Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la sf lunii asteia sau cel tarziu la inceput de noiembrie am inteles ca aduc

    de 1.0 mai putin probabil sa fie disponibil la test, de obicei masinile de test sunt cele in echipare de varf

    Comment


    • #17
      Ieri s-a încheiat Salonul Auto de la Paris, săptămâna aceasta ar trebui sa se lanseze noile modele și în România. Poate vor participa la Romaero Băneasa (20-30 oct), dar ma cam indoiesc.

      Comment


      • #18
        sau sa faca ziua portilor deschise, cum a fost in weekendul care tocmai s-a incheiat la Renault, cand au lansat Renault megane sedan (noul fluence)

        nici n-ai ce sa testezi la logan 1.0sce, ca mai rau te enerverzi. ce sa vezi? 0-100 in 15 sec si 151km/h vit maxima doar cu 1 pasager si fara nici un consumator pornit )

        asta e masina clar de incepatori

        mai mult, astea sunt "performantele" pt versiunea cheala, dar daca iei un laureat/prestige, care este mai grea decat versiunea de baza, automat si performantele sunt mai slabe
        Last edited by cristi....; 17 October 2016, 11:33.

        Comment


        • #19
          15 sec ? esti optimist vrei sa zici 35 sec !

          Comment


          • #20
            Dacia nu participa la TIB

            Comment


            • #21
              Pacat ca s-a inchis threadul dedicat, Dacia nu participa pentru ca nu are cu ce, auzi, masina nationala si in tara ta sa nu participi la TIB. Rusine Dacia!
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • #22
                incepe salonul auto bucuresti 20-30 oct acolo e rost de dacia !

                Comment


                • #23
                  Eu zic ca nu dacia este de vina, cei care organizeaza. Am fost acum 2 ani si la fel dacia nu era prezenta. Pentru ca asa zisul SAB este de fapt Tiriac Auto !!!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic
                  The MVP

                  Comment


                  • #24
                    In afara de renault, sunt toate marcile disponibile de la noi din tara, inclusiv nissan. Toyota, Kia, Hyundai ofera reduceri substantiale (cateva mii de euro).

                    Comment


                    • #25
                      Cand imi aduc aminte ca in anii 90, exact in perioada SAB aveam delegatie in Buc. Asa s-a intamplat vreo 2-3 ani. Ce vremuri, amintiri placute. Acum nu stiu ce s-a intamplat, parca suntem "mai prosti". Aveam ce vedea, compara, pune mana, ma intorceam cu o geanta de pliante, pixuri, carti de vizita, poze cu gagici de la ASE......
                      PS
                      pozele sunt acum bine ascunse.....la mama acasa.
                      Last edited by Oti; 19 October 2016, 09:57.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cosmos View Post
                        Dacia nu participa la TIB
                        Nici nu are de ce, piata tinta pentru Dacia nu mai e de ceva timp Romania.

                        Iar jurnalistii straini au mers la Paris, nu vin la TIB.

                        Comment


                        • #27
                          Marca autohtonă Dacia, deținută de grupul francez Renault, a avut, suprinzător, una dintre cele mai puternice prezențe la ediția din acest an a Mondial de l`Automobile de la Paris. Noul design al modelelor Logan, Logan MCV, Sandero și Sandero Stepway, dar și cutia automată EDC intrată în dotarea micului SUV Duster au atras atenția asupra ambițiilor tot mai mari ale unui brand care, nu de mult, era considerat „low-cost”.

                          Dacia se distanțează tot mai mult de titulatura de marcă „low-cost” asumată odată cu apariția primlor generații ale modelelor Logan, Sandero și Duster. La ediția din acest an a expoziției auto de la Paris, eveniment care s-a desfășurat în perioada 1 – 16 octombrie, marca românească a prezentat o nouă evoluție a modelelor Logan și Sandero, împreună cu derivatele lor Logan MCV și Sandero Stepway. Modelele aflate la baza întregii game Dacia dispun din această toamnă de o nouă identitate - pe care producătorul o numește „luminoasă” - atât pentru partea frontală cât și pentru cea din spate. Blocurile optice din faţă şi spate au fost redesenate asigurând un plus de modernism. În partea frontală, luminile de zi cu lămpi de tip LED, sunt compuse din patru blocuri dreptunghiulare suprapuse pe verticală, în timp ce stopurile au în componență patru careuri. În timp ce Logan, Logan MCV și Sandero dispun acum de o bară de protecție frontală redesenată care are la bază o grilă de admisie a aerului cu contur cromat, Sandero Stepway preia în partea frontală codul stilistic al modelului Duster. Calandrul îmbină elementele de culoare neagră şi cele cromate, ansamblul inspirând dinamism. În partea din spate se remarcă ornamentul cromat al evacuării eşapamentului.

                          Conform oficialilor Dacia, evoluţia este vizibilă şi la interior. Elemente de culoare crom satinat, mai moderne şi mai rafinate pun în evidenţă aeratoarele instalaţiei de climatizare şi conturul părții centrale a planşei de bord. Noul volan, cu patru braţe, integrează în centrul său comanda claxonului, afişând, totodată, logo-ul mărcii. Versiunea de top dispune de un volan îmbrăcat într-un nou material plăcut la atingere şi durabil.
                          Este demn de luat în seamă că, în funcție de versiune, modelele Dacia dispun din această toamnă de o cameră video pentru deplasarea cu spatele şi de asistenţă la demarajul în rampă, iar comenzile de acţionare a geamurilor electrice, faţă şi spate, sunt de acum amplasate pe panourile portierelor.

                          Cutie EDC pentru Duster
                          Clienții Dacia vor putea opta, odată cu achziționarea unuia dintre modelele cu facelift, pentru un nou tip de motor. Este vorba despre un propulsor cu trei cilindri, de 1.0l, care dezvoltă 75CP. În cazul Duster, noutatea este reprezentată de disponibilitatea, în premieră în gama Dacia, unei cutii de viteze cu șase trepte de tip EDC (Efficient Dual Clutch). Transmisia EDC este însoțită de un sistem de asistență la demarajul din rampă. În această situaţie, calculatorul EDC şi sistemul de frânare oferă şoferului timpul necesar pentru a acționa pedala de accelerație fără ca vehiculul să dea înapoi. Varianta Duster cu EDC este disponibilă doar în cazul achiziționării unui vehciul cu tracțiune 4x2 și motorul diesel dCi 110.

                          ttp://m.capital.ro/dacia-printre-vedete-la-paris.html

                          Last edited by aris86; 22 October 2016, 00:15. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mr.K View Post
                            Nici nu are de ce, piata tinta pentru Dacia nu mai e de ceva timp Romania.

                            Iar jurnalistii straini au mers la Paris, nu vin la TIB.

                            Adevarat zici. Dacia a trecut de la producator national, la international, iar din pacate romanii nu au putere de cumparare nici pentru probabil cea mai ieftina masina noua din Europa.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • #29
                              Bani se mai gasesc dar cumpara sh-uri din .de deh pentru unii este o rusine sa umblii cu loganul

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by stolniceanulucian View Post
                                ...romanii nu au putere de cumparare nici pentru probabil cea mai ieftina masina noua din Europa.
                                ...dar viseaza la Passat, bmw 5, audi a6. toate, clar, diesel, sa consume putin, ca nu le mai raman bani de chirie si intretinere
                                Last edited by Seba; 22 October 2016, 01:19. Reason: Automerged Doublepost
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google