Originally posted by bolovan
View Post
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Cu frana aia de motor stiu destul de bine ce inseamna sa mergi intrucat conduc destul de mult si motocicleta si la aia nu exista varianta mers pe liber.
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Si nu prea exista mers cu frana de motor la economie pentru ca franarea e destul de mare. Voi astia care schimbati secvential in jos pe aici vorbiti din povesti e clar. Chiar si la raliu se schimba chiar mai multe trepte in jos deodata dar le permit turatiile mari in care merg.
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Jurati-va pe rosu voi cei care tot insistati atat pe frana de motor ca in oras totdeauna din treapta 3 treceti in 2 apoi ramaneti cu piciorul pe ambreiaj pana se opreste masina ca sa bagati in 1 si apoi tot cu piciorul pe ambreiaj pana puteti pleca de pe loc.
Si asta numiti economie si prevenire uzuri la auto fata de treapta 3 apoi liber si cand este timplul sa plec de pe loc (doar atunci ambreiaj) si plecare.
Eu merg si peste 500 m odata cu masina scoasa din viteza si merg asa de prin 98 si asa mergea si tatal meu (mecanic auto) si nici unul nu am avut probleme la cutia de viteze iar ambreiajul traia poate si acum.
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Si tatal meu facea 100.000 de km pe an de cele mai multe ori
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Asa ca o sa ma retrag din aceasta discutie despre cum se conduce. La scoala de soferi te invata instructorii lucruri cu care nici ei nu sunt de acord dar altfel nu iei examenul.
Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
Comment