Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silentioase-s motoarele pe benzina de la Mazda, nici de afara nu prea se aud.
    1.0 sce o sa urle-n turatii, ca altfel nu se urneste masina.

    Comment


    • NU vreau sa ma gandesc cum se va misca mcv-ul cu 1.0 SCE!!! Nightmare!!
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • In 2004 cand s-a lansat Loganul; "dom'le, au pus motorul asta mic (1.4 MPI) pe ditamai caroseria, o sa fie praf si pulbere".
        Au trecut 12 ani de cand 1.4 isi face treaba onorabil. Ba mai mult, multi il vor inapoi, de cand cu 1.2 16V.

        Asa si cu 1.0 12V...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • si aia cu 1.0 vor vrea inapoi unupatruempetrei
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by cristi.... View Post
            ...daca jurnalistii automarket au apreciat motorul ca fiind zgomotos, cei de la autoexpert il considera f silentios...
            Pe cei de la autoexpert i-a obligat responsabilul cu protecția muncii să poarte antifoane intra-auriculare în timpul testului
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              si aia cu 1.0 vor vrea inapoi unupatruempetrei
              Cu 1.4 16V de pe Renault, Dacia ar fi facut vanzari mari.
              Dar politica e politica.

              Abia astept sa imping la deal unul cu Logan 1.0. Nici nu o sa rad de el, o sa-l compatimesc si atat.
              Niste Aveo 1.0 au fost la o firma de distributie. Nu aveau deloc un consum mic prin oras, lesinate rau. Si erau hatch.
              Cred ca era motorul de pe Spark. S-au vandut asa multe in Romania, ca nu mai exista nicinul. Om vedea si cu Loganul 1.0, nu zic, romanul in lipsa lui de cultura auto, cumpara fara sa testeze.
              Last edited by mr.K; 18 November 2016, 19:08.

              Comment


              • mr.K de ce? si tu esti un "meserias" care nu stie sa plece cu masina de pe loc fara roti ajutatoare?

                Comment


                • Nu stiu ce e ala "meserias", ma pricep mai mult la masini decat la soferi.

                  Comment


                  • mr.K acum se explica FOarte multe. Sincer...si eu ma pricep mai bine la gatit decat la tehica medicala...am reusit sa fac niste paine cu gem...aproape perfecta.

                    Comment


                    • Painea cu gem e echivalentul Loganului, la complexitate.
                      De aia apreciezi asa mult marca, pentru ca iti place painea cu gem.

                      Ca sa nu te las in ceata cat sunt de "meserias", seara ma mai suna Loeb sa ma-ntrebe unde a gresit pe traseu in ziua aia, cand concura in WRC. Asta, pe la inceputul carierei, dupa aia s-a dat pe brazda.
                      Last edited by mr.K; 18 November 2016, 19:42.

                      Comment


                      • o fi paine prajita, deci un + de complexitate (tre sa ai aparat, sa-l bagi in priza, sa introduci painea, sa apesi niste butoane, sa o scoti, etc) ar fi fost bun si 1.4 16v si 1.6 16v sce de pe nissan, cel de 115 cai + morisca 0.9tce in versiunea de 90 si 110 cai. asta sa fi fost oferta pt benzinare. dar daca norma de poluare ii strange de constructori de...cele sfinte iese 1.0sce. bun si asta, in lipsa de altceva

                        daca tot au facut economie la greutate si pret , diferenta macar sa o fi reinvestit intr-o insonorizare mai buna

                        auzi ca 1.0sce are ceva tehnologie totusi in el: injectie directa, distributie variabila pe lant, 4 supape/cilindru, 2 axe cu came, bloc din aluminiu etc

                        la asta au putut sa puna injectie directa (altfel n-ar fi iesit nici aia 75 de cai declarati), la 0.9tce n-au putut sa puna..probabil asta e una dintre diferente pt versiunea de 110 cai 0.9tce
                        Last edited by cristi....; 18 November 2016, 19:44.

                        Comment


                        • E injecție indirectă.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Injectia directa nu solicita cumva benzina de 98?

                            Comment


                            • scuze, nu stiu unde am citit ca ar avea injectie directa, se pare ca am o obsesie cu i.d )

                              cele cu injectie directa sunt pretentioase la calitatea benzolului, vor numai premium: 99+/100; altfel se lasa cu detonatii, cu alte dracovenii
                              Last edited by cristi....; 18 November 2016, 20:57.

                              Comment


                              • In echiparea Prestige vad ca aeroarele centrale sunt rectangulare.
                                Asa ar trebui sa fie toate aeroarele, pe toate echiparile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google