Grea lupta cu legile fizicii. Și eu pățesc lucrul acesta mai ales seara târziu și noaptea când diferențele de temperatură interior exterior sun mari. Eu am tot încercat variante precum aerul condiționat pornit însă apare problema frigului în mașină iar dacă oprești aerul rece se aburește și mai tare. Am recurs la următoarea procedură care dă rezultate bune: aerul cald pe maxim și de asemenea ventilația pe maxim către parbriz. Rezultatul imediat este aburirea puternică a parbrizului până la opacizare. După unu s-au doua minute maxim ventilația caldă reușește să dezaburească parbrizul. Pentru că în mașină se încălzește reduc căldura la minim și ventilația pe treapta 1 sau doi. În aceste condiții aburirea ni se mai produce. E bine să ai la îndemână o lavetă cu care să creezi după caz o fereastra în condensul care apare pentru o perioadă scurtă de timp mai ales dacă mașina este în mișcare (aici trebuie avut grijă mare la siguranța deplasării).
Probleme cu aburirea
Collapse
X
Comment