Nu stiu prea multe despre acest motor 0.9TCE, dar peoblema cu variatia ralantiului nu are nici o legatura cu benzina. Simptomele despre care vorbiti aici sunt exact identice cu cele care le-am avut eu cu ale mele(1.4 MPI si 1.6 16v) din cauza motorasului pas cu pas. Ala regleaza ralantiul si daca nu lucreaza cum trebuie , ori o tureaza mai mult, ori o opreste, ori valseaza intre anumite turatii.
Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu știm dar ne dăm cu părerea:
- H4B nu mai are MPP sarcina e preluată de clapeta de accelerație motorizată.
- dacă se injectează mai puțină/multă benzină pentru că bug, teoria ta nu stă în picioarePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by gabrieln1960 View PostIn ultimul timp, la prima pornire turatia se duce cam pe la 1250-1300 si sta acolo in jur de 20 secunde dupa care revine la normal. Deoarece in ultimul timp drumuri lungi nu am mai facut si am pornit-o foarte rar, mai mult in parcare, cred ca se comporta asa pentru ca incearca sa incarce cat mai repede bateria.
Concluzia mea doar pe vara.
Trimis de pe al meu HUAWEI LYO-L21 folosind Tapatalk
Comment
-
Salut, acum am vazut si acest topic mai de actualitate.
Intentionez sa cumpar un 0.9 tce si citeam toate topicurile de pe aici. Pentru loturile noi au mai fost probleme legate de aceasta motorizare? Mi se pare totusi ciudat si nepotrivit ca pentru un motor in 2017-2019 sa trebuiasca sa il ajuti tu din acceleratie ca sa nu moara. Chestiile astea se fac automat. Pana si super nova accelera singura la relanti la rece si nu murea motorul. Nu trebuia sa "o ajut". Asta face "socul automat".
Stiu ca Dacia are multe minusuri si le-am acceptat punand in balanta chestiile pozitive (garda la sol, portbagajul mare, masina noua), dar sa tremure aiurea motorul mi se pare mai greu de acceptat.
Multumesc
Comment
-
Am aruncat insa opel, ford, skoda, renault vin de la 11-12 mii cu dotarile de baza. Aer manual, poate fara proiectoare, geamuri electrice poate doar pe fata, portbagaje mai mici, garda la sol mai mica, motoare la fel de mici. Daca mai pui ceva pe ea sa o faci mai de Doamne ajuta si sa ai un motor mai bun, mai plusezi 2-3 mii euro. Si in final ajungi la 13-14 mii.
In gama asta de pret de ~10 mii euro, Loganul este best buy.
Tu cum te impaci cu ea? Vad ca ai 0.9....
Comment
-
D-nule Mascatu. Eu dețin un Sandero2 Stepway 2016 cu motorul 0.9tce €6 și nu am avut aceleași probleme ca cei care s-au plâns aici pe forum. E drept că atunci când temperatura scade sub -6°C fluctuează relantiul ,dar e un motor in 3 cilindri care nu e perfect echilibrat și tremură puțin și vara la prima pornire. In rest nu am avut nici cea mai mică problema. Parerea mea e că e un motoras fiabil,vom vedea pe parcursul timpului și cat c sa tina.
Comment
-
Am Logan cu motor de 09 tce din anul 2013. După pornire, daca am virat volanul, începe să tremure si se oprește motorul. Am făcut resoftare, bag benzină numai de la MOL, nimic. În schimb am cumpărat unei rude același tip de mașina anul trecut, este cu totul altceva, nici vorba de probleme la relanti, cu același tip de benzina. Chiar și cutia de viteze funcționează mult mai bine, mă repet, este altă mașină pe care o recomand!
Comment
-
Deci cumva la loturile noi au anulat aceste fluctuatii ale relantiului. Stiu ca nu este echilibrat si nici nu are cum dar nici chiar asa. Momentan am tot un polizor in 3 pistoane dar este alta mancare de peste.
PS sa se opreasca motorul cand misti volanul pe loc... vai...
Comment
-
Eu pot spune ca n-am patit sa-mi moara motorul la virarea pe loc a volanului, dar am avut fluctuatii ale relantiului si scaderi pana in 500 rpm urmate de o accelerare pana pe la 1500 dupa care scadea mai lin (cam cum imi scadea la Solenza cand era rece afara). In rest, in ultimul timp vad ca am probleme cu faptul ca trage in suturi de pe la 3000rpm daca accelerez lin. Daca accelerez mai energic nu face urat. Dupa cum am spus in alt post, nu stiu cat de placebo e sau nu, dar de cand am pus OMV 100, relantiul parca nu mai fluctueaza la pornirea la rece si motorul pare mai silentios la relantiu, Initial am crezut ca trasul in suturi de de la benzina, dar dupa ce am pus OMV 100 tot la fel a facut (desi nu-i 100% OMV100 in rezervor, ci in proportie de 80%)
Comment
-
Dci am exclus din rationamente logice. Km putini, revizii mai scumpe, nu prea este motor de oras cu toate ca ies des din el, se incalzeste greu iarna, multe piese care se pot defecta, etc.
La benzina scoatem din start 1.0 care oricum nu se pune pe prestige, parca nici pe cea de mijloc. Dar vreau sa ma pot baza pe el in limitele lui. Am pretentia de la o masina noua cu un motor de generatie noua sa nu gafaie, tremure, etc. Pana la urma au construit-o niste ingineri nu niste copii.
Comment
-
Daca Dieselul este exclus, aspiratul nu este pe varianta dorita de tine ai doar varianta turbatului. Daca ai dubii si la asta si nu vrei sa te orientezi spre alta marca, poti astepta sa vezi ce motorizari vor fi pe Logan 3.
Ca utilizator de 0,9 TCe pot afirma cu mana pe inima ca, in pofida unor mici neplaceri temporare legate atentia sporita pe care trebuie sa o acorzi uneori pornirii la rece in sezonul friguros, motorul se comporta exemplar indiferent de starea drumurilor, trafic si incarcare. Cu alte cuvinte, raspunde foarte bine la solicitari in orice situatie.
Comment
-
Mai mult ca sigur pentru L3 va fi viitoarea generație 0.9 TCe, disponibilă deja pe noul Clio. Iar baza va rămâne 1.0 Sce. Nu cred că se vor oferi motorizări mai puternice, pentru că low cost.
Ramane de văzut dacă Renault a îmbunătățit actualul 0.9 TCe de pe Dacia.
Dar oare cei cu Renault și Nissan care au motoarele actuale 0.9 , au problemele astea la pornire?
Comment
-
Nu mi-as bate capul cu tremuratul. Nu ma deranjeaza absolut deloc.
Eu am probleme cu nivelul de ulei (care creste) dar am decis sa il ignor....
Senzatia de "dat in nas" de la pornire nu ma mai deranjeaza.
Da, de acord ca la alte marci platesti mai mult insa...nu stiu ce sa-ti zic. Nu stiu daca urmatoarea masina va mai fi sau nu logan. Cert este ca la urmatoarea (daca nu ma va arde sa o cumpar repede)...voi studia mai mult piata. Fiecare trateaza subiectul prin propria experienta.
Nu sutn genul de om care sa zica: "ce am eu e cel mai bun" sau sa arunc cu materie maronie catre o marca insa...
Eu am ales Logan pentur ca au parintii unul pe care l-am folosit vreo 7 ani si nu a avut si nu are nicio problema. Evident, nu gaseam eu la 12.000 EUR un combi care sa aiba dotarile masinii pe care o am (+intretinere si garantie 5 ani). Asadar....analizeaza, ia o decizie insa nu regreta alegerea facuta. Asa ai decis la un anumit moment. Eu nu mai regret....m-am impacat cu ideea.
- Likes 1
Comment
Comment