Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca nu am primit modulul... De o saptamana e ajuns in Cluj dar nu inca nu au receptionat cei de la posta coletul. Sper ca saptamana asta sa il primesc

    Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

    Comment


    • Ieri(miercuri) a venit in sfarsit modulul. Inca nu am avut timp sa il montez dar ma voi ocupa de el saptamana viitoare. Pana atunci cateva impresii: este complet incastrat intr-o carcasa printata la o imprimanta 3D. Din carcasa ies patru fire de culori diferite care trebuie conectate la firele de la buton. In instructiunile de montare sunt descrise doua moduri, in functie de instalatia electrica a masinii. Cum eu nu dispun de un multimetru, poate ma ajuta cineva care stie care schema ar trebui sa o iau in considerare pentru Dacia.
      Pana atunci pun cateva poze cu modulul si cu instructiunile
      Attached Files

      Comment


      • Dacă citeai #221 și #222... aflai care e masa - ledul de iluminare aprins de poziții primește masa de la un pin comun comenzii S&S și ledului de stare S&S - ghici care pin și care schemă o folosești.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Mersi
          Am uitat ca am mai intrebat.

          Comment


          • Am incercat sa dezactivez S&S -ul prin metoda straparii celor doi pini de la mufa capota . Prima observatie : la pornirea motorului ledul de la butonul S&S nu se aprinde . Nu stiu daca scurtcircuitul intre cei doi pini s-a realizat oprind functia S&S . Asa se manifesta si la altii care au incercat metoda ? Chiar daca ledul este stins S&S este dezactivat?

            Comment


            • Eu cu ajutorul lui t0rqemada am montat un modul, cand pornesti motorul in cateva secunde "actioneaza butonul" si Ledul se aprinde ( s&s dezactivat).
              Avantajul pt mine este ca daca actionez butonul de s&s acesta se activeaza si pot vedea daca bateria este incarcata ( daca se opreste motorul).


              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

              Comment


              • Da draga coleg , multumiri , dar eu doream un raspuns , o lamurire , la manifestarea prezentata mai sus.

                Comment


                • Batman, batman.... Capotă deschisă = condiții de interzicere intrare în Stop&Strat = led stins pe buton S&S și simbol A tăiat aprins, logic

                  Condiţii pentru repornirea automată a motorului:

                  Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer

                  SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată)

                  SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază)

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp

                  SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag

                  SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis

                  SAU cauză generală injecţie

                  SAU climatizare

                  SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei)

                  SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse)

                  SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă

                  SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C)

                  SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă

                  SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start





                  Anumite condiţii pot dezactiva temporar funcţia stop&start:

                  Dezactivarea semnifică: lăsarea motorului în funcţiune sau repornirea motorului.

                  Condiţii motor pentru dezactivare stop&start:

                  Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C).

                  Regenerarea filtrului de particule este în curs.

                  Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă).

                  Turaţia de ralanti este mai mare de 500 rot/min.

                  Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar.

                  Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m).

                  Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire.

                  Condiţii preventive ale motorului pentru dezactivarea stop&start:

                  Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune.



                  Condiţii de climatizare pentru dezactivarea stop&start:

                  Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată.

                  Funcţia "vedere clară" activată.

                  Umiditate prea mare pe parbriz.

                  Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C.

                  Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară).

                  Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării.



                  Condiţie de inhibare a frânării pentru dezactivarea stop&start:

                  Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate).

                  Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată.



                  Condiţii de gestionare a energiei pentru dezactivarea stop&start:

                  Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…).

                  Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă").

                  Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C).

                  Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori.

                  Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde.

                  Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A.





                  Condiţii părăsire a dezactivării stop&start de către şofer:

                  Capacul motorului este deschis

                  SAU uşa şoferului este deschisă

                  SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun

                  SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă.





                  Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer

                  SAU viteza vehiculului între 2 opriri ale vehiculului nu depăşeşte 7 km/h (deplasare minimă)

                  Sau viteza de mers înainte a vehiculului nu depăşeşte 8 km/h după o manevră de întoarcere (cutie de viteze manuală şi cutie de viteze automată)

                  SAU viteza vehiculului după o pornire iniţială nu depăşeşte 11 km/h (iniţializare control dinamic traiectorie)

                  SAU şoferul nu este detectat în scaun

                  SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată)

                  SAU capota este deschisă

                  SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază)

                  SAU uşa şoferul este deschisă sau defectă

                  SAU centura şoferului este deschisă

                  SAU contactul în poziţia neutră nu este atins

                  SAU pedala de ambreiaj este apăsată între capătul cursei şi începutul cursei

                  SAU cauză modul de comandă motor: regenerare DFP

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză

                  SAU cauză modul de comandă motor: rot./min. > prag + histerezis

                  SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp

                  SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag

                  SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis

                  SAU cauză generală injecţie

                  SAU climatizare

                  SAU temperatura exterioară nu este ideală (prea scăzută sau prea ridicată)

                  SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei)

                  SAU protecţie demaror (secvenţă lună şi scurtă demaror, motor sub demaror)

                  SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse)

                  SAU reglarea sistemului anti-blocare /control traiectorie

                  SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă

                  SAU pantă mai mare decât pragul

                  SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C)

                  SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă

                  SAU protecţie termică demaror

                  SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start

                  SAU accident

                  Sau defectare a senzorului scaunului şoferului

                  SAU defectare a sistemului start-stop al cutiei de viteze automate

                  SAU presiune de frânare (de la control traiectorie)

                  SAU stare indisponibilă a contactului în poziţie neutră
                  Last edited by t0rquemada; 24 June 2018, 13:50. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • S-a lăsat tăcerea ?
                    Pentru cine nu a înțeles ce a scris inginerul : este traducerea în limba vorbita a limbajului logic programat.
                    Iar printre rânduri, in limbaj popular :
                    NU ATINGE ! Pericol de electrocutare (CID)

                    Comment


                    • Un taran merge agale pe ulita satului . Ceva mai incolo un vecin repara un gard .
                      - Buna ziua vecine !
                      - Bat pari ...

                      Am intrebat pentru ca nu aveam cum sa introduc sondele aparatului de masura sa vad daca s-a inchis circuitul cu staniolul introdus si nici nu am luat masina in probe . Se pare ca este bine sa te bazezi in multe situatii doar pe tine insuti (trebuia sa intep cu doua ace subtiri cei doi conductori si realizam masuratoarea). Mai bine nu intrebam .
                      Last edited by georgstelsib; 24 June 2018, 17:34. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • @georgstelsib, ledul rosu se aprinde doar daca opresti S&S de la buton. Modificarea ta nu reprezinta oprirea S&S ci doar o conditie temporara ce nu permite activarea lui. Prin urmare o sa vezi doar martorul 'A taiat' in bord. (Cam asta a zis si t0rquemada in primul paragraf).
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Numai ca nu asta am intrebat eu . Scurtcircuitarea realizeaza situatia de capota deschisa (permanent) si voiam sa verific "simptomatic" corectitudinea straparii cu staniol fara sa sa mai procedez cum am spus mai sus cu aparatul de masura pe sub capota inchisa. A-ul taiat nu mi-a aparut in conditiile in care am incercat eu , adica pe loc .
                          As fi apreciat un asemenea raspuns .
                          Last edited by georgstelsib; 24 June 2018, 17:48.

                          Comment


                          • Nu vad cum poti activa pe loc S&S. A-ul taiat apare cand se impune activarea S&S dar cel putin o conditie nu este indeplinita.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Dacă se modifică contactul de la capotă apare martor luminos de ușă deschisă în bord?

                              Comment


                              • Păi și acum, cu senzorul de capotă stock, apare martor ușă deschisă ?!!
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google