Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Lasă senzorul(de curent, care e doar 55euro) ăla cuplat altfel faci bateria praf.

    Dezactivare:
    -via diagnoză permanentă și reversibilă doar cu aceleași scule
    -deconectarea senzorului de capotă

    sau mai profi via modul electronic.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #47
      Cum sa ai curiozitatea asta, sa pornesti motorul cu mufe decuplate? )
      Nu mai fa asta ca o sa te coste...

      Comment


      • #48
        Te bagi tu,totul in viata se plateste..[emoji4]
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #49
          Dezactivare Permanenta Stop & Start

          Nu m-am putut abtine...
          Dar serios, e chiar asa suparator? Si daca e, nu se poate "inversa" butonul?
          Last edited by CristiZ; 10 August 2016, 20:47.

          Comment


          • #50
            Eu il dezactivez de la buton.Ca acel buton e pus de.am pu.. e alta poveste.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • #51
              Originally posted by t0rquemada View Post
              Lasă senzorul(de curent, care e doar 55euro) ăla cuplat altfel faci bateria praf.

              Dezactivare:
              -via diagnoză permanentă și reversibilă doar cu aceleași scule
              -deconectarea senzorului de capotă

              sau mai profi via modul electronic.
              Hmm... Care ar fi mecansmul prin care se face bateria praf daca acel senzor e decuplat?

              Comment


              • #52
                Acel senzor furnizează date referitoare la baterie și consumul electric al mașinii, fără el bateria nu mai e monitorizată(SOC(state of charge) temperatură etc) și încărcarea poate fi afectată (alternatorul încarcă când i se spune nu tot timpul fiind comandat pe LIN ca și senzorul de baterie).

                Faptul că momentan nu ai martori aprinși nu înseamnă că mașina nu e plină de erori citibile în reprezentață(inclusiv km, turația, cuplul motor, viteza și alți parametrii înregistrați la momentul apariției erorii cauzate de tine)
                Last edited by t0rquemada; 10 August 2016, 22:50.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by micutzu666 View Post
                  Eu il dezactivez de la buton.Ca acel buton e pus de.am pu.. e alta poveste.
                  Butonul S&S se muta foarte simplu in 30 min maxim daca ai ceva indemanare. Eu l-am pus in bord in locul unui buton fals si e tare bine sa fie mai la indemana.

                  Comment


                  • #54
                    Cu alte cuvinte, incarcarea este pilotata; cand nu sunt cereri suplimentare de energie electrica si bateria este incarcata, alternatorul devine "roata libera"; totul pentru reducerea consumului si implicit, emisii scazute.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      Dar daca anulez senzorul de la pedala de ambreiaj? Am scos mufa neagra cu cateva fire si acum sistemul nu mai functioneaza. Pot aparea si alte probleme de la acel senzor?

                      Comment


                      • #56
                        Ai cumva și pilot automat pe masina?

                        Comment


                        • #57
                          Nu. Doar stop-start. E varianta Logan Plus motor diesel

                          Comment


                          • #58
                            SS e standard la toate!
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #59
                              Nu raspunde nimeni? La pedala de ambreiaj este un intrerupator sau senzor care comanda pornirea motorului. Daca ii scot mufa, start stop devine nefunctional. Pot aparea probleme de la acel senzor daca e anulat?

                              Comment


                              • #60
                                Intreaba direct la dacia și vezi ce îți răspund.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google