Originally posted by agp626
View Post
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
Originally posted by m3dic911 View PostFoarte bine punctat!
Asa o senzatie de masina care se destrama imi da L2, de nu pot sa-ti zic.....pare fragila, firava......acum sper sa fie doar o impresie, iar realitatea sa-mi demonstreze contrariul, peste 5-6 ani.
L1 pe langa L2 imi pare tanc
Comment
-
mie logan2 mi se pare mai stabila. cu logan1 cand treceam pe langa un tir din contrasens simteam curentul de aer. acum trec lejer.
in fine, inca o chestie interesanta e spatiul de depozitare de la piciorul pasageruluiAttached FilesComputer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
-
Telefonul, portofelul si cam tot ce depoziteaza si aia de au Mercedes sau BMW.Last edited by vitriol; 29 November 2016, 17:06.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
dacia ofera ce cere clientul. clientul a cerut briz brizuri si asta i s-a oferit
daca nu s-a plans nimeni de fiabilitate si de motoare, nici ca au umblat pe acolo, doar si-au bagat ei coada cu o alta ciudatenie mica, acel 1.0sce 3 cilindri
cereti motoare "mari" (vorba vine, nici renaultu nu prea are motoare mari ca cilindree, maxim 1600cmc ), ca au 200 de cai aia e altceva ) si poate tura viitoare dacia o sa le puna. au de unde, nu trebuie sa faca ei nimic special in sensu asta
din pct meu de vedere cel mai bine ar fi ca dacia sa devina un constructor de sine statator, autonom, independent, sa nu mai fie o subsidiara a Renault
cat timp vor fi cei de la renault la conducere dacia nu poate face nimic de capu ei, altii decidLast edited by cristi....; 29 November 2016, 17:13.
Comment
-
pune bani de o parte, cumpara licentele/dreptul de folosire pt toate motoarele Renault moderne, pusi si la revederci, fiecare pe...craca lui
designeri avem, un roman a desenta kadjaru si toate derivatele lui cu care acu renaultu are mare succes (megane, talisman). asa ca.. daca nu eram noi renaultu nu avea o gama de masini atractive dpdv vizual cu care sa rupa gura targului
cat timp au fost de capu lor am vazut ce succes au avut, si cu latitude si alte uratenii neintelese
deci la caroserii ne pricepem, motoare si transmisii avem, la interioare si calitatea materialelor nu e bai, facem un targ cu cei de la mercedes/vw/ audi si gataLast edited by cristi....; 29 November 2016, 17:21.
Comment
-
cristi.... motoare mari...cuplu/putere mare...structuri diferite. Daca pui un motor mai puternic (150cp/300Nm)...nu doar motorul (sa spunem 500 euro) se schimba...mai trebuie sa faci intarituri si de 500 euro...deci o sa-l ai cu 1000 euro mai mult...si deja intri intr-o zona de pret cu masina in care nu mai este rentabil logan-ul.
Sa nu uitam, se vinde in draci 1.2...probabil asa o sa fie si cu 1.0SCe (o sa fie cel mai bine vandut motor...asa cum o fo 1.4, 1.2...)
Nu-i o ciudatenie...este un pas normal...motor mic, performante apropiate de 1.2 si 1.4. Si din cate am inteles, 90% din cuplu il optine undeva de pe la 2800 rpm...fata de 3500 rpm...asta inseamna ca este mai eficient (in relalitate, nu te intereseaza cuplu maxim...te intereseaza zona de cuplu...unde ai 90% din cuplu...la ce turatie se obtine. De asta si 0.9TCe este eficient. Nu pentru ca are cuplu mai mare...ci pentru ca are 90% din cuplu undeva de pe la 1500 rpm...si relativ constant pana spre 3500 rpm..._
Comment
Comment