If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eram inclinat spre Logan 1.5 dci, nu hotarat. Nici acum nu sunt hotarat 100% insa sincer, ma incanta mai mult ca la 12-13.000 Euro sa am cruise control, navigatie, un motor cu consum mic dar fasnet, etc...
De curiozitate, ai banii astia cash sau faci credit? Oricum ar fi, esti dispus sa dai 12000E doar pentru navigatie si cruise control? Etc-ul pentru mine suna a "whatever", deci nu conteaza.
Cruise control-ul n-o sa poti sa-l folosesti in Romania, iar navigatia poti sa o pui, dupa achizitie, pe orice L2, cu maxim 200E.
Motor cu consum mic, la pret mare, in conditiile in care tu faci 7000 km/an, zic eu ca sunt bani aruncati.
Cam fifty-fifty. 6000-6500 euro cash si restul credit. De ce nu pot folosi cruise control in Romania daca merg pe autostrada? Adica ce vrei sa zici, ca ar trebui sa iau o masina mai putin dotata la care sa ii pun aceste optiuni after-market sau sa iau tot un Logan mai ieftin pe care sa pun acele optiuni dupa?
Fac putin pe an acum cu masina fiindca motorul de 1.6 cam mananca si plus ca nu imi place cum merge. Fara cuplu, daca dau drumul si la aer e mort, etc. La munca am un Logan facut praf din punct de vedere al caroseriei, dar are motorul asta 1.5 dci de 90CP si sincer, imi face placere sa merg cu el tocmai din cauza cuplului si a faptului ca nu e lenesa masina.
Cel mai probabil daca voi lua acest diesel, nu voi mai merge "doar 7000 km" pe an, ci mult mai mult dat fiind faptul ca acesta si consuma putin.
De ce nu pot folosi cruise control in Romania daca merg pe autostrada?
Pentru ca nu te lasa traficul. Cu oricat ai merge, tot timpul trebuie sa franezi ca se gaseste unu' sa devanseze cu 90 km/h. Doar sa mergi cu 90 km/h pe cruise control.
Adica ce vrei sa zici, ca ar trebui sa iau o masina mai putin dotata la care sa ii pun aceste optiuni after-market sau sa iau tot un Logan mai ieftin pe care sa pun acele optiuni dupa?
Nu neaparat after-market. Gasesti piese originale la preturi decente.
Da. Stiu ca e cam ilogic. Pai tu ce ai face in aceasta situatie, sunt curios. Nu sunt ironic sau sarcastic, chiar as vrea sa stiu ce ai face tu in aceasta situatie.
Probabil vei spune sa pastrez Loganu actual. As putea face si asta, insa, pe an ce trece, ii va scadea valoarea tot mai mult si rugina o va "papa" la fel de mult. Acum macar asa cum este ea, as putea spera la un 2500-3000 euro.
As lua varianta Logan Plus cu 6300E, i-as pune GPL si as merge mai ieftin decat un dCi 90 cp.
Sau ai putea sa pui GPL pe Logan-ul actual si sa mergi cu el "de toti banii", iar aia 6000 - 6500E sa ii pastrezi pentru cand chiar o sa ai nevoie de o masina.
Eu la inceputul anului cand cautam o masina ca a ta prin Cluj nu am gasit sub 3500 euro...decat rable ca aspect si km plus ca multe erau 1.4 si eu doar 1.6 am vrut si oamenii nu mai vroiau sa lase nimic la pret asa ca am ajuns la masina noua.
Daca a ta arata mai bine eu zic sa te mai gandesti la pretul de vanzare ;)
As lua varianta Logan Plus cu 6300E, i-as pune GPL si as merge mai ieftin decat un dCi 90 cp.
Sau ai putea sa pui GPL pe Logan-ul actual si sa mergi cu el "de toti banii", iar aia 6000 - 6500E sa ii pastrezi pentru cand chiar o sa ai nevoie de o masina.
Nu ma incanta GPL plus ca repet, vreau cuplu mai mare, motor mai fasnet. Loganul Plus vine cu gluma aia de motor, de 1.2 16V. Exclus.
Eu la inceputul anului cand cautam o masina ca a ta prin Cluj nu am gasit sub 3500 euro...decat rable ca aspect si km plus ca multe erau 1.4 si eu doar 1.6 am vrut si oamenii nu mai vroiau sa lase nimic la pret asa ca am ajuns la masina noua.
Daca a ta arata mai bine eu zic sa te mai gandesti la pretul de vanzare ;)
A mea arata bine. Adica nu are decat cateva puncte de rugina pe caroserie iar usa de la sofer are mai multa rugina. In rest, interiorul este impecabil.
Posibil sa iau mai mult, ma voi interesa. Asta este varianta Ambition.
Oricum pana in octombrie-noiembrie nu voi achizitiona nimic. Si da, am auzit ca in toamna va aparea logan facelift/sandero. Banuiesc ca la modelele astea te refereai.
La cum ai expus tu problema acum... varianta ceea mai buna pentru tine eu zic ca este un Logan Prestige fara optionale cu 0.9 tce. Nu vad rostul de a plati diferenta pana la diesel care este semnificativa si peurma diverse costuri suplimentare fata de benzina la o revizie sau la diferite probleme ce pot aparea pe viitor. Dupa facelift probabil 0.9 tce va avea 100 de cai si un cuplu putin mai bun decat acum. Deci iti va fi mai mult decat suficient pentru un mers decent cu ceva reprize.
Vei regreta peurma ca ai dat banii multi pe o masina cu care ai mers 40-50 de mii in 5-6 ani si care acum nu mai valoreaza foarte mult.. sau incepe sa aiba cine stie ce probleme.
Pentru ca nu te lasa traficul. Cu oricat ai merge, tot timpul trebuie sa franezi ca se gaseste unu' sa devanseze cu 90 km/h. Doar sa mergi cu 90 km/h pe cruise control.
Nu stiu pe ce autostrada ai mers tu, dar eu am mers cu 140 km/h constant. Si daca e nevoie de franare ( nu de urgenta ), folosesti + / - de pe volan sa cresti/scazi viteza ( face frana de motor foarte ok, nu iti da in nas ). In plus de asta, pe ruta Vaslui - Barlad - Tecuci - Bucuresti, il poti folosi mai mult decat suficient ( Iasi - Vaslui e cu prea multe curbe stranse ).
Cu navigatia, sunt total de acord. Numai cu o mica / mare precizare - sa ai grija la navigatia pe care ti-o cumperi ( MediaNav sau EVO, e o diferenta mare intre ele ) si sa iti placa sa bricolezi ( demontat ceasuri pentru montat antena GPS etc. ). Nu vrei sa iti bati capul, scoti din buzunar mai multi bani si iti iei de o grija.
Eu folosesc foarte bine cruise controlul (aka Regulateur vitesse) si pe drumurile nationale, chiar pe distante scurte, mi se pare foarte odihnitor.
Limitatorul de viteza, in schimb, mi se pare o prostie si nu l-am folosit niciodata.
Cei cu Dokker parca, unde nu au RV ci numai LV, il folosesc pe post de cruise control astfel: seteaza viteza si apoi calca acceleratia pana in punctul unde li se "odihneste" piciorul, viteza masinii ramanand constanta. Misto gaselnita!
Lol. Tare faza cu Dokkerul.
M-am mai uitat pe internet si la Citroen C-Elysee si la al lor motor de 1.5 diesel, 100CP. Pare interesanta si aceasta achizitie, costa 13.100 in varianta "Exclusive" unde are ceva dotari, bineinteles, fara navigatie, senzori parcare, aer conditionat automat (unde nu exista de nicio culoare la nicio dotare, la fel si navigatia).
Insa, din ce am citit pe internet, la fabricarea bordului sunt folosite materiale tari şi plastic în exces, care banuiesc eu ca in timp o sa aiba "greierasi". Nu stiu in ce masura pot compara materialele Citroenului cu cele ale Loganului, si nu stiu daca Loganul are materiale mai bune sau mai proaste decat ale Citroenului.
Oricum, maine o sa ma duc la reprezentanta din Rm. Valcea sa vad daca pot face un drive test cu motorul lor diesel de 100 CP. Are cineva idee despre aceasta masina? Dieselul pare destul de bun, cu un cuplu de 254 Nm la 1750 rot/min, deci mai "puternic" decat dci-ul de la Logan care are 220 Nm.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment