Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incurajator pentru doritori, ce sa zic.

    Comment


    • Versiunea de echipare de 1,0 SCe este echipata cu baterie de 60 Ah și tot traseul tobei este izolat fonic și termic, nu ca la noi, pe ici pe colo. Grila din fata, mi s-a părut cam rara fata de L2 Ph1. Am văzut ca și pe dokker au pus noua grila. Am vrut sa fac și o poza la motor, dar era desfăcut și nu am vrut sa zică ceva din service. M-am dus apoi în showroom, sperând sa fie vreo dacie cu 1,0. Nimic, în schimb afara erau 5 mașini care așteptau sa fie ridicate de 1,0, varianta ambiance.

      Comment


      • Originally posted by aris86 View Post
        ...O avea problema cu sonda lambda sau catalizator, cică asta ar fi buba la motoriciul acesta.
        Pai tu ai zis:
        Originally posted by aris86 View Post
        Azi am văzut un logan nou 1,0 SCe în service, livrat din fabrica cu probleme la catalizator. ....

        Comment


        • Originally posted by peter21 View Post
          consum logan 1.0 sce +check engine aprins(oare de ce?)https://www.youtube.com/watch?v=m8TLSXCiZyA
          daca ala e consum pe bune, deja nu mai vad rostul dieselurilor ...

          Comment


          • @GuGu21 nu cred ca-i chiar pe bune. Este in usoara panta probabil. Dar nici foarte departe de realitate din cate inteleg eu nu este.
            De asta astept cu nerabdare sa apara posesori pe forum. Pentru ca...la cum se arata...da...ai dreptate...dieselul incepe sa devina cam inutil. Am postat mai sus un filmulet, 6.4% cu 19Km/h vmedie ..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.

            Comment


            • Voi cred ca n-ati mers cu masini de motor de 1 litru, pe net totul pare altfel.
              Spark cu motor de 1.0 consuma destul in oras. O fi alt motor, dar si masina cred ca era mai usoara, 800 kg.
              Last edited by mr.K; 11 April 2017, 11:01.

              Comment


              • mr.K am mers cu motor de un litru...cu tehnologie dezvoltata in grecia antica. Noi totusi discutam de un motor cu tehnologie moderna...si daca se adevereste aia 6.4% in oras la viteza aia medie. Este un consum demential
                P.S. Noi discutam de Dacia, Aveo este alta masina cu alt motor care in 2011 a iesit din fabricatie...noi discutam de un motor care in 2016 a intrat pe linia de productie. Apropos...s-a pus de 1L pe aveo? Stiam ca doar pe matiz/Spark. Pe aveo doar 1.2

                Comment


                • Iar bat unii câmpii...

                  Logan II 1,0 SCe,75CP, 3cilindri, 12v, 999cm3
                  vs
                  Matiz(Spark) S-TEC 3/4cilindri, 796/995cm3, 50/62CP
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Pe campiile pe care le bat unii, zicea si ca:
                    Spark -800kg
                    vs
                    Logan 1.0 sce -1000 kg
                    Last edited by mr.K; 11 April 2017, 11:28.

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      @GuGu21 nu cred ca-i chiar pe bune. Este in usoara panta probabil. Dar nici foarte departe de realitate din cate inteleg eu nu este.
                      De asta astept cu nerabdare sa apara posesori pe forum. Pentru ca...la cum se arata...da...ai dreptate...dieselul incepe sa devina cam inutil. Am postat mai sus un filmulet, 6.4% cu 19Km/h vmedie ..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.
                      Capacitatea cilindrica a diesel-ului e mai mare cu 50%, normal sa consume mai mult.

                      loganul are 1050 - 1150 kg.

                      Comment


                      • @aris86 da...dar pentru ca diesel. Este mai eficient la ceasi cilindree si putere

                        mr.K pe campiile nostre, motorul de 1L de pe spark avea 67 cp si 93 Nm...dar si o greutate de intre 1020 kg si 1050Kg (versiunule de productie dupa 2009). Alea la care te referi tu aveau 900 Kg si motor de 62CP si 87Nm cuplu. Hai totusi sa ne documentam putin...

                        Comment


                        • bolovan, am inteles, Spark e identic la greutate cu Logan, dar Logan are motor superperformant, de aia va consuma jumatate cat Spark.
                          Noi sa fim sanatosi, iar aia cu Logan 1.0 sce sa mearga aproape gratis.

                          Comment


                          • Ce o sa economiseasca la vale o sa cheltuiasca la deal

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              ..Trebuie studiat topicul de consum la diesel...dar am senzatia ca este chiar mai coborat decat la diesel.
                              Consum L2 ph2, diesel 90CP, S&S dezactivat, ECO dezactivat, aer conditionat pornit non-stop, treapta 2. Consumul este cel de azi, de la ora 7:30 cand am plecat de acasa, pana la ora asta, cand am ajuns in firma (resetat la plecare). Mers doar in Bucuresti.
                              Nu cred ca 1.0 sce o sa bata consumul asta, vreodata, in oras sau afara. este doar o parere.

                              P.S. cu masina merg ca pensionarii
                              Attached Files

                              Comment


                              • P.P.S. Loganul cu consumul din imagine, pe care am avut ocazia sa-l conduc de aproape 2 saptamani, in fiecare zi, pot spune ca este mult mai bine facut/inchegat, decat Loganul meu. Asta este si mai bine insonorizat decat al meu (de departe), dar este posibil sa fie asa si din cauza ca este diesel, volanul este muuuulllllltttttt mai confortabil, este mai ergonomix, iar plasticele din incerior N U scartaie, deloc. Iar masina din imagine, desi are doar doua luni, si 25.000km, nu scoate niciun zgomot, nimic. Masina nu a fost menajata absolut deloc. Singura problema pe care am identificat-o, este sistemul S&S. Daca la semafor opresti, masina se opreste, totul bine. Apesi ambrajul, porneste motorul, faci un metru-doi, iar opresti, se opreste motorul si nu mai porneste decat daca ii dai la cheie. De aia merg cu S&S dezactivat.
                                Este versiunea Laureate (eu am Prestige)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google