Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Romanii n-au bani de Logan, prin urmare cumpara si ce-si permit, passat&co etc.

    Comment


    • #32
      Corect!

      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

      Comment


      • #33
        "Dacia se distanteaza tot mai mult de titulatura de marca low-cost" HAHAHAHA Sunt de acord, dar numai din punctul de vedere al preturilor. Daca discutam despre calitate, dotari, performante, siguranta etc Dacia este low cost.

        Comment


        • #34
          Cum spunea cineva pe aici "daca nu lauzi Dacia esti troll", Dacia la preturile ei ofera mai multe decat alte marci (inclusiv ca calitate, costuri de intretinere, fiabilitate).

          Comment


          • #35
            Originally posted by Fanez View Post
            Romanii n-au bani de Logan, prin urmare cumpara si ce-si permit, passat&co etc.
            Passat de 5000 de euro si 15 ani vechime, cam asta e bugetul.
            Restul, care au bani de un Passat de 2-4 ani si 15 mii de euro, n-ar fi fost clienti Dacia oricum.

            Pana la urma, e jumatate dintr-un Logan, cat tine, tine.

            Sunt masini care functioneaza bine si le cumperi cu 3500 de euro, Skoda, Renault, Volkswagen, Opel.

            Astia n-au bani de Logan nou, vor si ei o masina. Ca are 300.000 km la bord nu conteaza, de obicei merge inca 100.000 km in urmatorii 7-10 ani.
            Un Logan nou dupa 100.000 de km si 10 ani nu mai valoreaza mare lucru. Ca si masina aia de 3500 de euro.
            Doar ca diferenta de mii de euro pe care n-o da pe un Logan nou, le ajunge pentru bezina, asigurari si reparatii in urmatorii ani.

            Deci da, Loganul nou e scump pentru multi romani. Loganul sh ar merita, dar proprietarii cer pe el mai mult decat face.
            Deci, nu inteleg dezgustul unora pentru cei care-si cumpara masini sh straine. E dreptul lor, asa cum a fost si dreptul altora de a-si arunca banii pe o masina slabuta din toate punctele de vedere ca LOganul, si din ce in ce mai slaba calitativ.
            Adica astia care cumpara Logan si-au dovedit inteligenta ?
            Eu n-am simtit asta. Dupa 2 ani cand a aparut un punct de rugina pe portiera, apoi pe plafon, apoi pe aripa spate si tot asa, m-am simtit inselat, nicidecum inteligent in alegerea facuta.
            La mine masina trebuie nu doar sa functioneze impecabil, ci si sa arate impecabil. Ori eu nu pot vopsi o masina anual, ca nu merita financiar.

            Dacia a vazut ca a secat balta in Romania, mai sta aici cat salariile sunt inca mici comparativ cu nivelul de pregatire al mainii de lucru.
            Noi nu suntem Slovenia, sa producem marci scumpe. Totul tine de sclavii platiti putin. Cand sclavii vor dori mai mult decat poate Renault sa renunte din profitul sau, ancora sus si cap compas alte tari cu sclavi fara pretentii asa mari.
            Last edited by mr.K; 22 October 2016, 20:43.

            Comment


            • #36
              Problema care o vad eu aici nu este Dacia, ci puterea financiara scazuta a oamenilor din jur. Cand o sa-ti permiti o masina de 50K de vacante si mers in exterior o sa apreciezi la fel de mult Loganul ca pe o masina foarte utila si ieftin de mers din punctul A in punctul B.

              Pana atunci insa poti sa te plangi pe forum ca ai fost inselat si ca dupa ce te-ai rupt sa strangi banii de logan nou, uita domne ca meritai mai mult.

              Saracu' roman.

              Comment


              • #37
                Tocmai, ca m-am simt inselat de Dacia si de judecata mea, pentru ca in loc sa-mi cumpar atunci o masina ca lumea, am ales o masinna ieftina, din A in B. Si am vazut ca e o alegere proasta.
                Deci, cine isi permite mai mult, sa se pishe cu bolta pe alegerile ieftine, nu merita nici prin prisma economiilor facute, nici dintr-un alt motiv.

                Daca tu te-ai rupt sa strangi banii pentru Logan, nu toata lumea trebuie sa faca asta. Concluzia ta e gresita.
                Si nu doar meritam, imi si permiteam psihologule amator.

                Faza cu mersul din A in B e spusa de toti cei care nu-si permit altceva. Din A in B te duce si tramvaiul.
                Last edited by mr.K; 22 October 2016, 23:46.

                Comment


                • #38
                  Scumpa sau ieftina, depinde de buzunarul fiecaruia. Dacia este low cost dar asta nu inseamna ca e o masina proasta. Isi face treaba foarte bine in limitele in care a fost construita. Dar doar pentru ca au facut un facelift asta nu inseamna ca Dacia a trecut la un nivel superior al calitatii productiei si asamblarii, de exemplu. Plus ca ar fi in detrimentul Renault ca Dacia sa creasca prea mult.
                  Sigur, laudam Dacia dar numai atunci cand merita. E relativ ieftin de intretinut si destul de fiabila.

                  Comment


                  • #39
                    Da faceliftul nu a adus schimbari de calitate ci doar cosmetice, precum fac toti producatorii auto, inclusiv cei premium
                    Iar eterna idee ca masina straina, sh fiind, e masina, nu e caruta precum masina romaneasca
                    Ce ofera dacia la masinile sale alti producatori cu dotari asemanatoare sau chiar mai putine cer mai multi bani, cu mii de euro in plus ,chiar fara navigatie, proiectoare ceata, bluethoot etc.
                    Am multe cunostinte care au luat masini nemtesti, vw si opel, de 8,9, sau 10 ani, cu 3500- 5000 euro, care au mai bagat intr un an, doi, cam 1500- 2500 euro, si asa au ajuns la 5000-7000 euro bani dati pe masini deja de peste 10-11 ani , cu peste 250000 - 30000 km in bord , si au inca diferite probleme de rezolvat cu alti bani de bagat
                    Masina de peste 10 ani si peste 200000 km este deja foarte obosita indiferent de marca, componentele sunt similare si tabla este tot tabla
                    Logic vorbind, la cat cumparai un logan laureat cu dotari de rigoare, undeva la 7000 euro prin rabla, deja daca pui in balanta o masina de 10 ani si una nou cam la aceeasi bani, masini similare, deja nu vad rostul sa cumperi una veche si foarte rulata doar pt sigla

                    Comment


                    • #40
                      Pai asa ar trebui, sa fie discutiile la subiect, despre... facelift.
                      Numa' ca faceliftul a fost asa subtire, ca discutiile au inceput si s-au terminat cu stopurile.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mr.K View Post
                        Pai asa ar trebui, sa fie discutiile la subiect, despre... facelift.
                        Numa' ca faceliftul a fost asa subtire, ca discutiile au inceput si s-au terminat cu stopurile.
                        Aici trebuie sa te contrazic si eu. S-a umblat si la faruri si la volan. In afara de asta faceliftul se refera la aspect, nu la imbunatatiri tehnice. Ca i-au mai nimerit un motor in plus e alta ciorba. [emoji38]

                        Comment


                        • #42
                          discutiile au inceput si s-au terminat cu stopurile
                          Pai intre inceput si sfarsit se afla curpinsul. Iar la cuprins s-a vorbit si de ce spui tu.
                          Dar strict ce a ramas important au fost stopurile.

                          Ce mai implica un facelift.
                          Modificări mecanice pot sau nu pot să apară concomitent cu facelift - ul (de exemplu, modificări ale motorului, suspensia sau transmisia ).
                          A facelift may include a change to the vehicle's name; such was the case when Ford renamed their Five Hundred model to be their Ford Taurus in 2008. The facelifts of the Citroën DS3, DS4 and DS5 even changed the brand under which these models fell to DS instead of Citroën.
                          Last edited by mr.K; 25 October 2016, 15:14.

                          Comment


                          • #43
                            fanez, k, pilifida, vreti "vacanta fortata" ?
                            k, mai usor cu ironiile, ca nu-si au rostul. cum tu esti satul de o anumita masina, asa sunt multi altii care n-au avut o problema cu ea si sunt foarte multumiti de alegerea facuta. nu sunt prosti nici aia contra, nici aia pro-logan si nu trebuie sa faceti din toate topicurile subiect de scandal.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Dar nenea asta cu numele de "K", care tot isi bate joc, e fost vreodată in vacanță? Sunt curios! Asa i se ținea parte si marelui "Cezar", marele moderator. Chiar nu vedeti cum stau lucrurile!
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Nene ii zici cui vrei tu.

                                La mine scrie la user mr.K.
                                Cand mi te adresezi, scrii @mr. K, conform Regulament. Pune mana si citeste.
                                Familiarisme gen bre, nenea, bah, ne permitem cei care suntem prieteni.
                                Tu cu mine nu suntem, ca nu ne-am ciocnit valizele la gara.

                                Eu nu jignesc pe nimeni, altii se simt jigniti inutil, la niste discutii despre o masina departe de a fi buna, nu exceptionala cum o vad multi.

                                k, mai usor cu ironiile, ca nu-si au rostul. cum tu esti satul de o anumita masina, asa sunt multi altii care n-au avut o problema cu ea si sunt foarte multumiti de alegerea facuta. nu sunt prosti nici aia contra, nici aia pro-logan si nu trebuie sa faceti din toate topicurile subiect de scandal.
                                @Seba, daca spui de o masina ca e proasta, nu inseamna ca nu respecti alegerea cuiva. Oamenii aleg un lucru mai putin bun din diverse motive: buget, nepricepere, lipsa de interes...
                                In schimb, daca el se simte deranjat, poti sa-ti pui intrebarea daca nu cumva adevarul supara, si ai atins un punct sensibil.
                                Niciodata o masina nu va primi doar laude.

                                De exemplu eu vad proiectoarele la faceliftul asta ca fiind prea mari, pica fix ca nuca-n perete. Plus ca fiind mari, sunt mai vulnerabile la pietrele aruncate de masile din fata.

                                Stopurile spate ar fi de efect cu o sursa de iluminare moderna, asa, o sa fie ca niste felinare chinezesti cu o lumanare inauntru.
                                Last edited by mr.K; 25 October 2016, 20:22. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google