Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

    Salutare!

    Inainte de a incepe acest thread mentionez faptul ca nu am gasit nicio explicatie plauzibila pe vreun forum.

    Din decembrie 2015 sunt posesorul unui logan 0.9 TCe. Acum o luna i-am terminat rodajul (acum am 4020 km). Pana acum nu am avut probleme, dar de cand i-am terminat rodajul a inceput sa tremure rau dimineta cu motorul rece.
    Ralanti-ul se regleaza foarte greu. La prima cheie am fix 1500 ture, dupa incepe sa scada sacadat, masina tremura rau, iar acul turometrului parca borboroseste ( varieaza intre 1500 si 900 de ture). Toata aceasta balbaiala a motorului dureaza 3 minute ( in fiecare dimineata), dupa, turatia motorului ramane constanta undeva la 850 de ture.
    Cand era noua nouta nu facea asa, parca avea o turatie mai mica la ralanti.
    Am fost cu ea la garantia, mi-a spus ca "e motor in 3 cilindri, ce pretentii vreua sa am".
    Am mers cu loganul varului meu ( 0.9 Tce, 58000 km), la el motorul se stabilizeaza repede la ralanti, fara balbaieli.

    De la ce ar putea sa fie? Ce sa fac?
    Posesorii de Tce, la voi cum se comporta?
    Last edited by Amiralul; 22 July 2016, 11:23.

  • #2
    Exact la fel face si la mine(masina e din 2014). Am fost la reprezentanta, cica nu are nimic.

    Comment


    • #3
      Are momente cand am aceleasi simptome
      Dar ii ciupesc putin acceleratia si isi revine



      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by stoicanu View Post
        Are momente cand am aceleasi simptome
        Dar ii ciupesc putin acceleratia si isi revine



        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Daca nu o las sa-si faca de cap si nu astept reglarea ralanti-ului, apropae imi moare motorul daca nu-i dau o talpa la acceleratie. De cand imi face probleme folosesc doar benzina OMV MaxxMotion 100, altfel ralanti-ul se regleaza dupa ce porneste termocupla.

        Comment


        • #5
          La mine cand o pornesc sta pe la 1100 RPM si scade in vreo 30 de secunde la 850. Benzina este de 95 de la Petrom si am 2000 de KM.

          In schimb la 850 am o variatie mica (adica acum nu sta fix fix). Si la voi e la fel ?

          Balarii de genul "asa face ca e in 3 cilindrii" eu nu accept, ori o rezolvi ori ti-o las in service.

          Comment


          • #6
            Cred ca am patit si eu odata sau de doua ori. ... oricum ceva ocazional.
            Incearca sa schimbi si benzina si vezi cum se comporta. Oricum nu ar trebui sa aiba un astfel de comportament.
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Amiralul View Post
              ...
              Am fost cu ea la garantia, mi-a spus ca "e motor in 3 cilindri, ce pretentii vreua sa am".
              ...
              Asta cam asa e, au si ei dreptate ... cind am spus si eu aici acelasi lucru au sarit Nicadorii pe mine

              Comment


              • #8
                Originally posted by darksun View Post

                In schimb la 850 am o variatie mica (adica acum nu sta fix fix). Si la voi e la fel ?
                La mine sta fix dupa 4 minute de la pornire la 850. La varul meu (singurul logan 0.9 pe care l-am condus in afara de al meu) sta fix la 800 sau cel putin la o turatie vizibil mai mica ca la mine.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bogdan_cr View Post
                  Asta cam asa e, au si ei dreptate ... cind am spus si eu aici acelasi lucru au sarit Nicadorii pe mine
                  Cum adica au dreptate, ia si condu alte motoare in 3 cilindrii, spre exemplu de la VAG si o sa ai o surpriza.

                  Comment


                  • #10
                    Mie imi face de fiecare data si am incercat cu Omv 95/100, Efix 95/98 si Mol 95. Tind sa cred ca e un mic bug.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdan_cj View Post
                      Mie imi face de fiecare data si am incercat cu Omv 95/100, Efix 95/98 si Mol 95. Tind sa cred ca e un mic bug.
                      http://www.trilulilu.ro/14890-1
                      Cam asa se manifesta cand ii dau cheie, in urma cu 4 ore am parcurs vreo 45 km, dupa am parcat-o la umbra. (motorul era inca cald)

                      Comment


                      • #12
                        Renuntati la benzina de 95. Eu folosesc doar Petrom99 si nu am nici o problema de genul asta.

                        Comment


                        • #13
                          Ai uitat să precizezi TCe90 Euro 6.

                          Exista http://www.loganclub.ro/forum/proble...ce-t53753.html

                          O parte din ce se aude pe înregistrare e vibrația carcasei filtrului de aer (mai ales dacă roțile față sunt bracate)
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by t0rquemada View Post
                            Ai uitat să precizezi TCe90 Euro 6.
                            e euro5, fabricata in martie 2015.
                            Rotile nu erau bracate si nu aveam nici AC pornit.

                            PS: mersi petru threat, dar am deschis unul nou ptr ca nu prea am inteles de ce se manifesta asa daca nu am (in afara de servo) niciun consumator electric cand o pornesc si mai e si motorul cald in video.

                            Comment


                            • #15
                              servo = servodirecție = GEPDA care e inactivă dacă nu miști volanul chiar cu motor pornit

                              În celălalt topic am scris ce și cum, dacă problema nu e reproductibilă nu ai ce face
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google