@bolovan, tu compari greutatea cu loganul cu dokker si aerodinamica? Acelasi motor (1,6 16 v) de pe duster/dokker o sa ai acelasi consum cu 0,9 TCe. Ca sa iti faci o idee mai exacta, 1,5 dci pus pe logan este super economic, pus pe duster e gurmand (8,5 - 9 litri/100 km la 130-140 km/h).
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
@aris86 scuze, dar asta-i o comparatie....hmmm...asa pot spune ca si hummer-ul este mai economic
P.S. Daca dusterul consuma aprox 7.5% la mers ponderat...acelasi motor cam cat consuam pe un logan? 6.5? Nu cred ca ia sub 6%. Duster, cu motor diesel 1.5 consuma aprox 8.5% in oras. Fata de logan 1.5 dci care, in acelasi oras consuma aprox 7.9% (aka timisoara)
Comment
-
Iarasi facem combinari de n luate cate k.
Avem si datele oficiale, avem si parerile utilizatorilor dar totusi noi vrem sa avem parerea noastra care sa fie unica si cea mai valabila.
1.2 16v consuma mai putin decat 1.6MPI si 1.6 16v (vorbim de mers legal).
0.9TCe consuma mai putin decat 1.6MPI si chiar decat 1.6 16v (la fel mers legal; adica pana in 120-130).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Pana la urma Facelift-ul este o improspatare de look reusita. Ma mira receptivitatea iesita din comun la sugestiile/problemele utilizatorilor si sincer nu ma asteptam de la Dacia la asta (de exemplu senzorii de parcare la MCV la modelul vechi erau 3 sub bara iar pe colt nu simteau nimic , claxon, volan, butoane geamuri cu impuls la sofer si pe usa).
Sa nu uitam ca Dacia vinde in tara cateva procente din productie, grosul merge in tari bananiere ca Franta, Germania, Italia , Spania...cu mare grija sa nu canibalizeze din vanzarile de Megane si Clio.
Eu cred ca raportul cat dai/cat face pentru o masina noua e printre cele mai bune de pe piata.
Pur si simplu asta ii este scopul sa iti poti cumpara o masina noua chiar daca nu ai bani de Megane, trebuie sa fie la confort/motorizari sub Megane., astia sunt parametrii de design/pret/dotari etc.
Eu compar cu Prestige-ul meu din 2011 si la o diferenta de pret de 1200 de euro am in plus: Clima automata, cutie pilotata, cruse control, navi , camera marsarier, senzori parcare, lumini albe in bord (trebuie sa recunosc, asta e o feblete de-a mea), vopsea metalizata. Exista si minusuri, cum ar fi lipsa scut de metal si e mai barca decat cea veche dar asta e aaa si scaunele un pic mai bune dar tot la categoria infecte le putem baga. Am cautat si cel mai apropiat Break Diesel si cu pilotata/automata era cu 5000 de eur mai scump la concurenta cu optiuni mai putine.
Mai am de lucru la isonorizat usi/plafon si podea si upgrade la difuzoare si cam atat.
Comment
-
`Carutza`, `Lighean` ... `5000-6000Euro pret corect` (poate una doar cu volan, usi, geamuri, scaune si motor).
sincer, voi ganditi putin cand postati ineptiile astea?
E chiar asa de greu sa trecem peste prejudecati si sa vedem Dacia* ca o masina normala si buna (raport pret/dotari/calitate)? Ma intreb cei de afara o cumpara de prosti?
Numai noi romanii suntem destepti ca aducem toate rablele de afara?I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Ma intreb cei de afara o cumpara de prosti?
Afara masina trebuie sa fie ieftina si sa o schimbi des cat esti in activitate, apoi cand te retragi la pensie, cumperi una scumpa ce o tii mai mult.
Problema romanului e ca el nu isi poate schimba masina des din lipsa de parale, plus ca isi permite doar masini ieftine, de noi.
Cand stii ca nu vei avea niciodata 35-40 de mii de euro disponibili pentru un BMW/Audi/Mercedes nou, de ce sa te mai incurci cu masini ieftine noi? De bani aia cumperi si tu o masina cum trebuie, dar sh, in limita posibilitatilor.
Ma rog, cine doreste, poate sa conduca Dacia toata viata. Fiecare cu visul lui.
Din punctul meu de vedere, Logan e o masina buna pentru flote, iar pentru persoane fizice, ca o a 2-a masina, pe care sa o exploatezi fara sa ai prea mult grija ei.Last edited by mr.K; 20 April 2017, 09:56.
Comment
-
Originally posted by Silviu View Post`Carutza`, `Lighean` ... `5000-6000Euro pret corect` (poate una doar cu volan, usi, geamuri, scaune si motor).
sincer, voi ganditi putin cand postati ineptiile astea?
E chiar asa de greu sa trecem peste prejudecati si sa vedem Dacia* ca o masina normala si buna (raport pret/dotari/calitate)?
Dacia Logan Acces 1.0 12V costa 5500 Euro prin programul rabla, iar Dacia Logan Plus (care are ac) costa 6390E. Masinile astea au volan, usi, geamuri, scaune, motor si au pretul corect pentru ce ofera.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment