Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Totusi, dupa ce am intrat pe forumul bmw, unde e plin de culdusi care au probleme la masina si nu au bani nici de mers la tester cu ele (eu la sectiunea cu seria 5 m-am uitat), cred ca mai inteleapta alegerea e un 1.0sce

    Comment


    • eu am pus o exemplificare colegului Cromatic ca sa inteleaga ce e aia cutie cu rapoarte lungi si scurte, daca ii aratam turatiile la alte trotinete mici nu intelegea, ca nici alea nu au cuplu asa ca I-am pus ceva cu suficient de mult cuplu si una anemica rau, aka 1.0sce

      so, chill out friends, nu am facut un comparativ direct 1.0sce vs 3.0 turbo bmw )

      daca stiti voi masini aspirate cu motoare de 1l, 1.4l care sa aiba 2 mii de ture la 120-130 va rog sa mi le aratati orice masina cu motor slab va avea cutie etajata scurt, pt a compensa din impotenta motorului

      hai ca 3l e un motor decent, la scara macro voiai sa-i pun un disel de 7l de la americani?

      masini scumpe -> intretinere scumpa

      si eu am un amic cu un a4 b7 2.0tdi caruia I-a calat motorul (l-a lasat pompa de ulei, I-a desfacut motorul si i s-a spus ca e facut tocanita, plin de span, interne maruntite, nu mai are ce sa-i faca) si sta de 1 luna fara masina ca nu se intelege cu respectivii la modalitatea de plata a reparatiei (alt motor de pe alta masina avariata, tot 2.0tdi) cu o revizie completa si o pompa de ulei de golf 3 adaptata (cica o gaselnita a romanilor, rezista mult mai bine decat cea oem si nici nu costa 1500 de euro ) )

      a si bagat deja 20 de mil (platforma, ca l-a lasat pe autostrada, +15 mil desfacutu si inchisu motorului pt un diagnostic adecvat)

      din pct asta de vedere cu dacia esti asigurat, orice i s-ar intampla in caz de ceva tot nu te costa vreo 100 de mil reparatia mecanica

      il mai necajesc asa din cand in cand spunandu-i ca la cati bani a bagat in reparatii in ea (fara asta cu pompa de ulei) in numai 1 an de cand o are mai bine isi lua un logan nou si nu mai avea nici o problema

      intotdeauna imi place reatia lui "lasa-ma batrane cu dacia ta, ca eu am mult de alergat prin tara, nu pot sa merg cu 120 ca tine, eu daca merg cu 120 parca mi se opreste mintea, apoi cum sa ma dau jos din logan, ce zic clientii mei? " priceless

      a avut si logan ininate dar l-a facut dauna totala
      Last edited by cristi....; 30 November 2016, 02:14. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Aici il inteleg perfect. Am un amic cu firma de constructii la care un client i-a zis: "cum sa am incredere in tine ca imi ridici blocul daca conduci cu Opel Vectra?" asa ca a trecut la un seria 5 second si zice el ca altfel e privit. Mentalitate romaneasca, dar uneori nu ai incotro.

        Comment


        • Daca si Audi A4 B7 este fo' scula in care lumea te vede bastan, inseamna ca in X5 2016 esti Dumnezeu!
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Originally posted by cristi.... View Post
            de ex, loganu / sander 1.0sce are nevoie de 3250ture pt 100km/h. asta e o cutie foarte scurta
            Eu sunt convins ca tu stii ce inseamna o cutie scurta sau lunga insa ce ai zis mai sus e o explicatie necesara dar nu si suficienta.

            Pentru cei mai multi e greu sa faca legatura intre turatia la viteza X si diferenta dintre rapoartele cutiei pentru ca, vrei nu vrei, dinamica masinii si obtinerea vitezelor la o anumita turatie tin de diferenta dintre rapoartele cutiei ori aceasta diferenta se traduce prin diferenta de turatie. Eu pot sa-ti fac o cutie de viteze pentru 1.0 SCe sa prinda suta la 2500 rpm dar o sa imbatranesti pana ajungi la viteza asta si invers pot sa ti-o fac sa prinda suta la 4500 rpm dar la 120 Km/h se plafoneaza motorul ca nu mai are plaja de turatie insa ramai cu satisfactia ca prinzi suta la jumatate din timpul celeilalte.

            Ideea e ca termenii de scurt si lung sunt relativi atata timp cat nu exista o marime la care sa te raportezi. Daca spre ex. avem o cutie cu rap. tr I 4:1 si rap. tr.II 2:1 si o alta cu acelasi raport pe tr.I si 3:1 pe trII inseamna ca prima cutie are rapoarte lungi si a 2-a rapoarte scurte (la prima te poti juca pe o diferenta de 2000rpm iar la a 2-a doar pe 1000rpm) dar pot sa spun asta doar prin comparatie d-aia zic ca termenii sunt relativi.

            Oricum, rapoartele cutiei de viteze pentru un anumit motor montat pe o masina cu o anumita masa sunt calculate si testate de producator pentru a putea obtine cel mai bun echilibru dinamic in functie de destinatia masinii.

            Comment


            • da, total de acord cu tine

              pe de alta parte am si "comis" o eroare voita in comparatia aceea cu 3.0 de la bmw in sensul in care rapoartele sunt totusi scurte (1-2-3-4 le schimba repede, totusi trebuie sa urneasca app 2 tone, chiar daca are 5-600nm ) dar pt ca are 8 trepte pt mersul inainte la viteze normale , 100-140 in ultima treapta , a 8-a, turatia va fi scazuta

              putem compara 1.0 sce vs 1.4 mpi, ambele logan

              la 1.0sce ai +500 rpm pt fiecare treapta de viteza vs 1.4 mpi, deci cutia e mai scurta decat la 1.4 mpi

              eu as seta ultima treapta foarte lunga, strict pt mersul de autostrada, restu le-as pastra asa cum sunt acum, eventual as introduce si tr nr 6. 1-2-3-4 scurte, pt demaraj, 5 ceva mai lunga pt dn-uri si 6 lung pt autostrada si mers constant (turatia minima pt a putea sustine 130-140km/h, cred ca 3250 e suficient)





              kwid se pregateste sa soseasca in 2017 si in ro
              Last edited by cristi....; 30 November 2016, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Daca vrei o comparatie corecta, compara 1.0 12v cu 1.4 16v de pe Peugeot 207, 75cp 90Nm/3300 RPM.

                Am mers cu asa ceva si la 90km/h are 3000 RPM, iar la 140 km/h are 4500 RPM. Cu treapta 5, evident.

                Masina se misca foarte bine si nu mi-a dat senzatia ca pleaca greu de pe loc sau ca isi da ultima suflare in depasiri.

                Asa cum am tot scris, consider ca este un motor care nu-i va dezamagi decat pe cei care au doar bani de Logan, dar viseaza la 2.0 TFSI.

                Sa scoti 75cp si 97nm dintr-un 1.0 aspirat cu 3 cilindri este chiar foarte bine.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • ""Societatea la care lucrez a achiziționat un 2 Sandero cu acest motor. Am făcut cu ea un drum București-Sibiu (am cerut voie sa o utilizez pentru ca mașina mea de serviciu este un Sandero 0,9) și pot sa fac o comparație intre Sandero 1,2, Opel Corsa 1,2 XEL și mașina mea de serviciu 9(mașini cu care am făcut acest drum) Menționez ca sunt un șofer normal fără mari excese.
                  Pot sa spun ca mașina se chinuie la fel ca la motorizarea de 1,2, dar consumul este un pic mai mic, Sandero 1,2 media 6,7 ; Sandero 1 media 6,4 (cu AC pornit). In schimb mi-a plăcut cum suna motorul în accelerație.
                  Daca fac o comparație cu Corsa (vorbesc numai și numai despre motorizare), Sandero 1l pare o idee mai bun, dar este complicat sa pun în balanță greutatea mai mare (Corsa) cu Cx Sandero.
                  0,9 Sandero este cu mult peste toate, dar fiind un motor turbo, ma opresc aici.
                  In concluzie: Eu nu as cumpăra pentru mine un Sandero 1/1,2 si Corsa 1.2"

                  Este ultimul comentariu de aici (30.11.2016) .
                  Nu stiam ca deja s-au livrat masini cu 1.0 SCe.

                  ManGreek, pachetul sport este la "accesorii" deci nu-l vei gasi in configurator.

                  Comment


                  • Da, foarte interesant ce ai scris, doar ca n-am inteles nimic. Ce anume ai comparat, mai exact?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Ala nu stie ce vorbeste, din februarie 2017 se vor livra masini cu acest motor conform Dacia.

                      Comment


                      • vitriol, am spus ca este un comentariu in urma drivetest-ului facut de cei de la automarket in Croatia cu Sandero 1.0 SCe prin indicarea sursei.

                        Comment


                        • Căutatul e greu, ne luăm după toți ziariști lui pește prăjit

                          p.s.TCe Euro5=1172kg, Euro6=1174kg
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Parca in Brazilia se vinde de multi ani un motor Renault 1.0 FLEX...

                            Comment


                            • Iar începem, e D4D nu B4D
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Cromatic, aia am inteles, dar nu am inteles de ce ai postat comentariul unui semianalfafet. Ca sa ne spui ce?

                                Dan Ionut, ce vrea Torquemada sa-ti spuna (el stie doar niste coduri, nu si sa explice) este ca motorul ala de un litru care se vinde de multi ani in Brazilia, este unul cu 4 cilindri in linie. Asta cu care se lauda Dacia acum este unul cu 3 cilindri in linie. Amandoua au 999 cmc.
                                Last edited by vitriol; 1 December 2016, 21:11.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google