Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se descurca foarte bine. Iti dau eu scris.

    Atata vreme cat esti constient ca ai sub tine o masina de 75cp, n-o sa ai nicio problema.

    Daca scazi 1450 E din aia 10200 (astepti programul rabla) o sa ai o masina noua la un pret decent, cu destule briz-brizuri pe ea.
    Last edited by vitriol; 25 November 2016, 21:18.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • o alta varianta demna de luat in seama din portofoliu dacia mi se mai pare duster 1.6 sce bvm 5, 4x2, pack adventure la 14600 parca
      Decat SUV 4x2, mai bine berlina.
      As interzice prin lege price SUV care nu e 4x4.

      Comment


      • bine, dar una e sa obtii 75 de cai dintr-un motor de 1,4 cu 4 cilindri si alta dintr-unu de 1l si 3cilindri. chiar daca puterea e teoretic aceiasi (practic nu e, ai cel putin 2 cai in -, +restrictiile impuse de norma de poluare euro 6 vs e4, temperarea motorului etc), chiar daca ziceti voi de multiplicari bla bla ca, cuplu de la 1.0 ar fi acelasi cu cel de la 1.4 (eu ma indoiesc) dar sa zicem, 1.0sce isi va pierde mai repede suflu decat 1.4

        in plus, cand iti iei o masina, faci o investitie pe 5-6-7 ani, trebuie gandit in perspectiva, nu o sa o iei cu nivelu minim de dotari. eu as lua, cel putin in cazul daciei, numai versiunea de top, care sa-mi asigure un minim de confort si siguranta si peste 5-6 ani

        altfel, cea mai buna varianta e cea access, daca e sa fii foarte pragmatic. ai strictu necesar. taximetristii din grecia traiesc f bine si fara ac, chiar daca masinile lor au asa ceva multi nu-l pornesc, prefera sa mearga cu toate geamurile coborate la maximum. 2 boxe si un cd player poti sa ti le pui si tu dupa aia, nu e mare afacere. cu 400-500 de lei ai rezolvat problema

        Originally posted by mr.K View Post
        Decat SUV 4x2, mai bine berlina.
        As interzice prin lege price SUV care nu e 4x4.


        studiile arata ca peste 90% din posesorii de SUV aleg versiunile 4x2

        motivu pt care iti alegi un suv e sa poti urca borduri si sa ai o vizibilitate mai mare asupra traficului, data de pozitia mai inalta de condus+ senzatia de siguranta pe care ti-o confera.

        nu vezi ca toate suvurile stau in oras? ce offroad? )

        in plus, constructorii au inteles asta, ca clientii aleg suv pt asfalt nu offroad, asa ca le-au adaptat pt confortul la rulare pe asfalt. in offroad nu prea se descurca, au unghiu de atac prea mic, din motive aerodinamice

        vezi tu un x5 facand offroad pe te miri ce coclauri? sau range rover sau altfele
        Last edited by cristi....; 25 November 2016, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Pai as interzice si SUV-urile in oras.

          studiile arata ca peste 90% din posesorii de SUV aleg versiunile 4x2
          Ca's niste calici cu nasul pe sus. Daca nu ai cu ce, stai in banca ta si ia masina din categoria pe care ti-o permiti, cu de toate.

          Comment


          • suvu eu l-as vedea doar ca a 2a masina, de concediu cu familia. in oras, pt munca si plimbat de colo colo, mai ales daca esti singur in masina, maxim 2 in majoritatea timpului, o masina de clasa mini/mica e cea mai potrivita. nu are nici o logica sa te cari cu dita mai magaoaia dupa tine, sa consumi si cat nu face, etc etc

            Comment


            • Cristi, parca esti femeie, sa moara Franta! Daca 1.0 nu te satisface, iti iei 0.9 TCe sau dCi 90cp. Ce este atat de greu?

              Pentru ce am eu nevoie, adica frecangeala in oras 90% din timp, 1.0 SCe mi se pare ideal. GPL pe ea, sa rada toate curcile, si merg aproape gratis.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • pt oras e ok. mai ales la ce vitezii medii de deplasare sunt in B, 73 de cai sunt prea multi. ti-ar fi de ajuns si 40 eu nu prea merg cu masina in oras, asa ca pt afara hm. 0.9tce l-am condus la lansarea l2. atunci mi s-a parut ok, acu nu stiu


                mie imi place 1.0sce ca si tehnologie. la 0.9tce nu ai vvti si pe admisie si pe evacuare, nu ai bloc din aluminiu, etc

                in plus sunt tare curios cum suna 3 cilindri asta cica ar fi ca un baby v6

                1.5dci cu easy r nu m-a impresionat, adica am ramas neutru, ma asteptam ca, cuplu sa se simta mai bine, eu nu prea am simtit nimic. ori masina era f bine antifonata (ceea ce mi s-a si parut), ori eram prea absorbit de suturile date de cutia easy r la apasarea pedalei de accin forta

                pe de alta parte m-as vedea conducand un 1.0sce si pe distante lungi, in limite perfect normale, 90-100km/h pe cruise control, fara amenzi, fara stres, o terapie excelenta pt controlarea nervozitatii si a lipsei de rabdare
                Last edited by cristi....; 25 November 2016, 21:50.

                Comment


                • Suna ca un polizor gen Matiz. Cum altfel sa sune?

                  Mie imi place foarte mult cum se misca 0.9 TCe. Asta chiar nu are zgomotul de polizor.

                  Se poate ca 1.0 SCe sa nu sune prea rau. Ramane de... auzit.
                  Last edited by vitriol; 25 November 2016, 21:50.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • pana la turatii medii pare sa sune ok, adica sa nu prea sune a nimic la acceleratii incepe sa se auda baraitul specific

                    stiu pe cineva, o femeie mai exact, care o lunga perioada de timp a fost soferita de matiz rosu (mini ferrariu ei rosu, dupa cum il alinta). mergea de traznea masina aia, 140 cand facea bv-cj de ex si se grabea ) am mers odata cu ea si am ramas placut impresionat de cum s-a miscat. a reusit sa depaseasca si tiruri. in plus nu avea turometru, deci habar nu am la cat schimba, dar o ardea pe coada corespunzator cand era cazu

                    viteza de croaziera era mai mare cu matizu ei decat cu loganu meu . eu nu prea depasesc 120km/h, rar 130-140, ea mergea frecvent 120-130 )

                    pe de alta parte as depasi viteza asta cu mare drag, daca nu m-ar deranja zgomotu motorului si turatia lui. de ex la corolla cvt, la 100km/h stateam sub 2 mii de ture, zici ca eram pe loc, nimic nu se auzea. la 120 la fel. cu aia as merge cu 140 de placere
                    Last edited by cristi....; 25 November 2016, 21:59.

                    Comment


                    • Matizul, daca il accelerezi puternic, motorul da senzatia ca vrea sa decoleze

                      Comment


                      • Hai ca incepi sa-ti vii in fire. Cu siguranta 1.0 12V n-o sa fie mai prejos. Fie el si cu 300kg in plus, dar si cu fo' 25 cp in plus, fata de Matiz.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Să vă spun cum văd eu treaba, dacă mâine Dacia are promoție în care Logan Prestige cu 1.0 sce e la 7000-7500 euro eu unul o cumpăr, la prețul de 9750 însă ...
                          Cam asta e marea problemă de la Dacia, nu sunt low-cost pentru România, sunt low cost pentru Germania, Franța, Olanda, Belgia etc. Pentru piața noastră sunt prea scumpi și ca atare rămân la Opelul meu care la anul face 10 ani.
                          Și probabil când o să-mi schimb Opelul o să merg pe un SH de 3-4 ani (nu-mi permit de 2 ani )

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post
                            la 0.9tce nu ai vvti si pe admisie si pe evacuare, nu ai bloc din aluminiu, etc
                            Bineinteles ca ai!

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              0.9tce l-am condus la lansarea l2. atunci mi s-a parut ok, acu nu stiu


                              ... la 0.9tce nu ai vvti si pe admisie ..... nu ai bloc din aluminiu, etc
                              Iar începi...

                              puțină documentare nu strică
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • da, scuze, am uitat

                                ia uite ce zice unu care a mers cu ea...

                                "
                                Cum este noua motorizare?
                                La rece, motorizarea este o idee mai zgomotoasă şi parcă vine şi cu ceva vibraţii. Odată ce ai pornit, descoperi un propulsor surprinzător de viu, unul ajutat şi de o etajare scurtă a cutiei de viteze. Chiar dacă este un propulsor care are cu 10 Nm mai puţin decât motorul de 1.2 litri, faptul că cei 97 Nm, valoarea maximă a cuplului motor este disponibilă cu 750 rpm mai devreme se simte. Apoi vorbim despre un propulsor de generaţie nouă, cu piese interne optimizate atât din punct de vedere a maselor cât şi a frecărilor, ceea ce conduce la un răspuns mult mai prompt al motorului la acceleraţie. Ciudat, dar după ce am dat o tură şi cu un Sandero Stepway cu propulsor 0.9 TCe de 90 CP, aşa mari diferenţe nu am găsit. Iar acestea sunt uşor trecute cu vedere când iei în calcul consumul. Deşi maşina de test avea doar 500 km, adică vorbim despre un propulsor nou, pe un traseu montan virajat în uşoară urcare cu un stil de condus normal, după 50 km aveam un consum mediu de 5,4 litri, iar pe traseul de întoarcere, tot pe 50 km am avut un consum mediu de 4,4 litri. Cu două persoane la bord maşina a oferit reprize corecte. Eventualele depăşiri sunt momente pe care trebuie să le calculaţi cu ceva mai multă atenţie. Dacă luăm în calcul patru persoane la bord şi un portbagaj plin de bagaje, atunci motorizarea SCe se transformă într-un de deplasare liniştită din punctul A în B, pe undeva cam ce se doreşte de la o motorizare de debut în gamă

                                Merită această nouă motorizare?
                                Este un propulsor corect de debut în gamă. Un motor de generaţie nouă. Nu am putut acuza o senzaţie de submotorizare, deşi pe alocuri, unele pante ne-au obligat la retrogradări, din 5 în 4. Consumul este unul dintre marile sale atuuri. Dacă ar fi să alegem între unitatea 0.9 TCe de 90 CP şi 1.0 SCe de 75 CP, am alege versiunea aspirată.

                                "

                                Am venit în Croaţia să facem cunoştinţă cu noua gamă Dacia. Adică cu Sandero, Logan, Logan MCV şi Sandero Stepway. Plus... Duster 1.5 dCi de 109 CP şi cutie automată EDC cu dublu ambreiaj. Din tot cocktailul de noutăţi, am fost interesat de noul pro...


                                de reflectat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google