Da corect, am gresit eu dar oricum si la peste 3000 rpm in Logan 1 e destul de mult zgomot incat sa te necajeasca daca mergi constant la turatia asta.
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
l1 nu prea are insonorizare
@bolovan
trebuia sa te gandesti de la inceput la disel, nu dupa
depinde si cum faci cei 30 de mii de km. daca ii faci preponderent urban mai bine uita. diselu e doar pt naveta, drumuri lungi mers constant (la noi asta nu prea se aplica pt ca nu avem infrastructura) . in oras il omori. pt oras si mers ocazional in afara un hybrid bun e fix ce trebuie. in afara avantaju hibridului dispare, consuma ca oricare alt motor pe benzina/disel
eu n-am simtit cei 220nm de pe stepway cu easy r . am mai zis. destul de lenta masinaLast edited by cristi....; 4 December 2016, 18:07.
Comment
-
-
Poza de pe mobile.de din Germania.
Au iluminat butoanele de pe usi sau este un feature doar pentru export?Attached Files
Comment
-
Offtopic
cristi.... acum am vazut pstul tau...imbatranesc...chiorasc...
Eu fac cam 6-7.000 km/an in oras. Foarte rar sar de 7000 km/an in oras. Cu atat mai mult am zile cand merg cu tramvaiul la lucru. In schimb fac foarte mult exterior (socrii, parinti, neamuri, excursii etc). Din nefericire cand am luat masina, a fost luata cumva pe nepusa masa (de fapt, pe anul viitor planuiam sa o schimb)...si n-am fost pregatit cu banii. Dar cred ca totusi am sa astept logan 3.
Comment
-
in cazul acesta mai ai de asteptat ceva, vreo 4 ani. totusi, daca bugetul permite, poate nu ar strica sa o schimbi cu faceliftu sau cu altceva de la concurenta. in prima jumatate a anului viitor de ex se lanseaza faceliftu la 301-c elysee de care eu sunt extrem de curios
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
pe mine ma atrage 301 facelift, in versiune 1.6vti 115 cai e construit pe aceleasi principii cu loganu (adica simplu, fiabil robust) dar are un plus de design si calitate si motorizari mai potente
mai mult decat atat, nu stii ca nu e recomandat sa iei generatii noi de modele? pt ca bolile copilariei samd. uite la l2 cate probleme a avut in prima parte a vietii, sa vedem faceliftu cum se prezinte. astfel ca cei 4 ani se transforma in 8, pt a fi sigur ca nu vei avea probleme (4 ani pana se lanseaza logan 3, + inca 4 pana se lanseaza faceliftu de la l3). asa ca.. mai bine il dai acu
eu sunt pt modele aflate la a2a tinerete, adica facelifturi. la modele noi nu ma bag, pt ca esti mai mult un fel de cobai
Comment
-
eu nu stiu sa rugineasca. au 12 ani garantie anticoroziune vs 6 la dacia si Renault
cele fara facelift intr-adevar sunt la nivelul loganului dpdv al calitatii dar la modelele revizuite s-a facut o infuzie de calitate a materialelor
oricum, pe mine nu ma deranjeaza calitatea plasticelor, sunt ok dpdv vizual si sunt si rezistente in timp. nu ma omor dupa spume poliuretanice de cea mai buna calitate care sa crape dupa un timp
spatiu interior e mult mai bun decat in logan, mai ales in spate unde cu scaunu soferului reglat in pozitia mea de condus, imi pot intinde picioarele complet si sa stau aproape ca in skoda superb
singura problema pe care eu o cunosc era la chederul de la portiera soferului, o eroare de proiectare. suiera aerul pe acolo. alte probleme eu nu stiu sa fi avut
desigur, mai exista si kia ceed ca optiune, care are deja niste ani buni in spate si care a fost imbunatatita constant si care acu cica e cel putin la acelasi nivel de calitate cu golf, focus, megane 4
Last edited by cristi....; 14 December 2016, 15:03.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Post
eu sunt pt modele aflate la a2a tinerete, adica facelifturi. la modele noi nu ma bag, pt ca esti mai mult un fel de cobai
Comment
Comment