Achizitie Logan - 1.5 Dci 90CP E6

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hdi-urile sunt f ok. dar cum au zis si colegii, diselul renteaza începând cu rulaje de la 30 de mii de km/an si folosita masina preponderent extraurban. diselu in oras e moartea pasiunii, sau moartea motorului mai bine zis

    daca chiar vrei disel musai, pt cuplu (cu toate ca in oras nu vad la ce ai avea nevoie de atata cuplu, si un benzinar poate face fata cu brio) ia un logan/sandero/stepway dci cu easy r

    citroen c elysee are 12 ani garantie anticoroziune, loganu 6; loganu e mai bine dotat decat citroenu si as zice ca si un pic mai bine finisat, lucrat; am mai mers cu taxiuri Peugeot 301 (aceiasi mancare de peste cu c elyseu) si sub aspectu materialelor mi s-a parut sub loganu actual, 2

    cel mai bine asteapta toamna, asteapta sa apara l2 facelift, asteapta black friday când sunt reduceri substantiale si la masini (nu 2-3 sute de euro cat e discountu la dacia ci cateva mii bune de euro, masini de 17-18 mii ajung in zona ta de buget), mergi cu cat mai multe, mergi si cu kia rio si cu Hyundai i20 si cu vw polo (la anu apare noua generatie asa ca acu vor scadea mult preturile la gama actuala ca sa scape de stocuri) cu skoda fabia, chiar si un golf 7 trendline 1.2tsi/ 1.0tsi etc etc, vezi+ si - fiecarei masini, cum e cu intretinerea, asigurarile, ce discounturi/ alte beneficii iti ofera dealerii (casco gratuit x luni, x revizii gratuite bla bla) si alegi maximum de masina pe care o poti lua la acel moment cu bugetul disponibil

    loganu e o optiune, dar nu neaparat cea mai buna. situatia actuala nu mai e ca acu hat timp, 10 ani, când loganu era un best buy, situatia s-a mai schimbat, concurenta e destul de puternica pe zona loganului

    vezi ca a aparut si clio 4 facelift

    1.6hdi de 100 de cai de pe citroen-peuget 301-c elysee normal ca e mai puternic decat dci-u francez, ai 100cmc in plus, de unde si diferenta de putere si cuplu + masina e mai usoara decat loganu (tabla mai subtire )

    masina e multumitoare sub aspectu consumului , poti scoate un 4-3-4.5% mixt cu ea, adica mai mult afara si mai putin oras, dar ca dotari, calitatea materialelor, finisajelor, chiar si tinuta de drum... s-ar putea sa nu te multumeasca comparativ cu un logan full dci



    eu in locu tau as merge pe asa ceva

    Don't forget to subscribe to our channel! For comments, more details, pictures and videos: http:/www.turatii.ro
    Last edited by cristi....; 29 August 2016, 18:46. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Reducerile alea de cateva mii de euro se acorda la masini de zeci de mii de euro(gen Honda , vw , Mercedes , audi etc) nu la una de 14-17.000 euro !!!(doar sa ai un noroc imens)

      Acel hyundai i20 din clip merita fiecare banut , motorul este genial !!
      Last edited by prometheus; 29 August 2016, 18:54.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • ba da, si se acorda chiar si acu la unele marci, de ex la fiat pt toata gama 500 (500, 500x, 500l si ce alte natii de 500 o mai fi) ai -20/25% (practic iti fac tva-u cado)

        stiu pe cineva care a luat un 500x redus de la 20 la 15500

        acu vreo 2 ani, la ford focus generatia actuala fara facelift aveai reducere 5 mii de euro

        la cele de lux, reducerea ajunge la 25-30 de mii de euro

        honda cam tine la pret, justificat, e drept

        Cea mai spațioasă mașină cu preț accesibil de la Fiat este disponibilă în țara noastră. Iată datele esențiale despre sedanul Tipo. https://www.masinicugiurge...


        Am fost în Italia pentru un prim test cu cel mai nou sedan compact din lume, o mașină de familie accesibilă, cu motoare mici, economice și costuri de exploat...


        si asta e o masina f ok
        Last edited by cristi....; 29 August 2016, 23:19. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am fost la drive test la un Fiat Tipo. Are ft putine dotari in 12-13.000, nici macar proiectoare ceata nu are (varianta Pop). Plus ca motorasul lor de 1.3 diesel, este un pic cam slabut. Per totale este ok, insa nu cred ca voi achizitiona acel model.

          Sent from my SM-G925F using Tapatalk
          Logan Ambition 1.6 8V

          Comment


          • mie nu mi se pare ca are putine dotari, dincontro; cel putin pe parte de siguranta pasiva sta mai bine decat loganul

            in plus, proiectoarele de ceata exista ca dotare optionala la in pret mic

            eu as allege variata pop+culoare metalizata+ sistemu de infotainment+pachetu de crom (manere portiere si rame geamuri)+ jante pe 16 daca nu-s std+ cotiera fata -spate si gata

            sau la 14 mii e variant de top de benzina. din combinatiile incercate de mine, mai bine iesi la pret cu o variant superioara de echipare decat daca ai allege una inferioara si ai incepe sa-i pui diverse optionale

            la 13 mii ai varianta easy, adica a 2a sub cea de top, cu dotari f bune pt pretu asta si clasa masinii. nu stiu, eu zic ca e o masina cu un raport pret calitate dotari f ok pt pretul perceput, peste un logan sau alt model in afara de duster care se duce in alta zona de pret

            14 mii e versiunea de top pe benzina, alegerea rationala din pct meu de vedere pt un rulaj sub 10 mii/an

            in plus consumul mi se pare f onorabil: 4.6 in afara si 5.7 mixt si 185km/h vit max cu 0-100 in 11.5 s, adica cam cat un disel dci 90 de la dacia... performante dinamice suficiente pt infrastructura din ro si orice conditii de trafic


            si eu am facut test drive cu toyota corolla actuala generatie, 1.4 d4d (disel) 90 de cai si se misca fix ca loganu meu 1.4, fara nici o exagerare mie mi-a placut totusi
            Last edited by cristi....; 29 August 2016, 23:39.

            Comment


            • configuratia asta cum ti se pare?
              Attached Files

              Comment


              • Eu cred ca bati omul la cap degeaba.

                La finalul acestei sarade, va avea Logan: ori nou, ori ala vechi.

                Pariu.

                Comment


                • Originally posted by blanarucristi View Post
                  Am fost la drive test la un Fiat Tipo. Are ft putine dotari in 12-13.000, nici macar proiectoare ceata nu are (varianta Pop). Plus ca motorasul lor de 1.3 diesel, este un pic cam slabut. Per totale este ok, insa nu cred ca voi achizitiona acel model.

                  Sent from my SM-G925F using Tapatalk
                  si nu neaparat pretul!!! dar avand un fiat grande punto (al sotiei) din 2008 in casa am sesizat faptul ca materialele folosite sunt mult mai proaste....si pt a gasi un motor mai puernic de 110 cai (parca) ma obliga sa mi iau cutie automata! (vb de benzina)....pret f mare pt ceea ce ofera.
                  In momentul asta ca si dotari pe piata in clasa ei Loganul este net superior, ceea ce ii lipseste din pacate este confortul si atifonarea extra pt zgomot....dar ca si intretinere si fiabilitate este SUPER!

                  Comment


                  • Mai lipseste si tratarea tablei cum trebuie contra ruginei !!! ai uitat poate cel mai important lucru !
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Dacă ai masina de serviciu, e normal sa o folosești mai puțin pe cea personala, de aici și km putini pe an. Tot atât de puțin o sa mergi și cu diesel, mai degrabă o vei folosi pe cealaltă.

                      Comment


                      • Nu, masina de servici este doar la servici. Nu o iau acasa.

                        Sent from my SM-G925F using Tapatalk
                        Logan Ambition 1.6 8V

                        Comment


                        • Originally posted by cata89ro2000 View Post
                          si nu neaparat pretul!!! dar avand un fiat grande punto (al sotiei) din 2008 in casa am sesizat faptul ca materialele folosite sunt mult mai proaste....si pt a gasi un motor mai puernic de 110 cai (parca) ma obliga sa mi iau cutie automata! (vb de benzina)....pret f mare pt ceea ce ofera.
                          In momentul asta ca si dotari pe piata in clasa ei Loganul este net superior, ceea ce ii lipseste din pacate este confortul si atifonarea extra pt zgomot....dar ca si intretinere si fiabilitate este SUPER!

                          eu nu stiu ce tot va legati atata de insonorizarea noului logan/noilor modele dacia. ati mers macar cu una non 1.2 16v?

                          din pct meu de vedere insonorizarea e la nivel cu orice marca straina de renume, cel putin la disel poti sa juri ca nu e disel la orice fel de turatie

                          legat de anticoroziune problema nu e tratamentul ci tabla, degeaba ai tratament beton daca inainte de vopsire tabla e cu probleme

                          asa ca treaba cu rugina tine de noroc, la unii nu rugineste nici dupa 7-8 ani, la altii dupa 4-6 luni

                          legat de fiabilitate nu stiu ce sa zic, poate la facelift acu sa se remedieze toate problemele tineretii. legat de intretinere, unii zic ca e prea scumpa daca e sa ne raportam la brand
                          Last edited by cristi....; 30 August 2016, 11:57.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Eu cred ca bati omul la cap degeaba.

                            La finalul acestei sarade, va avea Logan: ori nou, ori ala vechi.

                            Pariu.
                            Cum adica "sarada"? Faptul ca omul cere parerei despre logan si vrea sa achizitioneze unul, este sarada?
                            sigpic

                            Comment


                            • Da, Mr. K probabil ca uneori se plictiseste. Am incercat sa ignor unele comentarii si sa filtrez din ele doar ce cu adevarat ma ajuta.
                              Dar....e din ce in ce mai greu acest lucru.
                              In alta ordine de idei, la problema cu tabla, de unde am certitudinea ca la modelele straine low-cost gen Fiat Tipo, Citroen C-Elysee, si altele, nu exista aceeasi problema? De unde stiu ca acolo nu o fi tot vreo loterie? Ma gandesc ca fiind low cost si alea, pot aparea probleme dat fiind costul scazut al productiei. Ca majoritatea tot gen 7 ani dau garantie la tabla.
                              Da, eu unul m-am "dat" doar cu noul Logan avand motorizarea 1.2 16V, altele nu am testat.
                              Astept sa ajung in Bucuresti si sa fac un drive test, sunt mega ultra curios.
                              Dar ca idee, presupunand un scenariu ca dupa 1 an cat e masina in garantie, apar puncte de rugina. Ce se vor intampla cu partile afectate, si cum raspunde Dacia la aceste solicitari? Am auzit tot felul de aberatii gen ca in multe cazuri, Dacia da vina pe tine ca proprietar, cum ca nu ai exploatat masina corespunzator, si de aceea a aparut rugina. S-a izbit cineva de aceasta problema, ma refer la noul Logan?

                              Sent from my SM-G925F using Tapatalk
                              Logan Ambition 1.6 8V

                              Comment


                              • Pilifida, mai linisteste-te si tu putin.

                                Autorul thread-ului o sa-si ia Logan, asa ca n-are rost sa-ti faci griji.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google