Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.2 - 13.6 secunde (euro 4 si 5)
    1.4 - 13 secunde (euro 3 si 4)

    nu mai folosi quote ca sa raspunzi ultimului post!
    Last edited by Seba; 23 November 2016, 17:16.

    Comment


    • 1.2 a fost si Euro 4? Eu stiam ca 1.4 MPI a fost inlocuit pentru ca nu au putut sa scoata norma de poluare Euro 5 si tocmai d-asta au bagat 1.2 16V Euro 5.

      13.6 sec scotea L1 PH2 1.2 16V Euro 5. L2 1.2 16v Euro 5 scotea 14.5 sec.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • @vitriol eu i-am dat la L2 E6 1.2 16V in 13s 0-100km/h. https://www.youtube.com/watch?v=3D0UJcG1gd0 (incarcat de un prieten---este E5 loganul din clip)

        Comment


        • nu stiu de ce va agitati asa despre performantele unei rasnite in 3 cilindrii care oricum e "entry level" si care nu trebuie sa dovedeasca mai nimic , decat sa fie ieftin. cat mai ieftin ca reno sa aibe profit maxim la fiecare logan vandut. nici macar nu va consuma mai putin decat 0.9 turbo.

          problema e daca vre-un nebun are bani si vrea sa-i arunce pe un logan cu mai mult de 100 de cai. probabil i se zice sa-si ia duster sau lodgy.nu?
          Last edited by Costi-bc; 23 November 2016, 21:30.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Reclama TV la facelift: "pentru ca romanii vor mai mult"...

            ...de aia le dam mai putin, da-i dreaqului.
            Si asa a aparut 1.0 sce.

            Comment


            • "Pentru ca romanii vor mai mult, le dam mai putin."
              Asta era formularea completa.

              Comment


              • daca romanii voaiu mai mult, dominau vanzarile dci-urile de 90cp si 1.6_16v cu geamuri electrice, 4 airbaguri, volan piele, jante aliaj, aer conditionat. din pacate au dominat 1.4mp3 fara aer conditionat, fara servo, fara abs. daca abs si esp nu erau obligatorii, multi nici acum nu si le-ar fi pus pe lista de optionale. despre ce vorbim? romanul in general vrea mai mult, daca se poate e-klase nou la pret de logan chel. ei, asta n-o sa primeasca, nici daca sta in cap si se invarte cu 25000rpm...da, sunt si de-aia care ar fi vrut ceva mai mult, dar mult prea putini. eu as fi dat 300 de euro in plus pe climatronic, 100 de euro pe scaune incalzite si mai vreo 150 pentru esp (ca abs e deja) si inca 100 euro pt airbaguri cortina. eventual parbriz incalzit, in rest chiar nu-mi trebuie tempomat, navigatie, Bluetooth si alte fente. si ca mine poate mai erau vreo cateva sute. bun. restul de cateva milioane? aia n-au vrut mai mult. dacia, ma rog, Renault, exact asta face. da ce se cere. si cum n-o sa se intample ca de maine sa nu se mai vande nicaieri vreo dacie ca are motor de 1 litru in loc de 3.5litrii v6, ei o sa-si vada mai departe de politicile de marketing. ma pierd pe mien de client, pe K si mai cativa. asa, si? ii doare fix in dos...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Au luat motorizarile slabe, pentru ca cele puternice erau doar pe echipari superioare mult mai scumpe si oricum banii sunt o problema.

                  Insa sa iei cum a fost la logan ph2 (nu stiu cum e acuma), insa puteai lua logan chel cu rabla la 3500euro, masina noua... iar pentru cine a avut o dacie 1300, chiar si motorul 1.2 pe logan era mult mai bun si mai eficient. Deci DA, la 3500euro merita 1.0sce categoric. Dar sa ceri deja 10mii pe un litru aspirat si sa nu pui macar 1.6-le sau un 1.2turbo, e foarte enervant.

                  Comment


                  • sa mai pun inca o data oferta celor de la Honda pt Honda civic sedan 1.8 ivtec la 11990 euro+tva?



                    si asta e scumpa comparativ cu loganu?! de fapt e chiar mai ieftina )

                    unde mai pui ca primesti si 4 anvelope de iarna cadou, pe langa discountu de 4mii si ceva de euro. ei, astea oferte. nu inteleg cine ar mai da 10 -14 mii pe un logan, eventual si 1.0sce si pus pe mcv cand concurenta (indirecta) are niste oferte care spulbera dacia

                    motor aspirat, decent, pe benzina, foarte rafinat, foarte economic pus pe o caroserie normala.
                    Last edited by cristi....; 24 November 2016, 01:21.

                    Comment


                    • Astia de la Renault se laudau ca vor face o masina de 5000 de euro. Mai au mult pana atunci?

                      Comment


                      • Originally posted by cristi.... View Post
                        sa mai pun inca o data oferta celor de la Honda pt Honda civic sedan 1.8 ivtec la 11990 euro+tva?



                        si asta e scumpa comparativ cu loganu?! de fapt e chiar mai ieftina )

                        unde mai pui ca primesti si 4 anvelope de iarna cadou, pe langa discountu de 4mii si ceva de euro. ei, astea oferte. nu inteleg cine ar mai da 10 -14 mii pe un logan, eventual si 1.0sce si pus pe mcv cand concurenta (indirecta) are niste oferte care spulbera dacia

                        motor aspirat, decent, pe benzina, foarte rafinat, foarte economic pus pe o caroserie normala.
                        Dar la intretinere,piese,revizii,etc e mai ieftina ca Loganu?
                        Last edited by Old Driver; 24 November 2016, 09:09.
                        Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                        Comment


                        • atita iese loganu 5000 pret de cost difernta e pentru acopere pierderile la fluence/latitude/talismn/megane4RS si alte panarame scumpe - fara dacia faliment scria pe reno

                          Comment


                          • @Old Driver - eu cred ca iesi la acelasi pret in 8 ani, confortul difera. Asiaticii au alt concept in ceea ce priveste taierile de costuri, modul de priectare si asamblare al masinii. Se vede din modul cum dai jos capacul de la tabloul de sigurante (apropo ai facut-o?) si cand deschizi torpedoul. Daca dupa garantie pica maneta de semnalizare, agata portiera, la Dacia, te-ai scos.
                            PS
                            nu mai aduc vorba de rugina, apa din masina, fisura in mastic, triple, curatare clapeta electronica, turatie neregulata, pornire ratata, baterie, etc

                            Ceva in genul cum ai cumpara o imprimanta cu 200lei si anual bagi 200lei in consumabile, cu pierdere de timp, sau cumperi ceva de 400lei si 4-5 ani uiti de ea.
                            Last edited by Oti; 24 November 2016, 09:23.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • "Pentru ca romanii vor mai mult, le dam mai putin."
                              Asta era formularea completa.
                              Sau:
                              "Pentru ca romanii vor mai mult, le dam ce credem noi ca-si permit".

                              Comment


                              • @old_driver, întreținerea și revizia la dacia e comparativ cu mărcile straine, consumabile fiind destul de scumpe. De la 10-11000 euro, nu merita sa mai cumperi logan, oferă japonezii reduceri substantiale.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google