Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Amiralul, ca sa te linistesc asa face si la mine la rece, am crezut ca e ceva mai rau.

    Observ ca si la tine cand cade in 850 RPM, acul are acel mic tremur. Sa inteleg "ca asa face ele".
    Last edited by darksun; 22 July 2016, 16:07.

    Comment


    • #17
      Mda..."asa fac ele", insa nu toate. Cel mai probabil are vreun bug undeva.
      Prin intermediul unei cunostinte voi contacta maine un inginer de la Mioveni.
      O sa postez pe forum ce-mi va zice.
      Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

      Comment


      • #18
        M-am plimbat azi cu cealalta masina care e diesel si apoi m-am urcat la asta. Nu imi vine sa cred cat vibreaza, te inveti daca nu mergi cu altceva si nu observi.

        Comment


        • #19
          Asa cum am promis va transmit cea mi-a spus inginerul de la Dacia legat de problemele la ralanti pentru 0.9 TCe.
          Acceleratia fiind electrica nu trebuie sa astepti cu motorul rece pana la stabilizarea ralantiului (i-ai dat cheie si pleci). Altfel, computerul de bord incearca sa reduca consumul direct proportional cu reducerea turatiei de ralanti, iar motorul se ineaca, asa se explica acel tremur al acului de turometru.
          Motorul atinge tempereatura optima in mers, nu trebuie sa astepti sa scada turatia de ralanti.
          Mai mi-a spus ca cel mai indicat e sa schimb viteza la 2600 ture si sa nu ma iau dupa GearShift indicator, care ma pune sa schimb la 2000.

          O sa fac cum mi-a spus.
          "daca motorul (cald) la aprindere se regleaza instantaneu la ralanti ( optim 800-850 ture) e totul in regula."
          Last edited by Amiralul; 25 July 2016, 12:51.

          Comment


          • #20
            Acceleratia e "by wire"(electronică), pedală (potențiometru) și o clapetă aer controlată de mpp.

            E Injecție nu computer de bord și tot ea dă datele pentru GSI, dar de... "inginer" (strică renumele profesiei)

            Ralantiul la TCe90 e 795-810rpm la cald și crește doar cu AC pornit
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Din experienta mea limitata in a conduce 0.9 TCe pot sa zic ca doar schimband intre 3000 si 3500, motorul merge "ca uns". Daca schimb la 2000 - 2500, la urmatoarea treapta pe langa ca pare ca se ineaca mai da si in nas cateodata. Astept sa termin rodajul sa schimb la 4000, urmatoarea treapta la 3000 RPM este exact unde ii place lui sa traga foarte bine.

              Comment


              • #22
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Acceleratia e "by wire"(electronică), pedală (potențiometru) și o clapetă aer controlată de mpp.

                E Injecție nu computer de bord și tot ea dă datele pentru GSI, dar de... "inginer" (strică renumele profesiei)

                Ralantiul la TCe90 e 795-810rpm la cald și crește doar cu AC pornit
                Mda...nici pe mine nu prea m-a lamurit. Am inteles doar ca nu trebuie sa astept sa se stabilizeze turatia de ralanti cu motorul rece si dupa sa plec.
                Conteaza treaba asta sau e doar o legenda urbana?

                PS: mersi t0rquemada

                Comment


                • #23
                  La rece, prima pornire a zilei, aștept 1 minut, apoi plec de pe loc (ÃŽn acest minut boot-ează medianavul, scriu informațiile de pe CB și curăț parbrizul).
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #24
                    Si eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.

                    Comment


                    • #25
                      Eu asteptam cam 4 minute pana se regla. Acum o s-o las doar 1-2 minute si o sa alimentez doar cu benzina OMV 100. Poate o sa dispara acel tremur al turometrului. Daca voi observa vreo schimbare va spun.

                      Comment


                      • #26
                        ar fi de preferat sa nu bagi benzina de la nush cate statii din oras, incearca sa mergi pe un singur sortiment de la o singura benzina preferata ... Exceptand bineinteles situatiile cand pleci la drum lung

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by darksun View Post
                          Si eu astept 1 minut pana cade in 800 RPM. Nu ii face bine sa pleci direct din cate stiu.
                          De unde scoateti voi chestiile astea, in cartea tehnica scrie clar ca motorul nu trebuie incalzit inainte de plecare ci se face in mers. Acum fie vb intre noi, inseamna ca aveti foarte mult timp liber de stai minute bune sa o incalziti, sa fiti atenti la turometru, etc. Daca o luam la bani marunti sunt sigur ca la orice masina ii gasim "probleme".

                          Comment


                          • #28
                            Nu trebuie sa scrie in cartea masinii ceva care ma gandesc ca e de bun simt. In minutul ala oricum imi pun centura, scot telefonul din buzunar si ma "chinui" sa dau jos geamul pt ca Dacia nu e in stare in 2016 sa puna impuls pe el. Si am supraestimat, sta in soc maxim 30 de secunde pana cade in turatia normala, apoi plec de pe loc.

                            Avand in vedere ca eu nu dorm la volan si merg in regim ridicat de ture cu ea, am tot interesul sa fie cald motorul inainte sa "ii dau sa sara".

                            Comment


                            • #29
                              Eu dimineata o pornesc...imi pun centura...si plec cu ea. Adevarat...primii 30-50 m sunt cu motorul la 1100-1300 rpm (pana ies din gang...ca nu poti merge mai tare)...Merge ok. Adevarat...nu merg foarte sportiv.

                              Comment


                              • #30
                                Alții visează GPL pe 0,9 și voi puneți benzina 100, bani aruncați pe fereastra pe un motoraș cu cilindree mica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google