaza s&s. Mi s-a raspuns sa nu scot acea mufa pentru ca alternatorul nu va mai incarca bateria. Bun... Apoi am gasit la pedala de ambreiaj alta mufa pe care am scos-o. S&S s-a dezactivat din nou dar mi s-a raspuns ca acea mufa are si alte functii(fara sa se precizeze care mai exact). Ok... Am mai studiat problema si am gasit si solutia. Mufa de la pedala de ambreiaj intra intr-un intrerupator care e atasat pedalei(cand apesi ambreiajul, face contact si porneste motorul). Acel intrerupator se demonteaza de acolo foarte usor si se monteaza la loc la fel de usor, in cateva secunde. L-am detasat de pe pedala dar nu am scos mufa. Astfel sistemul nu e intrerupt si atunci cand pornesc motorul s&s pare sa functioneze normal. Insa dupa ce masina atinge o anumita viteza(cred ca 20 km/h) beculetul de pe buton se aprinde automat si sistemul e dezactivat. Aceasta solutie are si un dezavantaj si anume ca, daca pornesti de pe loc dar nu atingi viteza respectiva si esti nevoit sa te opresti, s&s va opri motorul si atunci tu nu il vei mai putea porni apasand ambreiajul ci numai daca apesi butonul sau opresti si pornesti din nou din cheie(dar asta se intampla foarte foarte rar, eu am patit de doua ori in 3-4 luni). Intre timp am facut si prima revizie si am intrebat despre solutia gasita de mine. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu are ce sa pateasca masina dar ca va aparea o eroare la diagnosticare. De mentionat e ca masinile cu euro 5 nu au la pedala de ambreiaj acel intrerupator pentru ca nu au s&s...
                            Eu am optat pentru dezactivarea s&s pentru ca am fost nevoit sa folosesc alt mp3 decat cel din fabrica si acesta se oprea de fiecare data pentru cateva secunde cand apasam pe ambreiaj ca sa porneasca motorul din nou. Si era deosebit de enervant.
                            In concluzie, v-am prezentat o solutie la indemana care este total reversibila si care nu are nici un efect daunator asupra masinii(eu o folosesc de vreo sase luni si cei din reprezentanta au confirmat ca se poate folosi). Daca va decideti sa o folositi si voi sau dimpotriva, vi se pare o prostie, asta e problema voastra. Fiecare face ce considera cu masina lui.
                            O seara frumoasa va doresc

                            P.S. Daca doreste cineva, pot sa fac niste poze(desi nu as vrea sa ma chinui sa ajung la pedale cu un aparat foto) si sa le postez aici

                            Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by bciprian82 View Post
                              Salut. Desi eu am initiat topicul asta, nu am mai intrat pe el de mult timp. Asta din cauza faptului ca am tot fost descurajat cu dezactivarea acestui stop and start... Gasisem o solutie si anume ca la borna bateriei este o mufa pe care daca o scot, atunci nu se mai activeaza s&s. Mi s-a raspuns sa nu scot acea mufa pentru ca alternatorul nu va mai incarca bateria. Bun... Apoi am gasit la pedala de ambreiaj alta mufa pe care am scos-o. S&S s-a dezactivat din nou dar mi s-a raspuns ca acea mufa are si alte functii(fara sa se precizeze care mai exact). Ok... Am mai studiat problema si am gasit si solutia. Mufa de la pedala de ambreiaj intra intr-un intrerupator care e atasat pedalei(cand apesi ambreiajul, face contact si porneste motorul). Acel intrerupator se demonteaza de acolo foarte usor si se monteaza la loc la fel de usor, in cateva secunde. L-am detasat de pe pedala dar nu am scos mufa. Astfel sistemul nu e intrerupt si atunci cand pornesc motorul s&s pare sa functioneze normal. Insa dupa ce masina atinge o anumita viteza(cred ca 20 km/h) beculetul de pe buton se aprinde automat si sistemul e dezactivat. Aceasta solutie are si un dezavantaj si anume ca, daca pornesti de pe loc dar nu atingi viteza respectiva si esti nevoit sa te opresti, s&s va opri motorul si atunci tu nu il vei mai putea porni apasand ambreiajul ci numai daca apesi butonul sau opresti si pornesti din nou din cheie(dar asta se intampla foarte foarte rar, eu am patit de doua ori in 3-4 luni). Intre timp am facut si prima revizie si am intrebat despre solutia gasita de mine. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu are ce sa pateasca masina dar ca va aparea o eroare la diagnosticare. De mentionat e ca masinile cu euro 5 nu au la pedala de ambreiaj acel intrerupator pentru ca nu au s&s...
                              Eu am optat pentru dezactivarea s&s pentru ca am fost nevoit sa folosesc alt mp3 decat cel din fabrica si acesta se oprea de fiecare data pentru cateva secunde cand apasam pe ambreiaj ca sa porneasca motorul din nou. Si era deosebit de enervant.
                              In concluzie, v-am prezentat o solutie la indemana care este total reversibila si care nu are nici un efect daunator asupra masinii(eu o folosesc de vreo sase luni si cei din reprezentanta au confirmat ca se poate folosi). Daca va decideti sa o folositi si voi sau dimpotriva, vi se pare o prostie, asta e problema voastra. Fiecare face ce considera cu masina lui.
                              O seara frumoasa va doresc

                              P.S. Daca doreste cineva, pot sa fac niste poze(desi nu as vrea sa ma chinui sa ajung la pedale cu un aparat foto) si sa le postez aici

                              Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
                              multumim de solutia prezentata. o sa decuplez si eu acea mufa sa vad daca se dezactiveaza si la mine.
                              Ai incercat alternativa cu senzorul de la capota?

                              Comment


                              • Am auzit si eu ca se poate decupla senzorul de la capota doar ca la masina mea(sandero serie limitata plus) nu exista senzor la capota(l-am si cautat si nu l-am gasit si daca inchid capota dar nu complet si pornesc asa cu ea, nu se aude nici un sunet si nici nu am martor de usa deschisa in bord).
                                Ca si o completare la postul pe care l-am scris mai devreme: Daca se scoate doar mufa de la acel intrerupator, atunci imediat ce porneste motorul de la cheie, se si aprinde becul de la buton, semn ca masina detecteaza ca lipseste ceva si dezactiveaza s&s automat. Dar daca scoti doar mufa si intrerupatorul ramane pe opzitie, acesta va fi uzat fara rost la fiecare apasare pe ambreiaj si dupa o perioada poate sa se strice si unul nou am inteles ca e destul de scump. Deci cel mai bine e sa ii lasi mufa pusa si sa il scoti din pozitia lui cu totul(se scoate prin rasucire 90 de grade, foarte simplu). In zona mai exista(cel putin la mine) alte cabluri pe care se poate sprijini ca sa nu atarne pe acolo si sa incurce. Oricum, ideea e sa nu ramana acolo neconectat pentru ca atunci se uzeaza fara a avea nici un rol si atunci cand vrei sa il reactivezi poti avea surpriza ca s-a stricat intre timp.

                                Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google