If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pai mi se pare ca a si specificat clar ca sce are vvt dublu, si pe admisie si pe evacuare
mai haios si ciudat mi se pare cand spune ca 1.0sce se misca mai fin si mai bine decat 0.9tce pana la acceleratii medii
"Cutia de viteze are doar 5 trepte, etajate mai scurt, motorul fiind 3 cilindri si aspirat, era nevoie de ajutor, rezultatul este interesant. In zonele de plecare de pe loc spre turatii intermediare, se misca mai fin si mai bine decat 0.9l TCe, care are un usor lag in acel interval de turatie. Sigur, odata urcat in ture, 0.9l TCe e mai bun."
Last edited by cristi....; 20 November 2016, 18:09.
... economia de carburant și emisiile de CO2 sunt diminuate cu 10%.
O diminuare a economiei înseamnă de fapt o creștere a consumului.
Exprimarea asta am auzit-o și ieri într-un reportaj la Radio România Actualități. Nu le-a ieșit comunicatul cum trebuie...
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
la inceput arata un consum de 7%, apoi zice ca in traseu de coasta a luat 5%, evident ca cu motorul turat mai tare. super. inseamna ca pe drum drept si mers cu 90-100 o sa ia cat un disel, 3.x-max 4.5% daca mergi tare )
pasla aia de pe capota pare cam scamosata pt o masina asa noua de altfel observ ca la tce si disel insonorizarile din compartimentul motor sunt din burete iar la sce-u asta e pasla daia cum era la vechiu logan, probabil ca pt o absortie mai mare a zgomotului
motorul insa pare sa se miste decent totusi, insa trebuie luat in calcul si modul de exploatare a lui, adica se misca decent cu schimbari la 6 mii+
Last edited by cristi....; 20 November 2016, 19:38.
Eu zic ca o sa se situeze consumul undeva intre 4.5 si 5.5 afara (mers normal...totusi...discutam de 73 cp)...oras undeva pe la 8-9 (cam sau ma rog...cam cu 0.2-0.5L mai putin decat 1.2). Iar daca mergi sportiv...(huh?)...fara numar.
daca si la 1 l si 3 cilindri te apuci sa tiganesti masina cu gpl.. inseamna ca trebuie sa te lasi de condus
gpl as vedea rostu doar la motoarele mari, peste 3l pe benzina. la cele asa mici , cum sunt majoritatea celor din Europa, mi se pare o ineptie. mai nou apare si 0.9tce cu gpl din fabrica... de rasu curcilor )
nu pot sa nu remarc cum in ultima luna cu aproximatie se vorbeste incontinuu de accidente in masa din cauza cetii...eu nu stiu altii cum sunt, dar 4 ani cat am facut naveta bv-sb saptamanal la niste cursuri de formare, am prins multe nopti cu ceata extrem de densa, sub 50m vizibilitate si nu am mai facut nici un accident. asta legat de paradoxul gplu-ului, adica nu te multumesti ca masina are un consum rezonabil pe benzina (un 6.5% mediu pe benzina aspirat zic ca e cat se poate de decent), ii mai pui si gpl ca sa-l faci si mai economic, in teorie, dar tu o frigi de nu se poate )
Last edited by cristi....; 20 November 2016, 21:28.
Eu zic ca o sa se situeze consumul undeva intre 4.5 si 5.5 afara (mers normal...totusi...discutam de 73 cp)...oras undeva pe la 8-9 (cam sau ma rog...cam cu 0.2-0.5L mai putin decat 1.2). Iar daca mergi sportiv...(huh?)...fara numar.
Consum oficial, neoficial o sa fie 6 extra si 10 urban, sa vezi comentarii in threadul consum Logan 1.0sce...daca scoteau un "Logan Guvid" de 500kg poate era bun de motorul asta. Cand am urmarit filmul, m-a apucat nostalgia de Matiz, tot asa era consumul, masina de carat sacosa de la supermarket, daca se urca soacra in masina se rupea filmu...turatii de peste 4000.
Last edited by Seba; 21 November 2016, 15:55.
Reason: Automerged Doublepost
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Arata mult mai bine motorul 1.0 SCe fata de 1.2 D4F, admisia e diferita și filtrul de aer și poate scăpa și de vaporii de ulei din carter. E un motor de turație, pare ca se infinge și econom la 90 km/h. Am observat destule îmbunătățiri și briz-brizuri, majoritatea preluate de la alte modele Dacia. Ar fi putut redesa consola cu comenzi, sa dispară acele butoane false prin migrarea comenzilor de geam pe portiere, arata ca nuca în perete, chestie de gusturi. Per ansamblu, arata bine sandero ph2, o sa ma duc la drive test când se vor lansa în România. Mi-a plăcut remarca la sandero stepway, ca majoritatea cumpăra doar jante din otel și atunci nu merita sa mai ofere opțional jante din aliaj.
daca si la 1 l si 3 cilindri te apuci sa tiganesti masina cu gpl.. inseamna ca trebuie sa te lasi de condus
gpl as vedea rostu doar la motoarele mari, peste 3l pe benzina. la cele asa mici , cum sunt majoritatea celor din Europa, mi se pare o ineptie. mai nou apare si 0.9tce cu gpl din fabrica... de rasu curcilor )
Dar curcile alea care au creierul cat o nuca nu rad si de cei care au diesel si consuma 4l/100km?
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment