Originally posted by bciprian82
View Post
Dezactivare Permanenta Stop & Start
Collapse
X
-
Dezactivare Permanenta Stop & Start
Daca ti s-a spus de catre cineva care chiar stie ce zice ca cel mai safe e sa scoti mufa de la contactul capota si tu insisti pe alta solutie...
Asistenta la pornirea din rampa e una din fuctiile unde e folosit contactul de la pedala pe care vrei tu sa il anulezi...
- Likes 1
Comment
-
Nu inteleg exact de ce vrei sa-l dezactivezi permanent. Daca chiar nu vrei sa il folosesti il dezactivezi de la buton si gata. Daca uiti, cand se opreste motorul apesi pe buton si porneste automat fara sa se mai opreasca. Sunt cazuri de ambuteiaj, semafoare care tin rosu cate 80-90 sec (in Cluj cel putin) unde zic eu ca e util si acolo faci economie nu oprindu-te de 20 de ori in mers bara la bara.
Eu il folosesc in functie de conditiile de trafic si la anumite semafoare unde stau mult. Nu am facut o diferenta de consum cu el si ECO si fara, dar pot sa zic ca la ditamai MCV cu AC prin Cluj imi arata pe CB cu S&S si ECO consum de 6,2l/100km. Probabil se poate mai bine, dar inca am dupa 1 luna numai 1400km si poate o sa mai scada pe la 6l/100km. La motorizari pe benzina sigur economisesti macar 1l/100km si asta inseamna intr-un an (10.000km) aprox 500 lei care inseamna vreo 70% din costul reviziei sau 2 cauciucuri sau 2 capete de bara + montaj. Din moment ce ai Logan probabil suma asta nu iti e tocmai indiferent daca o ai sau nu in buzunar.
Comment
-
Logan am pentru taximetrie. Masina personala am alta la care reviziile sunt mult peste dacia. Oricum, in privinta start stop nu mi se pare normal sa nu se poata opri. La fel si esp-ul... La Insignia am buton pentru start stop care se poate si dezactiva permanent. La fel si la esp. Dar nu poti compara Insignia cu Logan, e cel putin 15 ani diferenta intre ele. Si vorbim doar de opel. Dar alte marci, Mercedes, BMW, Audi? Am luat Dacia pentru taxi pentru ca in orice afacere urmaresti sa scoti profit maxim cu investitie cat mai mica. La 10000 de euro, masina noua, dacia are cel mai bun pret. Raportat bineinteles si la costurile ulteriore cu intretinerea. Consumul e unul foarte bun dar e foarte putin influentat de start stop. Singurul scop real al sistemului e sa reduca poluarea. Dar e ineficient atat timp cat eu am start stop si euro 6 iar in aceeasi coloana sunt 20 de masini euro 2 si 3 care polueaza fiecare cat polueaza 5 masini euro 6. Si au dreptul sa circule nestingherite prin oras. Solutia antipoluare ar fi adaptarea de motoare electrice pe orice masina si acordarea de subventii pentru cei care isi adapteaza masinile la energie electrica. Pana atunci degeaba exista start stop la 10% din masini iar restul polueaza cat cuprinde.
Comment
-
Originally posted by bciprian82 View PostSingurul scop real al sistemului e sa reduca poluarea. Dar e ineficient atat timp cat eu am start stop si euro 6 iar in aceeasi coloana sunt 20 de masini euro 2 si 3 care polueaza fiecare cat polueaza 5 masini euro 6.
Eu cred ca pe tine persista teama ca peste un timp iti va ceda demarorul si de aceea ai dori sa renunti definitiv la sistemul S&S.
Ti s-a raspuns de cateva ori; se poate dezactiva din soft; pe raspunderea si cheltuiala dumitale.
Mai au rost discutiile astea sterile, gen invartitul in jurul cozii?Last edited by IancuMIC; 17 August 2016, 11:35.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Ai senzor de capotă(de fapt cam toate X52 Euro6 au), că nu-l vezi găsești spune multe.
Senzorul pedală ambreiaj, e folosit de mai multe funcții nu numai de S&S așa că deconectare ușoară.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
offtopic: @tOrquemada, contactul e in sistemul de inchidere? Eu am Duster euro5 si ma gandesc ca pun pentru alarma contactul asta de la euro6. Cam ce ar trebui schimbat? Stii ca pinul ala care se monteaza de obicei la alarma, e lung si deseori dupa un timp nu mai face contact si ma gandesc ca cel de fabrica e alta treaba...
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostAi senzor de capotă(de fapt cam toate X52 Euro6 au), că nu-l vezi găsești spune multe.
Originally posted by t0rquemada View PostSenzorul pedală ambreiaj, e folosit de mai multe funcții nu numai de S&SLast edited by bogdan_cr; 17 August 2016, 18:17.
Comment
-
Nu, funcția S&S(stop&start) e dezactivată dacă în perioada de stop capota e deschisă, soferul nu e pe scaun și portier soferului e deschisă.
Poate ne zici de ce a implementat Dacia/Renault senzorul pedalei de ambreiaj, mai ales dacă și aici te citez, "nu este necesar contactor pedala de ambreiaj, sistemul se deconecteza automat la frinare sau schimbarea treptei de viteza"Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostAi senzor de capotă(de fapt cam toate X52 Euro6 au), că nu-l vezi găsești spune multe.
Senzorul pedală ambreiaj, e folosit de mai multe funcții nu numai de S&S așa că deconectare ușoară.
Comment
-
Originally posted by bciprian82 View PostNU am senzor de capota. Oricum, vad ca pe forumul asta a scazut mult calitatea oamenilor fata de cei care erau acum opt noua ani...Pacat, era un loc unde puteai gasi informatii. Acum vad ca a devenit un loc de facut misto si batjocura.
Asa ca de pe forumul asta afli o gramada de chestii utile .
Comment
Comment