Romanii vor mai mult dar nu vor sa plateasca! E ca-n autobuz, toti se plang de conditii dar trei sferturi n-au cumparat un bilet in viata lor!
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
-
Renault nu sunt prosti sa-si riste propriile modele in fata unui Logan bine motorizat, mai sigur si mai bine echipat. In gama lor, Loganul ocupa un loc bine stabilit si va beneficia de îmbunătățiri doar pe masura in care evoluează modelele proprii, pentru a mentine diferențele intre ele.
Pana acum Dacia a mers bine pe acest principiu si nu au de ce sa schimbe politica. Toti ne dorim masini mai bune, dar alegem in functie de cat ne permitem. Daca nu era Logan la pret decent, nu imi luam prea curând o masina noua.Dacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack
Comment
-
Renault nu sunt prosti sa-si riste propriile modele in fata unui Logan bine motorizat, mai sigur si mai bine echipat
Logan = Renault. E un model de Renault, ce tot vopsim cioara? Ca scrie pe EL Dacia, scrie ca asa "a vrut" romanii. Renault a ales sa faca si masini low-cost, cu denumirea de Logan la noi in tara ca asa le-a iesit la calcul ca ar fi mai ieftin.Daca nu era Logan la pret decent, nu imi luam prea curând o masina noua.
P.S. Cum ar fi fost daca in loc de Dacia ar fi fost Oltcit? Oltcit-Logan = varza ca e Oltcit, e romaneasca, nu e tot mama ei, Renault.Last edited by Fanez; 24 November 2016, 11:10.
Comment
-
honda la 14300 cu dotari peste logan, in conditiile in care loganul 0.9 iziar e 11300, fara airbaguri cortina, fara climatronic, e cu 3000 de euro mai ieftin. daca n-ai aia 3000 de euro, si promotia la primele 100 de civic-uri se termina, ai de ales intre un logan de 11300 si o honda de 16-17000, adica inca 50%. oricum, daca n-ai banii, nu-ti iei altceva decat logan, oricat de mult ar visa omul la frane pe disc pe spate si motor de 140cp. inca o chestie, cati dintre cei care si-ar lua civicul la 14mii si-ar face si casco? atunci sa vezi intretinere, loganul o sa para "mocaciune" la piese. avantajul hondei insa e ca nu ploua in ea. ca ruginste sau nu, asta ramane de vazut. apropo de fiabilitatea japoneza, mitsubishi lancer ia rugina de 3 ori mai repede decat loganul si costa de doua ori mai mult. de honde drept e ca n-am auzit decat de bine, asadar pentru cine-si permite 14000 in loc de 11-12000, honda in mod cert e o alegere buna, cu atat mai mult cu cat concurenta directa, megane sedan, la 14000 vine cu 1.6_16v 115cp si aer conditionat manual.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Inseamna ca n-ai vazut ce preturi are 0.9tce la revizii
Impozit ? 64lei la 1.6 si vreo 150-200lei la 1.8 ... ti se pare asa mare diferenta ? Sau vreo 40lei la 0.9tce si 64lei la 1.6 de pe Opel Astra.
Piesele mi se par scumpe, la nivelul marcilor care nu sunt low-cost, iar la Logan 2 elementele de caroserie trebuie sa fie si mai scumpe.
Ai vazut cat costa la logan ph2 proiectoarele de ceata sau becurile din proiector cu minunatul psx24w care se gasesc greu ?
Sper sa apara cat mai repede proprietari de 1.0sce
Comment
-
Originally posted by aris86 View Post@old_driver, întreținerea și revizia la dacia e comparativ cu mărcile straine, consumabile fiind destul de scumpe. De la 10-11000 euro, nu merita sa mai cumperi logan, oferă japonezii reduceri substantiale.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Fanez View PostAm mai spus-o si "ma repet":
Logan = Renault. E un model de Renault, ce tot vopsim cioara? Ca scrie pe EL Dacia, scrie ca asa "a vrut" romanii. Renault a ales sa faca si masini low-cost, cu denumirea de Logan la noi in tara ca asa le-a iesit la calcul ca ar fi mai ieftin.
Comment
-
Comment