Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • razvanCC depinde cati km faci/an Eu la serviic in pricipiu vin cu tramvaiul. Si de saptamana viitoare cu bicicleta

    Comment


    • Originally posted by m3dic911 View Post
      Sincer, cand vorbim de Dacie, facelift sau nu, nu putem vorbi despre placerea condusului
      Ei, haide, ca nu-i dracu' chiar asa de negru. Eu ma simt foarte bine in ea.
      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

      Comment


      • nu cred ca punem problema corect.
        Treaba asta cu economia de carburant, de 0.5l/100km, tine cel mai mult de psihicul fiecaruia, pentru ca iti da o stare de bine (relativa), prin care te autosugestionezi ca ai facut alegerea corecta, mai mult decat un eventual beneficiu materiale, cuantificabil in ani de zile.
        parerea mea

        Comment


        • Si eu decent spre bine. Adica pt mine este arhisuficient. N-am mai mari pretentii

          Comment


          • Originally posted by Cherubino View Post
            Ei, haide, ca nu-i dracu' chiar asa de negru.
            Aici totul tine de perceptia fiecaruia, deci nu pot decat sa fiu absolut de acord cu tine.

            Si eu ma simt bine in masina mea (in Dacie), dar, personal, placerea condusului o resimt pe alte agregate.
            Pentru mine, Dacia este masina care ma duce din punctul A in punctul B, fara batai de cap, fara figuri si fite de Dorobanti, corect, decent si in siguranta. Nici nu vreau si nici nu cer mai mult de la ea

            Comment


            • m3dic911 ba tine. Daca esti atent cu fiecare chestie pe care o cheltui (aici ma refer la economie, nu zgarcenie...sunt chestii diferite). Fiecare chestie economisita se adauga. Exact asta-i scopul masinii. Daca vrei comfort (deh...te muti in masina)...vrei sa atragi priviri. Vrei sa lasi impresii (de multe ori gresite)...discutam de alta zona de pret.
              Hai sa o luam altfel, 15 euro/luna din benzina, aprox 25 euro din curent (m-am mutat in apartament nou, din start totul alimentat cu led. Serverele chiar daca n-au fost schimbate, au fost modificate sa consume putin curent etc). deja imi iese un 40 euro/luna doar din astea. Nu mai cumpar o rola de hartie igienica din butic ci bax intreg din depozit. etc. Fara un efort colosal...strans parte cu parte...imi scot cate o iesire la munte pe luna

              Comment


              • @ bolovan, nu ma refeream la sportiv, ca nici nu practic acest, ma refer la situații când te grăbești sau vrei sa ajungi mai repede, calci mai tare pedala conștient, dar tot odata te gândești ca trebuie sa faci economie. Și la curent se poate face economie, însă fără sa afecteze confortul dorit de tine.

                Comment


                • Salutare, colegi!
                  Revenind la topic..am mers in drive test azi cu "bestia" de 1.00 SCE.
                  Era un Laureat avea sub 1.000 Km, dar a urcat lejer la 120-130 /ora (nu am insista mai mult, se anuntau radare prin zona), maxim am itneles ca e 150 pentru acest motor. Aveam afisat consumul instant si era pe la 10%, la aprox 4000-4500 rpm. Indiferent ce scrie in carte, dealerul (angajatul) mi-a spus ca el zice la clienti ca in oras ia 7% la un mers normaliar in afara, pana in 5, atata timp cat se merge regulamentar..
                  Per ansamblu e neasteptat de bine..insonorizare chiar peste asteptari, la acea turatie de 4500rpm se putea discuta lejer in masina , cu radioul inchis.
                  Singura chestie: cand e accelerat , motorul scoate un zgomot ca de motor jet de avion , auzit de la distanta..nu glumesc, am verificat si in stationare.
                  Cu programul Rabla, o jucarie din Seria Limitata (creata special pentru Rabla) ajunge la aprox 6500 Eur (pe langa dotarile de baza are AC, inchidere centralizata pe telecomanda, afisaj temperatura, Gear Shift, Heal Asist, manere negre, bare in culoarea caroseriei,faruri led dar NU ARE : oglinzi electrice, computer bord, radioul e 2x40 W, iar tapiteria e diferita fata de un Laureat). Desigur, vopseaua metalizata se palteste 300 EUr , la toate variantele.
                  Angajatul mi-a recomandat Prestige, pentru o diferenta de 1000 Eur se ofera (fata de editia limitata) : climatronic, jante pe 16 (tabla cu capace ce dau senzatia de aliaj), geamuri electrice spate,senzori parcare, compunter bord cu o multitudine de functii (oauu!).
                  In programul Rabla se ofera (pe langa tichetul de 1450 Eur) o reducere de 600 Eur , ce poate fi acordata in doua feluri: ori cumulata la 1450 Eur , ori sub forma a 5 ani de garantie extinsa (in limita a 100.000 km parca) si reivizii gratuite in aceasta perioada..
                  Reducera de 600 Eur nu se aplica la Laureat, adica ori se merge pe editia limitata, ori pe Prestige..
                  Deci, un Logan cu de toate (cu motor 1.0 SCE) e cam 8.000 Eur (prin programul Rabla)..fara Media Nav.

                  Comment


                  • Deci, un Logan cu de toate (cu motor 1.0 SCE) e cam 8.000 Eur (prin programul Rabla)..fara Media Nav.
                    9500 de euro adica.
                    Cred ca s-a facut coada deja pentru comenzi.

                    Comment


                    • Cat va fi "programul rabla" va fi coada la comenzi pentru Logan.

                      Comment


                      • Tot ce se poate, insa mie mi se par cam mari preturile pentru ce se ofera. Gasesti pe stoc masini la alti producatori, in aceeasi gama de putere, cu dotari sufuciente, dar peste calitatea si fiabilitatea Daciei pentru cateva sute de euro in plus...

                        Comment


                        • Iar incepeti...
                          Last edited by vitriol; 14 April 2017, 09:03. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by vali2008 View Post
                            ....
                            Cu programul Rabla, o jucarie din Seria Limitata (creata special pentru Rabla) ajunge la aprox 6500 Eur (pe langa dotarile de baza are AC, inchidere centralizata pe telecomanda, afisaj temperatura, Gear Shift, Heal Asist, manere negre, bare in culoarea caroseriei,faruri led dar NU ARE : oglinzi electrice, computer bord, radioul e 2x40 W, iar tapiteria e diferita fata de un Laureat). Desigur, vopseaua metalizata se palteste 300 EUr , la toate variantele.

                            SL Plus e un Ambiance + AC și proiectoare
                            (asta se știe din 2016) așă că o comparație cu Laureate sau Prestige (aka Laureate + de toate) nu îți are rostul
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by vali2008 View Post
                              Reducera de 600 Eur nu se aplica la Laureat, adica ori se merge pe editia limitata, ori pe Prestige..
                              Pacat ca la 0.9 tce GPL nu poate fi ales Prestige... Doar Plus-ul

                              Comment


                              • Pacat ca nu au scos un 0.9 TCe si 100 de CP cu 150 NM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google