Stie cineva cum se poate dezactiva permanent sistemul Start and Stop? Mie care nu imi pasa catusi de putin de cat polueaza masina mea, mi se pare o prostie sa se opreasca motorul cand stau la stop.
Dezactivare Permanenta Stop & Start
Collapse
X
-
Bciprian82 sincer nici mie nu-mi pasa ca nu-ti pasa. Eu as hardcoda sa nu se poata opri.
Motivatia este simpla: multa poluare, mult prea multa, si eu o inhalez zilnic, sotia mea, copii, colegii etc. Iar cum toti contribuim la ea, toti avem si responsabilitati
Comment
-
bolovane, stai linistit ca nu cei cu Dacii noi polueaza mediul, oamenii care se orienteaza spre o Dacie noua au toata stima si admiratia mea ... Polueaza aia cu masini la mana a x a cu sute de mii de km la bord. Ii recunoastem cu totii in trafic, cand apasa acceleratia s-a facut un nor negru in spatele lor si nu mai vezi nimic ... Nush cum o fi prin orasele voastre, dar Logan2 la mine le numeri pe degete, in schimb astra si golf la putere !
Stop&Start face bine la buzunar in primul rand
Comment
-
Sincer...din punctul meu de vedere economia de combustibil nu este asa de mare incat sa o simt (scade probabil de la 8l la 7.4 cat am acum). Pentru mine sincer...ca taran crescut la tara...este mai importanta natura . Cu atat mai mult cu cat nu in oras fac multi km (maxim 4500/an). Afara fac mult...si acolo simt scaderea de la 5.2-5.4 la 4.7
Da stiu, dar mai exista o parte a problemei: cat timp noi nu facem nimic...nici de altii nu putem avea pretentii
Comment
-
Costi-bc da...intr-un oras cu 4 stradute sau la sat...este complet inutila. In schimb in orase gen Timisoara, Arad, Cluj...acolo poate aduce o economie considerabila.
Iar in TM...cum se anunta (ca s-au impanzit semafoarele...de zici ca orasul se pregateste de un craciun permanent)...posibil sa aduca o economie chiar mai mare decat este estimata.
Comment
-
Aia care zic ca e inutil sistemul le recomand sa traverseze Bucurestiul intr-o zi lucratoare, asa cam pe la pranz, din Colentina spre Militari; adica mai bine de trei sferturi de ora. Cred ca te apropii de o suta de opriri; nu mai spun sa faci taximetrie. ca nu toata lumea e preocupata de consum, e cu totul altceva, alta discutie.
Pana la urma, din moment ce ai optiunea dezactivarii, unde ar fi problema? Piticii?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
depinde de cat consuma in relanti motorul. undeva la 0,6 l/ora sa zicem. pentru 0,6 l sa faci 200 de porniri si sa stai fara ac eu zic ca nu e rentabil pe un motor cu ardere interna, dar e o parere personala si a fost introdus doar pentru a face fata normelor de poluare.o/____\o
(i)
.........
- Likes 1
Comment
-
Lipsa aerului conditionat se smite doar daca stai mai mult de 60 secunde (poate si mai mult de 90 secunde). Mai mult, la mine, din cate am vazut. Daca stau la semafor 90 secunde...cu AC-ul pornit. Dupa 30-60 secunde porneste singur motorul. Chiar daca nu calc nimic.
0.3l cam atat economisesc eu pe zi in oras cu S&S...de unde rezulta peste un rezervor de benzina pe an economisit.
Comment
-
Eu folosesc s&s in functie de zona de trafic. Daca sunt in coloana inaintea unui giratoriu si tot inaintez cate 1m la 5-10 sec il dezactivez, iar cand stiu ca urmeaza un semafor il activez.
A mutat cineva bunonul s&s din zona dintre scaune? Eu as vrea sa-l pun in bord in locul butonului de pilot automat (pe care nu il am) pentru a fi mai la indemana.
Comment
-
ady_dragan da...si eu il dezactivez doar in situatia aia (coloana care sta la sens/etc). Din nefericire butonul este intr-o pozitie destul de incomoda (mai ales ca am si cotiera). Pe mine ma tenteaza sa gasesc o slutie sa-l in in spatele satelitului pentru media.
Comment
-
Sistemul S&S, modul ECO, reprezinta niste oportunitati pentru posesorii si o necesitate pentru producatorii auto, care s-au vazut nevoiti sa "subordoneze" motorul unei anumite norme de poluare; nu ti-a cerut nimeni bani in plus pentru asta. Le folosesti, bine, nu le folosesti, iasasi bine.
Asa e la inceput cu tehnologia; Deja unii vad ca s-au familiarizat cu sistemul, in sensul utilizarii acestuia, functie particularitatile traficului. Deci, suntem, pe drumul cel bun...
OFF.
Imi aduc aminte ce inversunata era tabara (la firma unde lucrez), care contesta aplicatiile cu variatoare de viteza; asta acum fo' 10 ani. In prezent au devenit ...traditionale.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment