Deconectare senzor pedală de ambreiaj, apare funcţionare defectuoasă CCSL, presupun că nu ai tempomat de-asta, dacă aveai remarcai şi singur că va merge aiurea.
Dezactivare Permanenta Stop & Start
Collapse
X
-
Originally posted by bciprian82 View PostDe mentionat e ca masinile cu euro 5 nu au la pedala de ambreiaj acel intrerupator pentru ca nu au s&s...
In concluzie, v-am prezentat o solutie la indemana care este total reversibila si care nu are nici un efect daunator asupra masinii
Spre deosebire de senzorul capotă, care e inofensiv și foarte ieftin, ai ales calea mai grea senzorul pedalei de ambreiaj e sensibil (la demontare/montare) și nu e decât 89euro pe original plus bonus:
-nefuncționare/funcționare CCSL
-erori în toate calculatoarelePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Eu nu am intr-adevar cruise control(deci nu are ce sa deregleze la el) si masinile euro 5(doua ale unor colegi) nu aveau nimic la pedala de ambreiaj. Poate alte modele da. E de verificat la masina fiecaruia inainte sa scoata acel senzor(sau intrerupator cum ii spun eu) daca apar probleme la alte sisteme. La masina mea nu a avut nici un alt efect decat cel ca nu a mai functionat s&s. In calculatorul masinii apare o eroare, au spus si cei de la reprezentanta, dar asta nu e o problema atat timp cat functionarea masinii nu e afectata.
La mine nu exista senzor la capota(poate la alte versiuni mai echipate exista, eu am seria limitata plus) deci nu am cum sa dezactivez ceva ce nu exista...
Oricum... La cele scrise de mine mai e de mentionat ca la masinile cu cruise control nu e o metoda buna sa scoti acel senzor. Numai bine
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostEști în eroare: (vezi și data postării)
Spre deosebire de senzorul capotă, care e inofensiv și foarte ieftin, ai ales calea mai grea senzorul pedalei de ambreiaj e sensibil (la demontare/montare) și nu e decât 89euro pe original plus bonus:
-nefuncționare/funcționare CCSL
-erori în toate calculatoarele
Comment
-
Ai deconectat tu mufa, trebuia invers, capota deschisă se face contact între fire la mufă, scoţi mufa trebuie să faci scurt între fire. Să deconectezi s&s firele sânt conectate prin contactor, ai scos mufa este ca şi când capota e permanent închisa !
Aşa e Bogdane ? ( torq )
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View PostAi deconectat tu mufa, trebuia invers, capota deschisă se face contact între fire la mufă, scoţi mufa trebuie să faci scurt între fire. Să deconectezi s&s firele sânt conectate prin contactor, ai scos mufa este ca şi când capota e permanent închisa !
Aşa e Bogdane ? ( torq )
Comment
-
Originally posted by bogdan_cr View PostNu tai nimic, le conectezi între ele cu o sârma în mufa aia care ai scos-o din contactorul de la capota.
Eu dezactivez cu laptop-ul, mi-e mai uşor decât să leg sârme.
Comment
-
Circuit închis ( capota deschisa ) s&s dezactivat, circuit deschis ( capota închisa ) s&s merge normal, logică de trei parale, un buton şi 2 sârme. Se unesc între ele prin întrerupătorul capotei, sau nu. Nu circulă semnale, e un circuit închis - deschis asta e tot.
Comment
Comment