Intr-un post mai sus spuneai: "Sa scoti 75cp si 97nm dintr-un 1.0 aspirat cu 3 cilindri este chiar foarte bine" - asa este, insa un anumit utilizator e de parere ca au gresit masina pe care l-au montat iar faptul ca trebuie sa-i citesti postul de 3 ori pentru a intelege ce a scris, asta-i alta discutie...
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
Ce să explic?!
E greu să intri pe wiki la renault engine list
D4D 760/754 e 1,0 16v = 4cil
B4D 400 e 1,0 12v = 3cilLast edited by t0rquemada; 1 December 2016, 21:28.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Daca mergi cu un dCi de 90cp, iti garantez ca iti vei dori unul.
Nu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
0.9 are suficient cuplu. La E6 are de pe la 1500 rpm...suficient. Ce ma intereseaza pe mine este consumul. In TM vad ca mai nou nu scade nici mort sub 8-8.5%. Afara, 4.5, chiar si 5% daca merg mai sportiv sau foarte incarcat (am fost pana la oradea...5 persoane+bagaje...a consumat 5.3%).
Tot vad consumuri pe aici de sub 4% la diesel. Chiar si 3.8% pentru mers linistit (eu conduc mai linistit). Trebuie sa socotesc bine daca se retenaza trecerea.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.
Diferente evidente am simtit la un Dci 2.0 de 150 de cai! Motorul ala chiar se misca!Last edited by DannyMC; 4 December 2016, 15:30.
Comment
-
DannyMC da...dar are alt cost masina aia...deci nu intram in discutia in zona asta de discutie. Iar benzina, la aceasi putere, castiga la capitolul performante...dar poate pierde chiar dramatic la capitolul economie (am condus mult si diesel si benzina). Din nefericire, masina a trebuit cumparata destul de "Ad Hoc"...prin urmare, nu ma incadram atunci in banii pentru un diesel de 90cp (sunt mai mult interesat de economie...totusi, banii nu-mi cresc in copac...si daca cresc in copac...stau la bloc...deci n-am copaci...si de multe ori lucrez si cate 12-14 ore/zi pentru ei)
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDaca mergi cu un dCi de 90cp, iti garantez ca iti vei dori unul.
Nu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.
La mine sigur urmatoarea va fi cu dCi mai ales ca problemele majore s-au rezolvat.
Comment
-
@bolovan, de acord ca la capitolul cost carburant/km, dieselul castiga detasat! Dar eu comentam doar faptul ca nu am simtit nimic care sa ma faca sa imi doresc un diesel in zona asta de putere, in defavoarea ascutitorii!
Comment
-
E binisor pentru ca 1,4 mpi la 130 Km/h pe ceas are 4500 rpm ori sa mergi pe autostrada (A2) constant cu turatia asta e cam deranjant la ce insonorizare are Logan 1 benzina, in rest n-am nimic cu motorul de 1,4, il am de 8 ani jumate si merge brici.
Comment
Comment