If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
despre logan facelift nu mai e nimic nou de spus. tot ce e de stiut, se stie deja. asa ca, am ajuns sa facem diverse variatiuni pe tema logan 2 facelift vs ce ofera concurenta la aceiasi bani .
Nu e un argument faptul ca nu mai aveti nimic de adaugat in legatura cu subiectul si sa faceti varza un topic cu subiect bine definit.
Sunt absolut convins ca veti gasi topicuri unde puteti fi on;
Cautati-le si vorbiti acolo.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Domnule IancuMIC inteleg off topic cand este 100%... dar cand mai mentionezi "Logan 2 ph2 (Diesel1.5 dCi 90 CP Easy-R pilotata 6 Traction)...de la 12650 Euro"...
atunci ce sa mai zic...mersi oricum...
Eu zic sa vorbim de cele cateva chestii cel putin ciudate:
1. Jante de otel pe versiunea Prestige a loganului (fara a putea macar alege ca optional jante de aliaj).
2.Lipsa AHA Radio pe Medianav-ul Evo de Romania.
3.Lipsa posibilitatea de a o lua cu difuzoare Focal din fabrica.
Bine macar ca la noi nu cer 250 Eur pe farurile cu led....(inca).
Eu am fost si am vazut L2 facelift in showroom. NU am vazut lufturile respectiva la zona capota motor-far, dar este adevarat ca din cauza geometriei se vad umbre si reflexii care in poza pot sa iasa altfel decat vede ochiul. hai sa fim seriosi, sunt toate facute pe aceeasi matrita, nu are cum sa apara un luft de 2cm aiurea din eter
Volanul de piele e super, fix ca la o masina straina.
In rest.. nu prea m-a dat pe spate. Cand usa e deschisa vezi garniturile taiate grosolan si se opresc asa din drum..parca nu ajung la destinatie
Schimbatorul....deja fac crize cand il vad. acelasi schimbator la toata gama dacia de la A la Z, inclusiv Clio. Ce naiba, era asa greu sa faca alta maciulie? Este aceeasi maciulie cu care s-a lansat loganul la inceputuri.
Fata de L1 ph1 care il am am inteles ca garda la sol e mai mica, adica L1 are 150, L2 are 145, ma obisnuisem cu garda mai mare
Nu inteleg de ce se merge in continuare pe ideea cu inchiderea usilor in partea superioara peste acoperis si nu se inchide frumos ca la alte masini sub nivelul acoperisului. Ar rezulta o izolare mai buna a habitaclului si un zgomot la rulare mult mai redus..
Pt prestige ma asteptam si eu la ceva mai high, un dci de 110, alte scaune macar cu tapiterie mixta textil-piele. In oferta de pe net vad ca se poate opta pt piele, dar banuiesc ca este acelasi scaun, difera doar husa. Dar nu am vazut in nici un showroom vreun logan expus cu tapiteria de piele.
Manerele exterioare de la usi... mi se par oribile. Cred ca arata mai "rafinate" cele de ph1.
Sincer...nu prea imi place. E adevarat ca s-au facut imbunatatiri fata de vechile modele, dar am impresia ca pe de o parte faci o mica imbunatatire, pe de alta parte altceva strici si rezultatul nu este grozav. fata de PH1, butucul cheii de la sofer este f jos, ca sa bagi cheia in butuc trebuie sa te apleci de genunchi )) . la ph1 era la o inaltime optima.
La mine (oricat as "suferi", masina nou nouta de 2 luni) pot confirma faptul ca la far stanga am '"bonnet / headlight" pana la capota de 8 - 8.5 mm deci abatere suplimentara (1.2-1.7 mm), in schimb la far dreapta e doar de 5.5 mm (abatere acceptata)
Acum ce sa fac, sun la V.C.?... Unii ar zice ca da...altii nu...Eu personal nu...
Sunt altele car "dor" mai tare...
masina asa, e misto, faceliftu, mie imi place singurul lucru care nu-mi place se leaga de motorizari, nu ai ce sa alegi, decat 2 variante: 09tce 90 de cai sau 1.5dci 90 de cai. restu sunt aiurea
poate la l3 sa vedem portiere normale, care presupun cel putin inca 1 rand de cheder
e nevoie de schimbari structurale majore. daca l3 va avea alta platforma tehnica (si e f posibil, de vreme ce dusterul de la anu va fi pe platforma de talisman) probabil ca atunci toata lumea va fi multumita. masina mai mare, comportament dinamic mai bun, poate si o suspensie multilink pe spate, poate portiere normale, ca de acu 20 de ani etc etc
Last edited by cristi....; 24 November 2016, 16:11.
Poate vedem in viitor si un motor nou 0.5 aspirat. si peste inca ani sa il faca turbo de 60 cai
Daca e scos faceliftul asta acum, probabil abia peste inca vreo 4 ani vedem daca vine L3 cu o garda la sol de 135mm , sau un alt facelift . Dar pun pariu ca o sa aiba aceasi maciulie la schimbatorul de viteze. pun pariu....
Dar sper sa nu am dreptate
Last edited by mdaniel76; 24 November 2016, 16:11.
o sa ma duc maine dupa amiaza/inserat sa testez noile faruri , probabil pe la ora 17-18 se mai elibereaza zona de trafic
Vineri la ora 17-18? Glumesti! Vineri (in fiecare vineri) zici ca toata lumea din oras iese pe strazi cu masina ca sa vada luminitele de craciun. Sa le testezi ca sa vezi cum se proiecteaza pe masina din fata, in timp ce stai in coloana.
O sa fii dezamagit, pentru ca "ledurili" inlocuiesc DRL-urile cu filament. Farurile sunt cu bec halogen H7.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment