Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by agp626 View Post
    Va mai spun o chestie, poate subiectiva, sa nu radeti:
    La parcarea la bloc, cu fata, perpendicular la perete:
    La L1 pot aprecia perfect distanta si o duc la 10 centimetrii de perete.
    La L2 parca nu vad nimic doar o curbura a capotei nu pot aprecia defel distanta pana la zid. Parchez la juma de metru, cobor, ma uit si mai merg 20 cm in fata.
    Eu nu rad. Zic ca e foarte bine ca e asa, chiar daca trebuie sa cobori sa te orientezi. Sunt altii care au impresia ca le stiu pe toate si se duc cu ele in fata pana ating...
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by m3dic911 View Post
      Foarte bine punctat!

      Asa o senzatie de masina care se destrama imi da L2, de nu pot sa-ti zic.....pare fragila, firava......acum sper sa fie doar o impresie, iar realitatea sa-mi demonstreze contrariul, peste 5-6 ani.
      L1 pe langa L2 imi pare tanc
      Este de la suspensia setata mult prea mult pe confort, din cauza asta sta si cocotata in halu' asta. Este singurul lucru care nu-mi place la Logan in rest consider ca e o masina corecta la cat costa.

      Comment


      • mie logan2 mi se pare mai stabila. cu logan1 cand treceam pe langa un tir din contrasens simteam curentul de aer. acum trec lejer.

        in fine, inca o chestie interesanta e spatiul de depozitare de la piciorul pasagerului
        Attached Files
        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

        Comment


        • Foarte util, poti depozita acolo niste noroi/zapada.
          La modul serios, la ce o fi bun?

          Comment


          • mr.K punga cu gunoi (se mai practica printre noi astia, inadaptatii sa mai ai un sac de gunoi unde sa-ti pui ambalajul de la ce roade pasagerul...mai ales la drum lung...in loc sa arunci pe geam...stiu...ciudat...).

            Comment


            • Punguta de gunoi, vrei sa zici. Ca acolo incape fix ambalajul de la o ciocolata mica.

              Ciudat nu e sa tii gunoiul in masina in loc sa-l arunci, ciudat e cum scrii tu, cum te exprimi...
              Last edited by mr.K; 29 November 2016, 17:01.

              Comment


              • Telefonul, portofelul si cam tot ce depoziteaza si aia de au Mercedes sau BMW.
                Attached Files
                Last edited by vitriol; 29 November 2016, 17:06.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Eu in principiu cumpar saci de gunoi de 15L (sunt mai ieftini..si iau un sul intreg de 10-20 bucati...deh...km multi, rumegatoare in dreapta harnica...).

                  Comment


                  • Sa nu zici ca nu stie Dacia de unde sa fure cate ceva, direct de la Mercedes.

                    Comment


                    • Ah...scuze...acum am vazut spatiu ala de depozitare... Telefonul...daca-i mai mic...
                      Eu credeam ca-i sub scaun...

                      Comment


                      • dacia ofera ce cere clientul. clientul a cerut briz brizuri si asta i s-a oferit

                        daca nu s-a plans nimeni de fiabilitate si de motoare, nici ca au umblat pe acolo, doar si-au bagat ei coada cu o alta ciudatenie mica, acel 1.0sce 3 cilindri

                        cereti motoare "mari" (vorba vine, nici renaultu nu prea are motoare mari ca cilindree, maxim 1600cmc ), ca au 200 de cai aia e altceva ) si poate tura viitoare dacia o sa le puna. au de unde, nu trebuie sa faca ei nimic special in sensu asta

                        din pct meu de vedere cel mai bine ar fi ca dacia sa devina un constructor de sine statator, autonom, independent, sa nu mai fie o subsidiara a Renault

                        cat timp vor fi cei de la renault la conducere dacia nu poate face nimic de capu ei, altii decid
                        Last edited by cristi....; 29 November 2016, 17:13.

                        Comment


                        • Ce sa faca Dacia de capul ei? Zambetul lui Iliescu?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • pune bani de o parte, cumpara licentele/dreptul de folosire pt toate motoarele Renault moderne, pusi si la revederci, fiecare pe...craca lui

                            designeri avem, un roman a desenta kadjaru si toate derivatele lui cu care acu renaultu are mare succes (megane, talisman). asa ca.. daca nu eram noi renaultu nu avea o gama de masini atractive dpdv vizual cu care sa rupa gura targului


                            cat timp au fost de capu lor am vazut ce succes au avut, si cu latitude si alte uratenii neintelese
                            deci la caroserii ne pricepem, motoare si transmisii avem, la interioare si calitatea materialelor nu e bai, facem un targ cu cei de la mercedes/vw/ audi si gata
                            Last edited by cristi....; 29 November 2016, 17:21.

                            Comment


                            • Dacia n-a fost in stare, in 30 de ani, sa dezvolte un motor care sa aiba axa cu came in chiulasa si tu vorbesti de lucruri sfinte...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • cristi.... motoare mari...cuplu/putere mare...structuri diferite. Daca pui un motor mai puternic (150cp/300Nm)...nu doar motorul (sa spunem 500 euro) se schimba...mai trebuie sa faci intarituri si de 500 euro...deci o sa-l ai cu 1000 euro mai mult...si deja intri intr-o zona de pret cu masina in care nu mai este rentabil logan-ul.
                                Sa nu uitam, se vinde in draci 1.2...probabil asa o sa fie si cu 1.0SCe (o sa fie cel mai bine vandut motor...asa cum o fo 1.4, 1.2...)
                                Nu-i o ciudatenie...este un pas normal...motor mic, performante apropiate de 1.2 si 1.4. Si din cate am inteles, 90% din cuplu il optine undeva de pe la 2800 rpm...fata de 3500 rpm...asta inseamna ca este mai eficient (in relalitate, nu te intereseaza cuplu maxim...te intereseaza zona de cuplu...unde ai 90% din cuplu...la ce turatie se obtine. De asta si 0.9TCe este eficient. Nu pentru ca are cuplu mai mare...ci pentru ca are 90% din cuplu undeva de pe la 1500 rpm...si relativ constant pana spre 3500 rpm..._

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google