Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic ca trebuie acceptat faptul ca sunt probleme
    Nu trebuiesc cautate scuze
    Altitudine Latitudine Longitudine umezeala etc.
    sigpic

    Comment


    • Eu am fost in reprezentanta cu problema cu uleiul (ulei peste limita).
      Copilul (ca asta era) de la garantii m-a intrebat daca am avut probleme cu pornirea...deci ceva stia. I-am zis si ca da, de cateva ori. Apoi l-am intrebat daca au mai fost reclamatii si a tacut. Deci se stie....insa problema e clasica...fara erori.

      Probabil ca o sa apara un update insa...daca nu se misca ptr Easy-r...la noi problema e muuult mai mica.

      Comment


      • @stoicanu
        Nu avem cum sa nu acceptam, ne lovim in fiecare dimineata de problema, o adevarata loterie, "se opreste sau doar oscileaza" . Doar incercam se ne dam seama de ce, din ce cauza.
        Cine stie poate inspiram vreun geniu Dacia care intamplator sa rataceasca pe forum si poate se gaseste si solutia. Poti sa stii?
        @sebibv sunt mai tare ca tine, eu o am si pe aia cu easy-r. Dupa ce trec de faza cu pornirea, începe aia cu trepidatile.
        Din nou SUPERB.
        Last edited by C.Mike; 7 March 2018, 23:49.

        Comment


        • Eu cred ca putem spune ca face figuri doar la temperaturi usor peste 0 grade, nu?

          Comment


          • Nu exista o legatura intre altitudinea medie si pornirea motorului si nici cu umezeala. Nu stiu ce a spus torquemada dar nu cred ca la asta s-a referit. In manualele tehnice nu se poate scrie asa ceva. Cu umezeala era valabil cand masinile aveau capac Delco pe care aparea condensul si aveau loc descarcari parazite. Daca am fi la peste 4000 m poate , dar Tibetul este departe de Europa . Intr-adevar aerul mai rarefiat de la altitudini foarte mari poate influenta nesemnificativ pornirea , initierea aprinderii . Dar toti am simtit pe Transfagarasan scaderea puterii motorului , odata de la altitudinea mai mare , doi de la procentul de umezeala si trei de la supraincalzirea motorului . Se mai stie ca un motor cu ardere interna "trage" mai bine pe racoare cand aerul este mai dens si implicit cu o concentratie mai mare de oxigen. La motoarele turbo nu prea se simt aceste influente din cauza supralimentarii cu aer.
            Last edited by georgstelsib; 8 March 2018, 08:32.

            Comment


            • @sebibv, daca ai vreodata vreun pe la Pitesti, poate ar fi bine sa te programezi la service-ul lui Stroe.

              Cei care aveti probleme la pornire, sa nu fie si de la clapeta de acceleratie, care in anumite conditii atmosferice sa dea rateuri?

              Comment


              • Mersi. Pana acum numar asa:
                - 3 porniri cu scadere de turatie
                - 1 cu oprire motor.
                Oricum, inteleg ca la atii face mai des figuri.
                C.Mike ... cred ca nu mai vrei dacie data viitoare, nu? Desi .... sunt sigur ca si alte marci au problem....

                Comment


                • Si alte marci au probleme, insa indiferent ce masina/produs cumperi, trebuie sa functioneze in parametrii. Aveti garantie, stati pe capul lor scrieti la VC, faceti filmulete si trimiteti si la ANPC, nu va lasati intimidati de reprezentante. Pe principiul, ”las-o ca merge si asa”, nu se rezolva nimic si cei din fabrica ii dau inainte.
                  De pe surse, cica ar trebui sa fim multumiti ca porneste masina, la cata economie a facut Renault pe Dacie.
                  Urmatoarea masina, nu va mai fi Dacie......

                  Comment


                  • Originally posted by sebibv View Post
                    Si eu il condider (inca) o alegere buna insa...Totusi, poate puteam sa fac un efort sa merg pe megane....
                    Vezi ca torque a zis alTitudine nu atitudine ;)

                    Sa nu crezi ca daca iti luai Megane gata scapai de probleme...Sunt si acolo destule ca la orice marca. Poate ca erai si mai ofticat tocmai ca ai facut efortul respectiv si aveai alte pretentii. Arunca un ochi pe forumul aferent, poate te mai linistesti

                    @ris86, eu pe asta n-o cred... Totusi hai sa ne gandim ca Dacia vinde si in Vest si sa nu aud placa ca vezi doamne pentru piata din Vest se fac mai bine si doar pentru fraierii de romani le fac sa se strice imediat.
                    Last edited by sadicu; 8 March 2018, 11:00.

                    Comment


                    • Originally posted by sebibv View Post
                      C.Mike ... cred ca nu mai vrei dacie data viitoare, nu? Desi .... sunt sigur ca si alte marci au problem....
                      Eu am mai avut un Logan nou, motor 1.2 cu Gpl din 2014 , sa vezi la ala probleme cu pornirea, 0.9tce este joaca de copii, problema aproape insesizabila. DACA SE REZOLVA problema cu trepidatiile easy-r eu ma declar multumit. Nu este chiar asa de tragic.Nu intentionez sa o tin foarte mult 3 max 5 ani, aici ma afecteaza un pic micile probleme, la vanzare.
                      Dar sa speram ca o sa se rezolve cu update soft si pentru pornire si la easy-r. Din punctul meu de vedere la pretul pe care l-am platit am obtinut o masina ok si ca nivel de echipare(varianta prestige) plus 5 ani garantie (5 ani fara griji).

                      Comment


                      • Aceeasi problema cu relantiul am avut o si eu.Am rezolvat problema prin curatirea clapetei de acceleratie.

                        Comment


                        • Rezolvat prin stage I si doar benzina MOL (mult mai curata).
                          La mine a fost vreo problema soft cred...s-a rezolvat prin upgrade.

                          Comment


                          • Este disponibila versiune noua de soft (banuiesc calculator injectie) pentru 0.9tce?

                            Comment


                            • Raspund si aici sa vada toata lumea.

                              DA, EXISTA o versiune de soft mai noua pentru motorizarea 0.9 TCe E5 (fabricata pana in luna mai 2015).

                              PS: recomandare pentru cei cu probleme la relanti - update (eu am facut la DACIA Gaesti) sau stage la TCM cu 100CP si scapi de stres.

                              Comment


                              • @Amiralul ai facut stage1 la Golan ? Zi-mi te rog, mai da un nas la turatii mici ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google