Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu comparam mere cu pere, dar de ce sa nu folosim piese si consumabile mai bune calitativ? Daca Dacia e privita ca o masina low-cost, nu inseamna ca trebuie folosite si piese ieftine. E adevarat ca merge motorul si cu benzina normala si cu benzina premium, dar parca merge o idee mai bine cu aia mai scumpa. Cand schimbi placutele de frana nu le iei pe cele mai ieftine, desi si alea opresc masina, la fel si in cazul anvelopelor s.a.m.d.

    Comment


    • #62
      Da...foarte adevarat...dar cand sa nu comparam mere cu pere. Noi nu discutam de benzina contrafacuta/gazolina etc. Noi discutam de benzina normala, care respecta niste norme etc.. Ca si cum ai pune cauciucuri sport pe o masina de oras. Sa fim seriosi... Prin urmare, sa nu comparam placutele cu combustibilul. La placute sunt masurabile diferentele. La combustibili...nep...se pare ca nu. Cu atat mai mult cu cat...benzina cu cifra octanica mare...nu inseamna benzina de calitate...inseamna o benzina care rezista mai bine la compresie (nu detoneaza la compresie mai mare). Asta-i ca si cum ai pune pe un camion jenti de AL ca sa-si scazi greutatea si sa consume mai putin.
      Si cu atat mai mult cu cat in toate testele...diferenta intre 95, 98, 100...pentru motoarele normale...este 0.

      Comment


      • #63
        E doar o parere personala, dar mie mi se pare ca merge o idee mai bine motorul cu benzina de 99, si merita 22-23 lei in plus la un plin.

        Comment


        • #64
          liviunvl am incercat pe mai multe masini diferentele de combustibil (Logan 1.4/1.6 mpi, Skoda Fabia 1.4 mpi, Opel 1.6 16V)...eu n-am sesizat diferente. Nici la consum nici la functionare.
          Iar din cate am citit pe net (si am citit)...nu sunt diferente. Unde apar diferente daca mergi foarte turat (peste 5000 rpm)...si ai rapoarte de compresie mai mari. Dar la drujbele noastre....

          Comment


          • #65
            Si eu am incercat petrom 95 si 99 pe vechiul logan 1.6 16v si am constatat un consum putin mai mic, motorul mergea mai rotund(asta apropo de subiectul topicului) si demaraj mai bun cand am folosit petrom 99. Parerile sunt impartite pe net, fiecare e liber sa faca ce crede, si cat are bugetul. Eu de cand am "drujba" am folosit doar petrom99 si nu am avut nici o problema din cele prezentate aici. Si te rog sa nu-i mai zici "drujba"...

            Comment


            • #66
              liviunvl bine bine bine...scuze...motofierastrau.
              P.S. Am observat si eu ca au disparut simtomele. Am acum 2 azile de la un OMW din TM (rezervor gol)...inainte alimentasem in Constanta tot la un OMW...
              Cred ca mai degraba tine de unde alimentezi...decat cu ce alimentezi. Depinde cat de mult o aditiveaza astia cu H2O

              Comment


              • #67
                @liviunvl Am analizat foarte atent comportamentul motorului la ralanti si atunci cand ii dau talpa, aproximativ 2000km cu urmatoarele tipuri de benzina: Rompetrol 95/98, Mol 98, Lukoil 95, Petrom 95/99, OMV 95/100.
                Concluzia ( si nu e placebo):
                - Mol 98=Lukoil 95=Petrom 95/99=Rompetrol 98 --- se comporta absolut la fel;
                - Rompetrol 95 e botezata rau.....trage mai greu motorul in primele 3 rapoarte de viteza si tremura la semafor;
                - cea mai buna cred ca e OMV. 95 sau 100? Sincer, nu conteaza. 100 trage mai tare dupa 140 kmh. OMV 95 trage mai tare chiar si ca Rompetrol 98, iar fata de Petrom 99 diferentele sunt....prea mici.

                Deci, OMV 95 cred ca e cea mai buna.
                Atentie! Conteaza de la ce statie alimentezi. Alege o singura staitie si un sigur sortimient de benzina (asta cand nu pleci cu familia in vreo excursie).

                @bolovan o "drujba" nu scoate 0-100 kmh in 10.8 s

                Comment


                • #68
                  Amiralul 2000 km este foarte putin.
                  Ce am observat (asta la masina veche...ca la actualul motofierastrau...are doar 3000 km...n-am apucat): conteaza enorm benzinaria de unde alimentezi. Poate sa fie aceasi firma (fie OMV, Mol, Petrom,Rometrol). Diferentele pot sa fie colosale. Am alimentat dintr-un mol in carei acum ceva ani. Masina nu a vrut sa treaca de 120 km/ora nici moarta. Mergea de parca avea 50 cp. Nici vechea skoda de 64 cp nu tragea asa rau.
                  Eu mi-am facuto regula: alimentez din benzinarii foarte circulate. Motivul este simplu: o galeata de apa la 1 tona de benzina este mai buna decat o galeata de apa la 300 l benzina.

                  P.S. Hai nu zau? nu scoate motofierastraul 0-100 km/ora in 10.8? Eu am unul care scoate si sunt tare multumit de el...adevarat...n u prea am vazut motofierastrau in 3 clinidrii...dar nu intram in detalii.

                  Comment


                  • #69
                    Cn. Cdc d gg x yxbm j ccutx uvscvbvts c h jj

                    NU DAU QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #70
                      micutzu666 esti ok? Telefonul iti este ok? Se enerva rau? Sper ca nu din cauz amea.
                      Tocmai discutam cu cineva mai in domeniu...si imi spunec ca in Ro benzina este extrem de bine aditivata cu apa si impuritati (una dintre probleme: cisterna trebuie curatata lunar...iar rezervoarele de la benzinarii la ceva ani...lucru care nu se intampla in Ro). Si cica cel mai rau se simte cand motorul este rece si este vorba de motor mic (unde intra o cantitate mica de combustibil rece. Cica apa nu se atomizeaza prea bine...si duce la o ardere neuniforma).
                      Initiator...incearca sa schimbi benzinaria.

                      Comment


                      • #71
                        Scz..din cauza mea.Asa e cand nu esti atent!! Nu.l blocasem!
                        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                        Comment


                        • #72
                          micutzu666 nu este o scuza (asta a spus si ofiterul starii civile acum 10 ani...si se pare ca am sa suport consecintele tot restul vietii...)

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by bolovan View Post
                            P.S. Hai nu zau? nu scoate motofierastraul 0-100 km/ora in 10.8? Eu am unul care scoate si sunt tare multumit de el...adevarat...n u prea am vazut motofierastrau in 3 clinidrii...dar nu intram in detalii.
                            scoate, scoate..

                            Mai...eu raman la OMV. E cam putin 2000km, asa e. Am testat pe acelasi drum si in aceleasi conditii (acelasi nr de km si am incercat sa nu le amestec mai deloc in rezervor).
                            Whatever.....rompetrol chiar e naspa rau, s-au prostit mult....si da, conteaza ff mult de unde bagi benzina.

                            Cat despre subiectul topicului, nu se mai ineaca asa rau la reglarea ralantiului de cand nu mai folosesc butonul ECO si schimb treptele la 3000. Cred ca mergeam eu cam subturat prin oras.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by liviunvl View Post
                              Mai era o discutie pe aici, ce ulei sa folosim, Dacia Oil sau Elf. Majoritatea spuneau ca prefera Elf ca e mai bun, desi probabil e mai scump. Dupa principiul asta cu placebo, se poate folosi cel mai ieftin ulei cumparat de la coltul strazii, ca doar si ala unge, nu?


                              Uleiul se vede de la schimb la schimb cum arat
                              Scoate Dacia oil din motor dupa 1000 km si scoate elf
                              Ai sa vezi diferentele
                              Si eu era pro Dacia oil pana am fost nevoit sa i-l scot dupa 500 km
                              Cand au vazut cei din service au recomandat schimbarea lui dar ei nu stiau ca re doar 500 km


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                stoicanu Al meu are 3000 km si vad ca este ok. Nu este negru. Este oleaca intunecat...dar cred ca asta-i doar de la arderea combusitbilului...si the dark side...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google