Incurajator pentru doritori, ce sa zic.
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
Versiunea de echipare de 1,0 SCe este echipata cu baterie de 60 Ah și tot traseul tobei este izolat fonic și termic, nu ca la noi, pe ici pe colo. Grila din fata, mi s-a părut cam rara fata de L2 Ph1. Am văzut ca și pe dokker au pus noua grila. Am vrut sa fac și o poza la motor, dar era desfăcut și nu am vrut sa zică ceva din service. M-am dus apoi în showroom, sperând sa fie vreo dacie cu 1,0. Nimic, în schimb afara erau 5 mașini care așteptau sa fie ridicate de 1,0, varianta ambiance.
Comment
-
-
Originally posted by peter21 View Postconsum logan 1.0 sce +check engine aprins(oare de ce?)https://www.youtube.com/watch?v=m8TLSXCiZyA
Comment
-
@GuGu21 nu cred ca-i chiar pe bune. Este in usoara panta probabil. Dar nici foarte departe de realitate din cate inteleg eu nu este.
De asta astept cu nerabdare sa apara posesori pe forum. Pentru ca...la cum se arata...da...ai dreptate...dieselul incepe sa devina cam inutil. Am postat mai sus un filmulet, 6.4% cu 19Km/h vmedie ..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.
Comment
-
mr.K am mers cu motor de un litru...cu tehnologie dezvoltata in grecia antica. Noi totusi discutam de un motor cu tehnologie moderna...si daca se adevereste aia 6.4% in oras la viteza aia medie. Este un consum demential
P.S. Noi discutam de Dacia, Aveo este alta masina cu alt motor care in 2011 a iesit din fabricatie...noi discutam de un motor care in 2016 a intrat pe linia de productie. Apropos...s-a pus de 1L pe aveo? Stiam ca doar pe matiz/Spark. Pe aveo doar 1.2
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post@GuGu21 nu cred ca-i chiar pe bune. Este in usoara panta probabil. Dar nici foarte departe de realitate din cate inteleg eu nu este.
De asta astept cu nerabdare sa apara posesori pe forum. Pentru ca...la cum se arata...da...ai dreptate...dieselul incepe sa devina cam inutil. Am postat mai sus un filmulet, 6.4% cu 19Km/h vmedie ..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.
loganul are 1050 - 1150 kg.
Comment
-
@aris86 da...dar pentru ca diesel. Este mai eficient la ceasi cilindree si putere
mr.K pe campiile nostre, motorul de 1L de pe spark avea 67 cp si 93 Nm...dar si o greutate de intre 1020 kg si 1050Kg (versiunule de productie dupa 2009). Alea la care te referi tu aveau 900 Kg si motor de 62CP si 87Nm cuplu. Hai totusi sa ne documentam putin...
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.
Nu cred ca 1.0 sce o sa bata consumul asta, vreodata, in oras sau afara. este doar o parere.
P.S. cu masina merg ca pensionariiAttached Files
Comment
-
P.P.S. Loganul cu consumul din imagine, pe care am avut ocazia sa-l conduc de aproape 2 saptamani, in fiecare zi, pot spune ca este mult mai bine facut/inchegat, decat Loganul meu. Asta este si mai bine insonorizat decat al meu (de departe), dar este posibil sa fie asa si din cauza ca este diesel, volanul este muuuulllllltttttt mai confortabil, este mai ergonomix, iar plasticele din incerior N U scartaie, deloc. Iar masina din imagine, desi are doar doua luni, si 25.000km, nu scoate niciun zgomot, nimic. Masina nu a fost menajata absolut deloc. Singura problema pe care am identificat-o, este sistemul S&S. Daca la semafor opresti, masina se opreste, totul bine. Apesi ambrajul, porneste motorul, faci un metru-doi, iar opresti, se opreste motorul si nu mai porneste decat daca ii dai la cheie. De aia merg cu S&S dezactivat.
Este versiunea Laureate (eu am Prestige)
Comment
Comment