If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1.2 16v consuma la fel ca 1.6 8v in oras? E cu vreo 2L cel putin sub.
Iti spun ca am testat eu vreo 2 luni un 1.2 16v si te asigur ca era consumul mult mai mic. De 0.9 nu stiu ca nu am experimentat asa mult sa spun cu siguranta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
I have no special talent. I am only passionately curious.
120km/h (cu cc setat la viteza aia) cu birjarit prin oras (Arad). Consum mediu: 5.8. Consumul instantaneu este irelevant( depinde de inclinarea drumului/etc). Consumul mixt.
Despre ambele 1,6 16v. Asta nou, chiar consuma decent, cel de pe dokker consuma mai puțin la drum intins fata de 1.6 8v. Sa vedem ce poate și bestia de motor de 1,0 la drum intins.
lasa prietene ca defapt ai sanse mai mari sa mori sau sa ramai neom intr-un logan (2 daca va coafeaza) decat intr-un automobil de 20 de ani , dar mult mai bine construit.
Care consum, ca în oras 1,2 consum la fel de mult ca 1,6 și afara e o mica diferenta, dacă te dai la ea consuma la fel. Asa și la 0,9 TCe, cat meri regulamentar cu ea (maxim 90-100 km/h) consuma puțin, dacă meri pe autostrada cu 130 km/h consuma cat 1,6 8v și peste 1,6 16v.
1) 1.6 16V consuma mai putin comparativ cu 1.6 8V
2) 0.9 TCe consuma mai putin comparativ cu 1.6 16V, indiferent de viteza, chiar si la 150 km/h
La consum mediu (60% extraurban, 40% urban), TCe consuma cam 1.5 l / 100 km in minus fata de 1.6 16V. In oras, diferenta este de peste 2l.
Am un Laureat 0.9 TCe 2016 (E6) si un Prestige 1.6 16V (2008 - E4), TCe are 13000+ km, 16V are 150 000, am suficiente date cat sa concluzionez ce am spus mai sus. La TCe NU folosesc niciodata Stop&Start (si la nicio alta masina cu care mai merg de altfel), valabil si pentru modul ECO pentru consum redus. In 13500 km nu stiu daca am folosit ECO adunat cateva sute de km.
E logic, ca are consum mai mic, e un motor cu 3 cilindrii, are turbo, nu tragi asa tare de el si din cate stiu nu merge asa turat la drum lung.
E o alegere buna, pe viitor 0.9-le imi cam face cu ochiul. Insa de cateva zile a mai venit o amanta si sincer nu as face schimb cu logan full nou.
Costi-bc n-as paria pe asta. O masina peste 10 ani, indiferent cat este de bine construita...deja devine obosita (metalul, imbinari etc)...intr-un cuvant o coaja.
Ma uit doar pe site-urile de stiri...si o coaja de 10-15 ani vs un logan nou...clar logan nou. Incearca sa te documentezi putin...o sa ramai socat.
Dacă o sa comparam 1,6 16v E6 cu 0,9 TCe E6 o sa obținem valori apropiate la consum. Cu dokker, mai greu decât loganul și mai înalt am obținut 6,3 l/100 km consum mixt pe 5000 km, in condițiile în care l-am băgat prin toate hartoapele și cu greutate în el.
Costi-bc n-as paria pe asta. O masina peste 10 ani, indiferent cat este de bine construita...deja devine obosita (metalul, imbinari etc)...intr-un cuvant o coaja.
Ma uit doar pe site-urile de stiri...si o coaja de 10-15 ani vs un logan nou...clar logan nou. Incearca sa te documentezi putin...o sa ramai socat.
aris86 tu te-ai uitat pe topicurile de consum 0.9 si 1.6 16V? Din cate am vazut, diferenta este intre 1 si 2L exterior si 2-3L urban. Evident, in favoarea 0.9
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment