If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ieri s-a încheiat Salonul Auto de la Paris, săptămâna aceasta ar trebui sa se lanseze noile modele și în România. Poate vor participa la Romaero Băneasa (20-30 oct), dar ma cam indoiesc.
sau sa faca ziua portilor deschise, cum a fost in weekendul care tocmai s-a incheiat la Renault, cand au lansat Renault megane sedan (noul fluence)
nici n-ai ce sa testezi la logan 1.0sce, ca mai rau te enerverzi. ce sa vezi? 0-100 in 15 sec si 151km/h vit maxima doar cu 1 pasager si fara nici un consumator pornit )
asta e masina clar de incepatori
mai mult, astea sunt "performantele" pt versiunea cheala, dar daca iei un laureat/prestige, care este mai grea decat versiunea de baza, automat si performantele sunt mai slabe
Last edited by cristi....; 17 October 2016, 11:33.
Pacat ca s-a inchis threadul dedicat, Dacia nu participa pentru ca nu are cu ce, auzi, masina nationala si in tara ta sa nu participi la TIB. Rusine Dacia!
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Eu zic ca nu dacia este de vina, cei care organizeaza. Am fost acum 2 ani si la fel dacia nu era prezenta. Pentru ca asa zisul SAB este de fapt Tiriac Auto !!!
In afara de renault, sunt toate marcile disponibile de la noi din tara, inclusiv nissan. Toyota, Kia, Hyundai ofera reduceri substantiale (cateva mii de euro).
Cand imi aduc aminte ca in anii 90, exact in perioada SAB aveam delegatie in Buc. Asa s-a intamplat vreo 2-3 ani. Ce vremuri, amintiri placute. Acum nu stiu ce s-a intamplat, parca suntem "mai prosti". Aveam ce vedea, compara, pune mana, ma intorceam cu o geanta de pliante, pixuri, carti de vizita, poze cu gagici de la ASE......
PS
pozele sunt acum bine ascunse.....la mama acasa.
Marca autohtonă Dacia, deținută de grupul francez Renault, a avut, suprinzător, una dintre cele mai puternice prezențe la ediția din acest an a Mondial de l`Automobile de la Paris. Noul design al modelelor Logan, Logan MCV, Sandero și Sandero Stepway, dar și cutia automată EDC intrată în dotarea micului SUV Duster au atras atenția asupra ambițiilor tot mai mari ale unui brand care, nu de mult, era considerat „low-cost”.
Dacia se distanțează tot mai mult de titulatura de marcă „low-cost” asumată odată cu apariția primlor generații ale modelelor Logan, Sandero și Duster. La ediția din acest an a expoziției auto de la Paris, eveniment care s-a desfășurat în perioada 1 – 16 octombrie, marca românească a prezentat o nouă evoluție a modelelor Logan și Sandero, împreună cu derivatele lor Logan MCV și Sandero Stepway. Modelele aflate la baza întregii game Dacia dispun din această toamnă de o nouă identitate - pe care producătorul o numește „luminoasă” - atât pentru partea frontală cât și pentru cea din spate. Blocurile optice din faţă şi spate au fost redesenate asigurând un plus de modernism. În partea frontală, luminile de zi cu lămpi de tip LED, sunt compuse din patru blocuri dreptunghiulare suprapuse pe verticală, în timp ce stopurile au în componență patru careuri. În timp ce Logan, Logan MCV și Sandero dispun acum de o bară de protecție frontală redesenată care are la bază o grilă de admisie a aerului cu contur cromat, Sandero Stepway preia în partea frontală codul stilistic al modelului Duster. Calandrul îmbină elementele de culoare neagră şi cele cromate, ansamblul inspirând dinamism. În partea din spate se remarcă ornamentul cromat al evacuării eşapamentului.
Conform oficialilor Dacia, evoluţia este vizibilă şi la interior. Elemente de culoare crom satinat, mai moderne şi mai rafinate pun în evidenţă aeratoarele instalaţiei de climatizare şi conturul părții centrale a planşei de bord. Noul volan, cu patru braţe, integrează în centrul său comanda claxonului, afişând, totodată, logo-ul mărcii. Versiunea de top dispune de un volan îmbrăcat într-un nou material plăcut la atingere şi durabil.
Este demn de luat în seamă că, în funcție de versiune, modelele Dacia dispun din această toamnă de o cameră video pentru deplasarea cu spatele şi de asistenţă la demarajul în rampă, iar comenzile de acţionare a geamurilor electrice, faţă şi spate, sunt de acum amplasate pe panourile portierelor.
Cutie EDC pentru Duster
Clienții Dacia vor putea opta, odată cu achziționarea unuia dintre modelele cu facelift, pentru un nou tip de motor. Este vorba despre un propulsor cu trei cilindri, de 1.0l, care dezvoltă 75CP. În cazul Duster, noutatea este reprezentată de disponibilitatea, în premieră în gama Dacia, unei cutii de viteze cu șase trepte de tip EDC (Efficient Dual Clutch). Transmisia EDC este însoțită de un sistem de asistență la demarajul din rampă. În această situaţie, calculatorul EDC şi sistemul de frânare oferă şoferului timpul necesar pentru a acționa pedala de accelerație fără ca vehiculul să dea înapoi. Varianta Duster cu EDC este disponibilă doar în cazul achiziționării unui vehciul cu tracțiune 4x2 și motorul diesel dCi 110.
Nici nu are de ce, piata tinta pentru Dacia nu mai e de ceva timp Romania.
Iar jurnalistii straini au mers la Paris, nu vin la TIB.
Adevarat zici. Dacia a trecut de la producator national, la international, iar din pacate romanii nu au putere de cumparare nici pentru probabil cea mai ieftina masina noua din Europa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment