Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt super multumit de 1.4.L-am condus mai vioi si depasesc f usor un tir, cu a 3-a mereu, blana, blana .
    Am mers si cu 1.4 de la prieteni, masini conduse cu maxim 90-100 si 2500rpm si se simteau mult mai lesinate.
    De obicei la inceput de primavara o simt mai lesinata dupa subturarea de iarna cand probabil crede ca am vandut-o unui batranel dar o pun in garda repede sau e doar placebo.
    As fi incantat de 1.0,,16v".

    Comment


    • 1.0 16v are 4 cilindri, asta micu de pe dacia are doar 3, in consecinta e numai 12volti, nu 16

      Comment


      • Am pus ghilimele...
        Vara cu persoane, bagaj, ac, o sa cam tragi de el.De aceea are 3200 la 100km\h.

        Comment


        • normal cea mai scurta cutie ever made pt dacia, dupa spusele lor azi n-am ajuns sa-mi iau papiru din masina cu greutatea ei de la testu de franare. maine o sa pun insa o poza. daca tinde spre 1.2 tone asa cum tin eu minte, inseamna ca si noul logan in versiunea laureat/prestige va avea tot pe acolo, 11xxkg
          Last edited by cristi....; 18 November 2016, 22:01.

          Comment


          • Ford are motorul de 1,0 L pe Fiesta cu 80 CP și 105 Nm. Consumul în oras este mai mare cam cu 2L fata de cel standard dat de producător. Inginerii de la Renault nu puteau sa scoată și ei un motor cu performante asemănătoare? Fiesta are cam aceeași greutate cu sandero, probabil ca o sa fie mai lenesa cu 1,0 L SCe.

            Comment


            • Dar de asta de 1.0L si 140cai ce ziceți?
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Acela este 1L ecoboost (cu turbina), vorbeam de motorul aspirat. Ar putea sa creeze un motor turbo, plecând de la 1.0 L SCe, apoi sa-l vândă în 2-3 versiuni, în acest fel ar împacă și capra și varza. Pot pune asemănător și pe Clio, oricum după ce se va anula timbrul de mediu va creste numărul înmatriculărilor de mașini sh cu motoare mari. Dacă itp-ul s-ar face pe bune, 1/3 nu ar mai circula cu ele ca reparația și întreținerea este scumpa. Cum o parte din șoferi circula fără rca, tot asa circula și fără itp. Ar putea sa folosească camerele de rovinieta și la verificarea în timp real rca și itp.

                Comment


                • In gama Reno deja exista turbo 0.9 tce asa ca sce-ul va ramane aspirat.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                    Dar de asta de 1.0L si 140cai ce ziceți?
                    Chiar am făcut un drive test și e o mică racheta se înfige rău de tot...

                    Comment


                    • asadar, am gasit papirusu cu greutatea loganului din dotare

                      la gol-> 1147kg (cu 2 linii de benzina). cu sofer(subsemnatu) se mai adauga 55kg, adica masina ajunge la 1,2 tone si cu rezervoru app gol

                      nu inteleg sincer de unde au scos 969kg la sandero... adica -180 kg...
                      Attached Files
                      Last edited by cristi....; 19 November 2016, 17:53.

                      Comment


                      • sandero are 1072 kg, sunt date din Cartea de identitate a masinii. Am vazut si eu pe site automarket ca ar avea 969 kg, poate varianta acces, dar ma cam indoiesc ca AC-ul, proiectoarele si cateva briz-brizuri sa aiba 100 kg.

                        Comment


                        • in talon scrie ca masa loganului meu la gol e 1105kg. deci probabil ca prin "gol" ei inteleg masa masinii fara nici un lichid de lucru, fara uleiuri, antigel, etc

                          1147kg in conditiile in care am scos si roata de rezerva (asa mi-a venit mie, cum n-am facut nici o pana in 7 ani jumate am considerat ca trag degeaba dupa mine vreo 15kg in plus, asa ca am renuntat la ea, e ca si cum as avea acu bloc motor din aluminiu ) am doar un kit de pana, ala e usor, <1kg

                          cand ai numai 75 de cai, fiecare kg conteaza

                          ei au testat versiunea de top.normal ar fi fost sa treaca datele tehnice si dinamice pt versiunea testata, nu pt cea "cheala", ca uite asa induce lumea in eroare

                          alea 14.5s pt 969kg nu-s la fel cu cele pt 1 tona+, deci se duce mai in jos timpul.
                          Last edited by cristi....; 19 November 2016, 18:53.

                          Comment


                          • Avem si un video cu dinamica EDC-ului
                            Se vede ce inseamna cutie cu dublu ambreiaj fata de Easy-R, daca va uitati la acul vitezometrului merge liniar, nu exista intreruperi de putere.

                            EDC: https://www.youtube.com/watch?v=wThBvr8NQXE

                            Easy-R: https://www.youtube.com/watch?v=RIBfs41oqZs
                            Last edited by ciprs; 19 November 2016, 19:29.

                            Comment


                            • test in ro cu 1.0sce pe sander

                              Don't forget to subscribe to our channel! For comments, more details, pictures and videos: http:/www.turatii.ro


                              alte detalii interesante despre 1.0sce din prisma tehnologiilor inglobate:

                              Dacia este prima marcă a Grupului Renault care beneficiază de noul motor pe benzină SCe 75 CP. Acest propulsor, cu 3 cilindri, de 1,0l, dezvoltă 75CP și furnizează un cuplu de 97 Nm. Față de motorul 1.2 16v 75 CP, economia de carburant și emisiile de CO2 sunt diminuate cu 10%.
                              Această performanță este obținută ca urmare a unei mase scăzute cu 20 kg, datorită blocului din aluminiu și tehnologiilor moderne integrate, printre care:
                              – O pompă de ulei cu cilindree variabilă.
                              – Capace de supape din material DLC (Diamond Like Carbon).
                              – Utilizarea grafitului în componența unor elemente ale pistonului.
                              La acestea se adaugă sistemul de distribuție dublă variabilă (double VVT) care permite un condus mai agreabil.
                              Motorul SCe 75 CP răspunde tuturor standardelor de calitate ale Alianţei Renault Nissan. Modern, economic și accesibil, noul propulsor va fi disponibil, de la începutul anului 2017 (în funcție de țară).
                              Last edited by cristi....; 20 November 2016, 13:39. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Ce bârâie asta micu', zici ca-i drujba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google